Pekka Haavisto MT:lle: Suomen tulee auttaa tarvittaessa Venäjää ympäristökatastrofin torjunnassa
Kommentit (55)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haavisto on nobody ja sirkuspelle.
Luuletko että ympäristötuhot ei ylitä rajoja?
Vahingonkorvauksetkin on keksitty. Ja niiden kohdehan olisi tiedossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Venäjä hoitakoon sotkunsa yksin.
Ei kuule pysy pelkästään Venäjällä se sotku.
Moi haavisto. Mulla on sulle kerrottavaa: Venäläiset maksavat omat sotkunsa ITSE
niinhän se menisi normi tapauksessa, mites rysssssällä, meinaakko jotta tulevat tänne siivoamaan sotkunsa
Vierailija kirjoitti:
Se laiva taitaa olla venäjän aluevesillä, ei sinne pekkakaan pääse höökimään kutsumatta.
kyse ei ole siitä missä se laiva nyt on, vaan missä se mahdollisesti mereen vuotanut öljy tulee olemaan kuukauden/kahden kuluttua... eli Suomen rannalla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aah, ihanan vihreää. Kuten hiilitullitkin, saasteet katoaa luonnosta kun maksaa.
Toi onkin uusi kätevä. Romutankkeri täyteen raskasta öljyä ja sitten "haveri". Näitä tulee riittämään ja Suomen pellet siivoaa sotkuja muutenkin katastrofitilanteisella budjetillaan. Ole!!! Caramba!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hahahhhaaahhahhhaaahahahahahaaaaaaahhh (huutaen nauraa)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikooko Haavisto soutaa kumppanin kanssa sinne meren öljyläikälle sitä kauhomaan vai miten se käytännössä toimii, koneellisestiko. Paljonko maksaa.
Pekka tatkoitti että apua annetaan jos Venäjä pyytää, ei sinne väkisin mennä.
Pekka ei ole sellaisessa asemassa, että voi luvata Suomen puolesta mitään.
Venäjä provosoi suomea tekemään jotakin. Laiva on kunnossa. Odottivat että nallekopla menee taas paikalle. Olisivat sitten itse toimineet etänä. Vaarallista aikaa. Kokematon sodan johtokin on riski. Menevät helposti vipuun. Pitäs ylentää niitä näkymättömiäkin armeijassa. He tietävät missä mennään. Muut kilpailevat herrojen huomiosta niin etteivät huomaa asioita ympärillään. Ylennys ei toki ole kovin tärkeä asia kaiken kaikkiaan. Ainakaan enää.
Niskal a u k a u s tuollaisten ehdottelijoille. Rahoittakoot p u p p e l i omista varoistaan t e r r o r i s t i valtion sotkuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikooko Haavisto soutaa kumppanin kanssa sinne meren öljyläikälle sitä kauhomaan vai miten se käytännössä toimii, koneellisestiko. Paljonko maksaa.
Pekka tatkoitti että apua annetaan jos Venäjä pyytää, ei sinne väkisin mennä.
Pekka ei ole sellaisessa asemassa, että voi luvata Suomen puolesta mitään.
Pekka, uuninpankolle siitä hus hus
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me ollaan noille rakennettu jo jätevedenpuhdistamoista lähtien kaikki. Jos venäjä kerran on niin elvetin varakas kuin mitä se väittää, niin kustantakoon vaihteeksi itse edes jotain. Muutakin kuin sotakalustoa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Venäjä hoitakoon sotkunsa itse ovat mielestään joku maailmanmahti valtio.
Pekka, tule pois sieltä. Heti kotiin. Siellä on isojen poikien touhut eikä sinne pikkupoikia kaivata.
Noloa Haavisto, noloa. Ja Kröitz, pidetään ne kädet siellä omalla puolella, kun niin kovasti haluat. 😏