Annoin numeroni tuntemattomalle naiselle. Miten kauan voin elätellä toiveita yhteydenotosta?
Annoin lauantaina puhelinnumeroni minulle ennestään tuntemattomalle naiselle (paperilapulle kirjoitettuna). Olen nähnyt naisen kaksi kertaa aiemmin samalla ryhmäliikuntatunnilla. Olemme vaihtaneet katseita.
Odottavan aika on piiiiiitkä. Nyt mennyt 2 vrk eikä tästä tuntemattomasta kaunottaresta ole kuulunut.
Onko peli menetetty? Vai kuinka kauan kannattaa pitää toivoa yllä?
Kiitos etukäteen asiallisista vastauksista.
Kommentit (26)
Jos nainen tosiaan on kaunis, hänelle tulee noita lähestymisiä koko ajan.
Kauniiksi sanominen ei oikein toimi.
Kauniille naiselle se ei ole mitään uutta. Se varmaan ahdistaa, koska miehet huomioivat liikaa.
Oikeasti kaunis haluaa olla rauhassa. Hän kaivannee, että joku näkee hänet itsensä siellä kauniin paketin sisällä.
Ja jos nainen ei ole niin kaunis, julkisella paikalla randomin taholta kauniiksi sanominen tuntuu absurdilta, v..ulta tai helppoheikkimäiseltä sekoilulta.
Voi myös ajatella, että jahas, tämä mies luulee että kun vaatimattomammalle sanoo että olet kaunis niin siltä saa varmaan helpolla pildeä.
Nainen ei ole esine. Naiseen kuten muihinkin ihmiseen tutustutaan ihmisenä. Kohdataan, keskustellaan. Ei sitä voi oikaista kiimoissaan jonku lapun kanssa.
Laittaisin heti kaikki säästöni vetoa, ettet kuule ikinä tästä naisesta.
Terv. Nainen
Tapasin kerran pitkänmatkan junassa miehen, jonka kanssa juteltiin ja vaihdettiin numeroita.
En ottanut yhteyttä kuitenkaan eikä hänkään, mutta noin puolen vuoden kuluttua keskellä yötä soi puhelin, ja siellä tuo sokelsi jotain humalassa. En todellakaan tajunnut heti, kuka tyyppi oli. Jäi siihen yhteen soittoon onneksi.
Joten... voit odotella vaikka miten kauan yhteydenottoa...
Vierailija kirjoitti:
Olen alkuperäinen kirjoittaja.
Täsmennän vähän.
Syy miksi annoin numeron ja en aloittanut mitään keskustelua johtui siitä, että hän on siellä aina 1-2 kaverin kanssa ja se ei tuntunut luontevalt hänen kavereiden edessä aloittaa keskustelua. Sanoin, että "hei, tässä mun numero. olen nähnyt sut muutaman kerran ja mielestäni olet tosi kaunis. Ota yhteyttä jos haluat mennä kahville tai jotain.". Siihen hän vastasi "kiitos" ja otti numeron. Mä lähdin siitä sitten.
Katseiden vaihtamisella tarkoitan silmistä silmiin katsomista useaan otteseen ryhmäliikunnan yhteydessä. Vaikea sanoa, mutta minä koin katseet kiinnostaviksi.
En siis pety tai millään muullakaan tavalla ajattele huonolla jos ei kuulu, mutta tietysti toivon hänen yhteydenottoa.
Nyt tuli oikeasti oksennusta suuhun. Voi ÄLLÖTYS.
No nainen kavereineen sai sentään toivottavasti hyvät naurut jälkeenpäin.
Häh, minusta tuo oli suloinen tapa ottaa kontaktia! Ja hyvä myös sillä tavoin, että tilanteessa on helppo jättää ottamatta yhteyttä, eikä ap millään tavalla ole ollut ahdistava. Itse toivoisin jotain tuollaista, jos joku lähestyy.
Oon parisuhteessa jo vuosia ollut, mutta vastaisin tuollaisessa tapauksessa silti jotain numeron antajalle. Ehkä saan niin paljon muita naisia vähemmän mitään kontaktinottoja, että vaivautuisin tosiaan vastaamaan vaikkei mitään jatkoa olekaan luvassa, mutta se vaan tuntuisi kohteliaalta.
Ja olisin myös jo vastannut jotain... Mutta nykyaikana ei ehkä ole tyypillistä vastata ihan heti. Pari päivää uskaltaisko vielä toiveita pitää yllä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen alkuperäinen kirjoittaja.
Täsmennän vähän.
Syy miksi annoin numeron ja en aloittanut mitään keskustelua johtui siitä, että hän on siellä aina 1-2 kaverin kanssa ja se ei tuntunut luontevalt hänen kavereiden edessä aloittaa keskustelua. Sanoin, että "hei, tässä mun numero. olen nähnyt sut muutaman kerran ja mielestäni olet tosi kaunis. Ota yhteyttä jos haluat mennä kahville tai jotain.". Siihen hän vastasi "kiitos" ja otti numeron. Mä lähdin siitä sitten.
Katseiden vaihtamisella tarkoitan silmistä silmiin katsomista useaan otteseen ryhmäliikunnan yhteydessä. Vaikea sanoa, mutta minä koin katseet kiinnostaviksi.
En siis pety tai millään muullakaan tavalla ajattele huonolla jos ei kuulu, mutta tietysti toivon hänen yhteydenottoa.
Nyt tuli oikeasti oksennusta suuhun. Voi ÄLLÖTYS.
No höh, minusta tuo oli ihan kivasti toimittu.
t. Nainen
Voi elämä... Selitätkö vielä omin sanoin, millä logiikalla nainen kiinnostuisi sinusta siksi, että hän itse on kaunis?