Mitä kaikkea tarvitaan jotta mies ihastuu naiseen?
Evoluutioteoria kertoo että nuori ikä, hyvä terveys (hoikkuus) ja kauneus (eli virheiden puute) ovat avainasemassa. Mutta, miehet eivät ihastu jokaiseen nuoreen kaunottareen jonka näkevät/kohtaavat, vaikkakin ihailevat heitä aina ja poikkeuksetta. Mikä panee miehen tavoittelemaan juuri tiettyä kaunotarta?
Kommentit (32)
En tiedä. Minä ihastuin naiseen joka ei muistuta minua kenestäkään ja on lähes vastakohta sille mitä luulin etsiväni ja tarvitsevani. Vastakohtaisuudestamme huolimatta tunsin turvallisuutta hänen lähellään sekä aivan vastustamatonta himoa juuri sen turvallisuuden tunteen vuoksi. Ajan kanssa olen huomannut, että olemmekin yllättävän samanlaisia etenkin siellä tunnepuolella. Koemme asioita samoin, vaikka kiinnostuksenkohteemme ovatkin olleet eri. Ja seksuaalinen vetovoima ja yhteensopivuus on aivan uskomatonta.
Vierailija kirjoitti:
Sitä kauneuttakin on niin eri tyyppiä. Itse olen aina ihastunut "älykkökauniisiin", eli joo kyllä sopusuhtainen kroppa ja kasvot, mutta tyyliltään enemmänkin ponnari- ja ehkä silmälasipäinenkin nörttityttö kuin kovasti laitettu seksikissa. Olen myös aina viehättynyt ainakin elokuvissa vähän vanhemmista "pomonaisista", sellaisista tiukoista polkkatukkaisista täteistä joilla on valtaa. Sen sijaan mulle on ihan valtava turn off se mitä nykyään monet ihailee, eli joku selkeästi värjätty tukka, paljon meikkiä, täytehuulet, jne.
Silmälasipäinen eli optikoiden valheita uskova typerys, joka on vieläpä pilannut kroppansa? Pomonainen eli naisvartaloinen mies? :D
Täytehuulet imitoivat lapsellisuutta ja se tosiaan inhottaa monia, varsinkin köyhiä miehiä, jotka tarvitsisivat itsekin elättävän aviomiehen eivätkä elätettävää vaimoa. Rikkaat miehet rakastavat noita isohuulisia, karvattomia, lapselliseksi tekeytyviä naisia
Kauneus on katsojan silmissä. Se mikä minusta tekee naisesta kauniin-, ei välttämättä vastaa sinun käsitystäsi.
Vierailija kirjoitti:
Kaikkia noita tärkeämpi on naisen myötämielisyys. Miehet eivät edes huomaa naista, jos tämä ei kirjaimellisesti tyrkytä itseään. Nuoret naiset tekevät tätä, minkä vuoksi vastaanottavat enemmän mieshuomiota. Vanhemmat naiset ovat oppineet, että mieshuomiosta ei itse asiassa hyödykään mitään, ja liikkuvat sen vuoksi tutkan alapuolella
Tässä on kyllä paljon totuutta, vaikka totta lienee toisaalta sekin, että kyllä keskimäärin kaksikymppisestä on paljon useampi kiinnostunut kuin viisikymppisestä, vaikka mikä olisi. Ehkä koska siinä kaksikymppisen iässä on vähän "pariutumisikä", monet samanikäiset on sinkkuna ja etsii paria, viisikymppisten tapauksessa vähemmän.
Mutta mulla on tosiaan tällainen pian 50 vuotta täyttävä ystävä, joka on viihteellä tosi flirtti, ja iästä huolimatta kyllä saa paljon miehiltä huomiota. Oman ikäisiään suunnilleen hän toki flirttaileekin, mutta kyllä ainakin vähän humaltuneessa baari- tai terassiväessä tuntuisi olevan kovasti kysyntää oma-aloitteisesti juttelemaan tulevalle, avoimen seksuaaliselle lähes viisikymppisellekin. Itseltäni taas ei edes humala poista estoja, joten istun siellä sitten pöydässä naama norsunemättimellä kun kaveri painaa tanssimassa ja höpöttelemässä miehille, ja surkuttelen miksi musta ei kukaan tykkää. Vaikka tiedänkin, että omasta käytöksestäni se paljolti johtuu, kun en osaa enkä kehtaa lähestyä ketään, enkä nyt tässä iässä enää ole niin huomiotaherättävä kedon kaunein kukka että kaikki huomaisivat ilmankin :D
Tietty status, eli velaton omistusasunto Helsingissä, korkeakoulututkinto, arvostettu ammatti, iso auto, naisellisuus: pitkät paksut hiukset, naisellinen (muttei paljastava) pukeutumien. Huoliteltu ulkonäkö, eli ei tatuointeja eikä lävistyksiä, ym alaluokkaisuuden merkkejä missään.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä. Minä ihastuin naiseen joka ei muistuta minua kenestäkään ja on lähes vastakohta sille mitä luulin etsiväni ja tarvitsevani. Vastakohtaisuudestamme huolimatta tunsin turvallisuutta hänen lähellään sekä aivan vastustamatonta himoa juuri sen turvallisuuden tunteen vuoksi. Ajan kanssa olen huomannut, että olemmekin yllättävän samanlaisia etenkin siellä tunnepuolella. Koemme asioita samoin, vaikka kiinnostuksenkohteemme ovatkin olleet eri. Ja seksuaalinen vetovoima ja yhteensopivuus on aivan uskomatonta.
Juuri tämä. Mies ei oikeastaan edes päätä, rakastuuko naiseen vai ei. Jos nainen haluaa miehen, tämän hormonitoiminta ja energia muuttuvat niin, ettei mies voi vastustaa tätä. Miesten valitsijuus on täysi illuusio
Lisäksi tuo seksuaalinen yhteensopivuus on meemi. Naisen seksuaalisuus on olla tiineenä ja imettää. Kautta aikojen naiset ovat kuitenkin myötäilleet miehen seksuaalisuutta, sillä se on miehille kuin huumetta tai paluu kohtuun
"Tässä on kyllä paljon totuutta, vaikka totta lienee toisaalta sekin, että kyllä keskimäärin kaksikymppisestä on paljon useampi kiinnostunut kuin viisikymppisestä, vaikka mikä olisi. Ehkä koska siinä kaksikymppisen iässä on vähän "pariutumisikä", monet samanikäiset on sinkkuna ja etsii paria, viisikymppisten tapauksessa vähemmän."
Nuoriin liittyy aina uutuudenviehätystä, ei sen kummempaa. Lisäksi kun he itse tuovat suhteeseen 90% kun vanhempi nainen ehkä vain 50% ja jotkut jopa vähemmän, niin totta kai mies ottaa sen naisen joka tuo 90% jos vaan saa. Vanhemmat tuntevat miehet, heidän temppunsa ja ymmärtävät lisäksi oman arvonsa
Sinulla on naisen seksuaalisuus. Tuollainen itseään tyrkyttävä tyyppi toimii maskuliinisesta seksuaalisuudesta käsin -> käyttää ehkä ehkäisyä, ei raskudu, orgasmi on joku elämää suurempi tavoite (lol). Et tietenkään löydä seuraa paikasta, missä pariutuminen tähtää hedonistiseen masturbaatioon. Mutta menepä tuon mamman kanssa seurakuntaan, niin osat kääntyvät
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä kauneuttakin on niin eri tyyppiä. Itse olen aina ihastunut "älykkökauniisiin", eli joo kyllä sopusuhtainen kroppa ja kasvot, mutta tyyliltään enemmänkin ponnari- ja ehkä silmälasipäinenkin nörttityttö kuin kovasti laitettu seksikissa. Olen myös aina viehättynyt ainakin elokuvissa vähän vanhemmista "pomonaisista", sellaisista tiukoista polkkatukkaisista täteistä joilla on valtaa. Sen sijaan mulle on ihan valtava turn off se mitä nykyään monet ihailee, eli joku selkeästi värjätty tukka, paljon meikkiä, täytehuulet, jne.
Silmälasipäinen eli optikoiden valheita uskova typerys, joka on vieläpä pilannut kroppansa? Pomonainen eli naisvartaloinen mies? :D
Täytehuulet imitoivat lapsellisuutta ja se tosiaan inhottaa monia, varsinkin köyhiä miehiä, jotka tarvitsisivat itsekin elättävän aviomiehen eivätkä elätettävää vaimoa. Rikkaat miehet rakastavat noit
Kuulostat vakavasti harhaiselta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytehuulet imitoivat lapsellisuutta ja se tosiaan inhottaa monia, varsinkin köyhiä miehiä, jotka tarvitsisivat itsekin elättävän aviomiehen eivätkä elätettävää vaimoa. Rikkaat miehet rakastavat noit
Tämä on luokkakysymys, mutta toisinpäin. Useimmille korkeastikoulutetuille miehille on häpeäksi esiintyä pumpatun näköisen töröhuulisen naisen kanssa.
"Miesten valitsijuus on täysi illuusio"
Mies tekee valintansa ihastuessaan.
No minä olen luonteeltani viehättävä, hauska ja avoin. Flirttailevakin. En omasta mielestäni ehkä kaunein mutta ihan mukiinmenevä. Näillä olen pärjännyt ja miehenikin metsästänyt. Tai en tiedä kumpi metsästi kumman.
Itselleni kylmyys on ensimmäinen defenssi ja tyhmän/ujon/naiivin esittäminen seuraava, jos joku epämiellyttävä tunkee silti jutteluetäisyydelle. Ihmiset eivät voi sietää lapsellisia ja naiiveja aikuisia :D