tytyn mt ongelmat ja seksittömyys
Mitä teen tai mitä tytyni pitäisi tehdä tilanteessa, jossa tytyllä on mt ongelmia ja lääkkeiden takia halut kadonneet? Seksiä ei ole ollut noin 8 kuukauteen? Olenko tuomittu runkkaamaan rest of my life? Käsittääkseni tämä on vielä erittäin yleistä, eikä toinen uskalla puhua seksistä, koska mt ongelmista kärsivällä voi alkaa isompi ocd tai muu ongelma tämän johdosta. Myöskin tuntuu väärältä, että seksiä ei saa vaikka haluaisi, mutta painostaakkaan en tietenkään halua eikä myöskään pidä.
Kommentit (13)
Ootko siis 8 kk ollut ilman seksiä? Harrastitteko ennen tuota seksiä yhdessä? Kysy, voitko käydä tyydyttämässä tarpeesi muualla jos ei halua tehdä asialle mitään
Voisko sitä lääkettä vaihtaa? Ei ole tuokaan elämänlaadun kannalta hyvä, varsinkaan nuorilla ihmisillä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä hullut on aina antanut hyvin pillua. Muuten niitä ei jaksa katella.
Entisaikoina niitä hoidettiinkin jotenkin seksin avulla. Ei tietysti pantu väkisin mutta muuten.
Kyllä olen ollut sen ajan ilman seksiä ja harrastettiin ennen kyllä paljonkin. En ole uskaltanut puhua aiheesta harrastaa seksiä muualla, senkin takia että mt ongelmat pahentuisivat. Olen kyllä tyydyttänyt itseäni noin pari kertaa viikossa. Seksistä on niin kauan, että olen itsekkin muuttumassa haluttomaksi, mikä tietysti vähän pelottaa.
Tytyäkin voi tilanne tympäistä. Jos hänellä on lääkitys, niin hänen ehkä kannattaisi keskustella lääkärinsä kanssa, löytyisikö vastaava lääke, joka ei vie libidoa. Monien mielialalääkkeiden sivuvaikutus on, että halut katoaa.
Vierailija kirjoitti:
Tytyäkin voi tilanne tympäistä. Jos hänellä on lääkitys, niin hänen ehkä kannattaisi keskustella lääkärinsä kanssa, löytyisikö vastaava lääke, joka ei vie libidoa. Monien mielialalääkkeiden sivuvaikutus on, että halut katoaa.
Olen käsittänyt, että vaihtaminen ei ole vaihtoehto tällä hetkellä.
kun itse huomasin, toinen käytti mt-lääkkeitä.
se oli sit siinä.
erosin.
(kun ei tollaisen kanssa voi elää normaalia elämää).
Vierailija kirjoitti:
kun itse huomasin, toinen käytti mt-lääkkeitä.
se oli sit siinä.
erosin.
(kun ei tollaisen kanssa voi elää normaalia elämää).
Höpöhöpö. Mielialalääkkeitä käyttää todella moni ja suurimmalla osalla homma pysyy ihan ns. normaalina
mitä tahansa sanot, niin joka tapauksessa tulee oireilua ja mielensä pahoittamista, joten ihan hyvin voit nostaa kissan pöydälle ja puhua suoraan. Muista myös kertoa, että hän on sinulle tärkeä ja rakastat häntä (jos niin tunnet oikeasti), mutta tuostakin tulee sitten reaktio, että ei siltä näytä, kun suunnittelet seksiä muiden kanssa, mutta niin se menee mielenterveyellisesti haasteellisten ihmisten kanssa.
sinun itsesi pitää tehdä päätös oman mielenterveytesi nimissä, että kestätkö tilanteen nykyisellään ja jatkat selibaattia vai teetkö jonkun muutoksen sen suhteen.
Vierailija kirjoitti:
mitä tahansa sanot, niin joka tapauksessa tulee oireilua ja mielensä pahoittamista, joten ihan hyvin voit nostaa kissan pöydälle ja puhua suoraan. Muista myös kertoa, että hän on sinulle tärkeä ja rakastat häntä (jos niin tunnet oikeasti), mutta tuostakin tulee sitten reaktio, että ei siltä näytä, kun suunnittelet seksiä muiden kanssa, mutta niin se menee mielenterveyellisesti haasteellisten ihmisten kanssa.
sinun itsesi pitää tehdä päätös oman mielenterveytesi nimissä, että kestätkö tilanteen nykyisellään ja jatkat selibaattia vai teetkö jonkun muutoksen sen suhteen.
Kirjoitit kyllä aikalailla realistiseti tuon tilanteen, tai ainakin luulen myös, että meni se mitenpäin vaan, niin riita todennäköisesti tulee. Raskasta ajatella koko hommaa. Yritäs siinä sitten selittää, että ei tämä susta johdu, vaan siitä että mulla on vaan haluja.
Kyllä hullut on aina antanut hyvin pillua. Muuten niitä ei jaksa katella.