Mistä rahaa hammasremonttiin?
Töitä ei ole, pikavippejä en ota ja lainarahalla en suuta ala korjaamaan. Palstalla on ratkaisu aina kaikkeen niin mistä saisi ison summan riihikuivaa hammasremonttiin?
Kommentit (91)
Vierailija kirjoitti:
Menet kunnalliselle , siinä se.
Toki joudut jonottaan että pääset ,mutta oisithan voinu varata ajan jo pari vuotta sitte.
Toimeentulotukea saa hammashoitoon.
Eipä uusia hampaita kunnallisella laitella.
Laita tilinumero tähän ni voin heittää muutaman tonnin. Pikkurahoja mulle nääs
Vierailija kirjoitti:
Ei mistään. Joidenkin mahdoton saada. Tietysti jos on kone jolla voit kirjoittaa kirjan, siitä ehkä saisi, jos joku julkaisee tai omapainos.
Viisaampaa tehdä joku applikaatio, joka helpottaa käyttäjänsä elämää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarvii tehdä hampaille? Ootko pyytänyt kustannusarviota? Olisko osamaksu mahdollinen?
Istuttaa 4 uutta hammasta puuttuvan tilalle, paikata reikä ja puhdistaa ja hinta-arvio on monta monta tuhatta euroa. Osa-maksua ei ole tarjottu, mutta rahattomana sitä en voi ottaa.
Puhutaan 13000€ hommasta ja kunnallinen ei laita implantteja, silta mahdollista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarvii tehdä hampaille? Ootko pyytänyt kustannusarviota? Olisko osamaksu mahdollinen?
Istuttaa 4 uutta hammasta puuttuvan tilalle, paikata reikä ja puhdistaa ja hinta-arvio on monta monta tuhatta euroa. Osa-maksua ei ole tarjottu, mutta rahattomana sitä en voi ottaa.
Hammaslääkäriopiskelijoiden opetuspotilaaksi? Kannattaa kysyä. Kerran taksikuski kehui minulle, että hänelle tehtiin hammasremontti ihan opiskelijatyönä.
Voitko myydä omaisuuttasi sen verran, että saat maksettua hammaslääkärin laskut?
Vierailija kirjoitti:
hanki ainakin hammashuollon palveluseteli(t)
riippuu omasta tilanteesta, minkälaisiin on oikeutettu
Palveluseteli kattaa hammaslääkärin käynnin. Ei uusia hampaita.
Montako hammasta AP tarvitsee?
Vierailija kirjoitti:
siirry liemiruokaan...ja juo olutta...siinä ei hampaita tarvita..mallia Turhapuro.
Olihan Uunolla noin joka toinen hammas jäljellä ja söi kaikkea mahdollista.
Jos et saa pysyvästi töitä tai veikkausvoittoa, niin luultavasti tulevaisuutesi on hampaaton.
Hampaistaan pitäisi pitää huolta, eikä antaa mennä implanttikuntoon. Kerran vuodessa kyllä saa ajan julkiseenkin hoitoon.
Onko sulla joku koulutus jolla saisi töitä?
Tekarit korvataan toimeentulotuessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä oot jauhanut 4-6 vuotta hammasimplanteista, joita et tule saamaan. Sulla ei riitä leuassa luu siihen kun olet vätystellyt asian kanssa vuosia.
Keisari kirjoitti:
Jos oot toimeentulotuen asiakas nii laskut saa lähettää kelaan ja ne maksavat ne.
Jos hammaslääkäri toteaa että hampaat on jo siinä kunnossa että niitä ei kannata alkaa korjaamaan vaan poistaa ja proteesi tilalle, nii se voi kirjottaa lausunnon asiasta että voi haki sitte harkinnanvaraisesta toimeentulotuesta rahaa hammasproteesin.
Mun täytyy sanoa, että olen kyllä kateellinen. Minulta on vedetty hampaita, mutta ei ole ollut rahaa laitattaa hampaita niihin tilalle.Nytkin olisi tarvetta hammaslääkärille, mutta ei puhettakaan, että palkasta jäisi rahaa hampaiden hoitoon. Saako jotkut hammashoidon tosiaan ilmaiseksi?
Hakeudu töihin Kelalle, saat ilmaisen hammashoidon, psykoterapian ja muut.
Mulle sossu kirjoitti maksusitoumuksen yksityiselle. Koko suu nyt täynnä implantteja. Nuoruuden hölmöilyjen myötä menetin hampaani. Nyt on hampaat kuin filmitähdellä. Ulosottovelkaisena ja työttömänä en olisi ikinä saanut suutani kuntoon.