Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Harmittaako teitä jos puolisonne saa sellaisen palkankorotuksen, jotta alkaa tienaamaan enemmän kuin te itse?

Vierailija
09.02.2025 |

Esim, jos työtehtävä muuttuu tai vaikka työpaikan vaihdoksen vuoksi. Itseäni voisi asia ns. siepata, mutta tätä pelkoa ei toistaiseksi ole sillä palkkaeromme on noin 2600€. Puolisoni tienaa piirun verran alle 5000€

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei mua nyt kyllä yhtään harmita jos talouden tulot kasvavat.

Vierailija
2/7 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outo kysymys. Kisaat puolisosi kanssa palkoista ja kaikki on hyvin, kunhan sinun palkkasi on suurempi? Kannattaa nyt hankkia se hyvä itsetunto jostain, löytyisikö jos reippaasti etsisi? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi vaan ihanaa, jos saisi palkankorotuksen, mutta sellaista tuskin tapahtuu.

T: Tuntematon 

Vierailija
4/7 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoisin että mies alkaisi tienata edes minimipalkkaa. Ehkä voisimme jopa käydä jollain matkalla tai ravintolassa yhdessä. Käyn nykyään yksin, kun en halua jatkuvasti maksaa toisenkin puolesta.

Vierailija
5/7 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Vaimoni on aina tienannut minua enemmän.

Vierailija
6/7 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin onneni kukkuloilla. Meillä on yhteiset rahat

Vierailija
7/7 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni ei saa palkkaa, yrittäjänä tulonsa ovat kokonaan kiinni siitä, paljonko tekee töitä ja miten hyvin ne tekee. Toistaiseksi hän tienaa 3-4 kertaa enemmän kuin minä ja käytännössä tulonsa nousevat vain lisäämällä työmäärää. Minulle riittää se, että hän on töissä 12-16 tuntia vuorokaudessa, tulojen kasvu ei ole vapaa-ajan menettämisen arvoista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi viisi