Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa kokemuksia millaista on ollut hakea töitä ja lapsille hoitopaikkaa samaan aikaan?

Vierailija
05.03.2007 |

Mitä jos työtä ei löydykään, mutta lasten hoito pitäisi alkaa? Mulla tällainen tilanne edessä joskus loppuvuodesta, ja nyt jo stressaa todella paljon :(.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
05.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi odottaa että saan töitä ja vasta sen jälkeen haen hoitopaikkaa. Espoossa tilanne on se, että paikka voidaan osoittaa toiselta puolelta kaupunkia (ja vaikka lapsille eri paikat), jos hakee viime tipassa. Ja lapsia en taatusti vie hoitoon jos itse olen kotona. Voiko saatua hoitopaikkaa varata, vaikka lapsia ei hoitoon heti veisikään?

Vierailija
2/4 |
05.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaakseni se meni jotenkin niin, että hoitopaikka pitää ottaa vastaan melko pian sovitun aloituksen jälkeen tai sen menettää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
05.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten minulla on kuitenkin mahdollisuus ottaa vaikka lyhyempiä sijaisuuksia vastaan. Pakko tyytyä vaikka tuollaiseen ratkaisuun, kun ei vakkari työpaikkaa ole.

Vierailija
4/4 |
05.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isoin menee kuitenkin eskariin ja pienemmät saavat sitten tottua rauhassa tarhaan vaikka muutaman tunnin kerrallaan pari kertaa viikossa. Ja sitten kun pääsen töihin tai joudun kurssille tai jotain niin on tuttu hoitopaikka lapsilla.

Hain tietty ihan täyspäiväistä, mutta ei kai mun olepakko niitä siellä pitää täyspäiväisinä jos olenkin kotona?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kuusi