Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä kysyä luovan alan kesätöitä? Kesätyösetelillä.

Vierailija
09.02.2025 |

Nuori saa kesätyösetelin, lukiolainen. Oisko ehdotuksia mikä kesätyö olisi luovuutta vaativaa, kuvataide, käsityöt, askartelu...

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen työskennellyt luovalla alalla 20 vuotta, ja voin sanoa että ei kannata. Siitä on luovuus kaukana, kun mietitään miten tehdää businesta ja koetetaan välttää konkurssi

Itsekin luovalla alalla nyt 25 vuotta työskennelleenä sanoisin, että on hyvä ottaa se luovuus käyttöön, kun miettii bisnestä ja taloutta. Itsellä on kannattanut ihan kivasti.

Musta tuntuu kyllä vaikealta sotkea mikään ns. rahan tekeminen luovaan yrittämiseen. Tai sitten kopioiminen voisi olla. Olen ajatellut ottaa Ikeaan yhteyttä, jos kiinnostaisi. 

Vierailija
22/23 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen työskennellyt luovalla alalla 20 vuotta, ja voin sanoa että ei kannata. Siitä on luovuus kaukana, kun mietitään miten tehdää businesta ja koetetaan välttää konkurssi

Itsekin luovalla alalla nyt 25 vuotta työskennelleenä sanoisin, että on hyvä ottaa se luovuus käyttöön, kun miettii bisnestä ja taloutta. Itsellä on kannattanut ihan kivasti.

Musta tuntuu kyllä vaikealta sotkea mikään ns. rahan tekeminen luovaan yrittämiseen. Tai sitten kopioiminen voisi olla. Olen ajatellut ottaa Ikeaan yhteyttä, jos kiinnostaisi. 

Kenelle sinne Ikeaan pitää soittaa, että tulee kuulluksi? Johtoryhmääm on turha yrittää saada yhteyttä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites joku nuorisoteatteri tai muu kesäteatteri, avustaviin tehtäviin? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kahdeksan