Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tavallisimmat asennet kolmenkimpassa?

Vierailija
09.02.2025 |

Mitkä ovat tavallisimmat asennot kolmenkimpassa? Olen niistä joskus katsellut kaavakuvia mutta tuntuvat aika hankalilta. Mitä ns. normaalisti harrastetaan? Jos oot ollu sekä mmn että nmm niin listaa molempia?

Onks se yleensä niin et kaks sillain enemmän panee ja yks sit vaan hyväilee käsillä tms? 

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paneminen on ihan siitä kii mistä sovitaan. Oon ollu muutaman parin mukana naisena ja joskus mun tahdosta on mieheenpäin ollu vain koskettelua, ja mies pannut vaimoaan. Joskus mies pannu vaan mua, ja mä ja vaimo kosketeltu. Joskus mies pannu molempia. Välillä takaapäin panoa ja nainen nuolee kaistan välillä ratsastus ja toinen istuu miehen naamalla. Kerran koitin kahden miehen Kaa, Ne pani vuorotellen ja aina toisen kulli oli suussa. 

Vierailija
2/4 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppo asento on ainakin nainen kontillaan sängyn reunalla, toinen mies makaa sängyllä kulli naisen suussa ja toinen panee naista takaa. Huomenna saan taas tätä herkkua! M

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paneminen on ihan siitä kii mistä sovitaan. Oon ollu muutaman parin mukana naisena ja joskus mun tahdosta on mieheenpäin ollu vain koskettelua, ja mies pannut vaimoaan. Joskus mies pannu vaan mua, ja mä ja vaimo kosketeltu. Joskus mies pannu molempia. Välillä takaapäin panoa ja nainen nuolee kaistan välillä ratsastus ja toinen istuu miehen naamalla. Kerran koitin kahden miehen Kaa, Ne pani vuorotellen ja aina toisen kulli oli suussa. 

Ok 

Eli yleensä yksi "vaan" koskettelee? 

Vierailija
4/4 |
14.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sandwich kuinka suosittu