Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elämässä ois voinu hoitaa asiat paremminkin

Vierailija
09.02.2025 |

Eli keski iässä ollaan alkupuolella ja asiat oisi voinu hoitaa paremminkin elämässä. Alkoholiin tuhansia euroja menny+ pelannut tuhansia euroja ja nyt velkaa on lähemmäs 40 k. Työpaikka on mutta sieltä maksetaan liian vähän, mutta näillä mennää. lähinnä lyhennän vaan korkoja ettei velka mene ulosottoon.

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä järkeä tuijottaa peruutuspeiliin? 

Auttaako se märehtiminen? Paraneeko asiat sillä? 

Vierailija
22/38 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä järkeä tuijottaa peruutuspeiliin? 

Auttaako se märehtiminen? Paraneeko asiat sillä? 

Ei kyllä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äläpä muuta sano, ap. Henk.koht. tullut terveys pilattua, nyt sitten vain kärvisetellään kunnes saa viimeisen hengenvetonsa koraista. Mikä helpotus se tuleekaan olemaan...

Vierailija
24/38 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset tuola ajelee 20 tonnia autolla ja nautitaan elämästä.. toiset miettii miten on varaa ees vaihtaa renkaat tai öljynvaihto

Vierailija
25/38 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

neki toimenpiteet maksaa,, en tiedä mistä rahat

Vierailija
26/38 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis ees kiva jos olis säästös joku 1000 € 

Vierailija
27/38 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mites muiden elämä. onko ongelmia?

Aina välillä. Onneksi olen jättänyt päihteet välistä. Työelämä on mitä on, mutta parhaani teen.

Hienoa että sinulla on työtä. Et tipu täysin pohjalle. 

Vierailija
28/38 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toiset tuola ajelee 20 tonnia autolla ja nautitaan elämästä.. toiset miettii miten on varaa ees vaihtaa renkaat tai öljynvaihto

Mä en ikinä mieti kenenkään autoja ja niiden hintoja. Oma on vanha, mutta toimii. Sillä pääsee mökille ja töihin. 

Vierailija
29/38 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en ikinä mieti kenenkään autoja ja niiden hintoja. Oma on vanha, mutta toimii. Sillä pääsee mökille ja töihin. 

Sama. Käteisellä olen itse autoni ostanut kun taas muut maksavat satasia kuussa rahoitusta tai vuokraa. En ole mitenkään kateellinen tuollaisesta.

Vierailija
30/38 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta näillä mennään, tilanne on mikä on...

Vierailija
31/38 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama. Käteisellä olen itse autoni ostanut kun taas muut maksavat satasia kuussa rahoitusta tai vuokraa. En ole mitenkään kateellinen tuollaisesta.

Kyllä itse välilä olen kun on ihmisillä varaa ajaa mersulla

Vierailija
32/38 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän toi oo velka eikä mikään. Meillä on yhteensä velkaa varmaan lähemmäs 200k.. 😬 Täytyy toivoa ettei duunit mene alta, sais loppuu tää talouden alakulo jo.

Vierailija
33/38 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän toi oo velka eikä mikään. Meillä on yhteensä velkaa varmaan lähemmäs 200k.. 😬 Täytyy toivoa ettei duunit mene alta, sais loppuu tää talouden alakulo jo.

On ihan helvetisti velkaa koska siinä on korotkin

Vierailija
34/38 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on meidän Allukan nyt hommattava parempi palkkainen duuni. Tuon 40 tonttua potkaisee nollille 4 vuoteen. M39

Vierailija
35/38 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se on meidän Allukan nyt hommattava parempi palkkainen duuni. Tuon 40 tonttua potkaisee nollille 4 vuoteen. M39

Sä olet ihan sekopää.

Vierailija
36/38 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos kysymästä. Ongelmana on vähän liiallinen alkoholin käyttö ja ylipaino. Muuten menee ihan hyvin, asuntolaina on maksettu, työstä maksetaan ihan hyvin ja just ostin uuden auton (käteisellä).

Vierailija
37/38 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos kysymästä. Ongelmana on vähän liiallinen alkoholin käyttö ja ylipaino. Muuten menee ihan hyvin, asuntolaina on maksettu, työstä maksetaan ihan hyvin ja just ostin uuden auton (käteisellä).

Niin varmaan joo :DD

Vierailija
38/38 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllähän sitä massiaki vois olla enempi jos olis hoitanu asiansa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme viisi