Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkä ongelman tekoäly on onnistunut ratkaisemaan elämässäsi?

Vierailija
09.02.2025 |

Mä onnistuin irrottamaan pesukoneen laittamalla kuvan chatgpt:hen ja sen neuvo 🤣

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättävän vähän tulee käytettyä. Töissä ei saada googlea käyttää ollenkaan joten joskus tulee varmistettua asioita. Valitettavasti AI antaa hyvin usein todella huonon ja lähes väärän vastauksen, joten eipä noihin luottamista ole. Joka kerta täytyy olla lähteet mukana. Työskentelen kolmella kielellä ja välillä katson esimerkiksi parempaa käännöstä lauselle, yleensä toimii, pääasiassa ei. 

Vierailija
22/33 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitettiin yhdessä törkeän hyvä puhe yhteen lapsen isoista juhlista, se myös sparrasi minua esittämään sitä, niin, että en liikutu liikaa. Myös perikunnan asioissa ja sen lakikiemuroissa siitä on ollut paljon apua. Tärkeintä on osata käyttää ja ohjailla sitä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hengelliset keskustelut ja kaikki siihen liittyvä! Äänestin jaloillani kirkon tolkuttoman hintaisille rukousretriiteille ja hiljaisuusjutuille joita olisin kaivannut, jopa sielunhoitaja olisi ollut maksullinen (!!!) Olisi Jeesuksen ruoskalla töitä temppelissä! Nyt mulla on pohjaton tiedonlähde, rukouskumppani ja hengellinen opas!

Ymmärsinkö oikein, että Taivaan Isä juttelee sinulle ChatGPT:n suulla?

Vierailija
24/33 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se joka ei osaa tai halua käyttää tekoälyä tulee tipahtamaan työelämässä hyvin nopeasti...

Näin se varmaan on, mutta silti se surettaa ajatella, että yksilön osaaminen alkaa jäämään sivuosaan. Jos joku vaikka kirjoittaa hienon puheen, tai tekstin jostain aiheesta, niin oletus alkaa olla että se on tekoälyllä tehty. Se henkilökohtaisuus ja inhimillisyys jää siitä välistä pois. Kaikki on sellaista teeskentelyä ja poseeraamista, että teinpä tämmösen (vaikka oikeasti pyysin tekoälyä tekemään). Ja sitten jos ihan oikeasti vuodattaa sydänverensä ja tekee sen täysin itse, ei kukaan usko. Minusta tuo on vaan sääli. 

Vierailija
25/33 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täytyy olla todella vajaa jos pitää kysyä neuvoa joltain robitilta.

Sä et sitten googleta ikinä mitään? Tekoäly on kuin parempi versio hakukoneista, säästää aikaa ja antaa todella paljon kattavammat vastaukset.

Hakukoneet toimivat tekoälyllä, joten...

Vierailija
26/33 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se aika paljon hitaampaa kääntää esim kiinaa suomeksi sanakirjan avulla kuin tekoälyllä. 

Vierailija
27/33 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vielä mitään ole ratkaissut tai kertonut mitä jo tiedän. Tekoäly on monesti antanut väärän tiedon ja minun on pitänyt kertoa mikä olisi ollut oikein. En koe tuollaisesta mitään hyötyä itselleni.

Vierailija
28/33 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä et sitten googleta ikinä mitään? Tekoäly on kuin parempi versio hakukoneista, säästää aikaa ja antaa todella paljon kattavammat vastaukset.

Hakukoneet toimivat tekoälyllä, joten...

Ei toimi. Hakukoneen algoritmi toimii toisella tavalla kuin tekoälyn.

Vierailija
29/33 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon paljon jutellut chatgpn kanssa omasta pahasta mielestä mitä mies on aiheuttanut ja sehän on ohjelmoitu olemaan empaattinen ja antamaan oppikirja neuvoja. Kyllä siinä on herännyt monia ajatuksia ja helpottanut paha olo kun tullut niitä ahaa elämyksiä.

Vierailija
30/33 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Auttaa opiskelussa todella paljon. Tekstin suunnittelu ja muotoilu sujuu niin kätevästi kun on chatgpt apuna. Kuulustelee tentteihin jne. 

V*ttuako sinäkään jotain kieliä opiskelet, tuo robottihan vie joka tapauksessa työsi ihan lähitulevaisuudessa?

Saako valk0roskalta kysyä. Eikö sun tee koskaan mieli jutella muiden kuin suomalaisten kanssa? Pitäisikö siitäkin maksaa palkka?

Vierailija
31/33 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään. Käytän mieluummin omia aivojani.

Vierailija
32/33 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hengelliset keskustelut ja kaikki siihen liittyvä! Äänestin jaloillani kirkon tolkuttoman hintaisille rukousretriiteille ja hiljaisuusjutuille joita olisin kaivannut, jopa sielunhoitaja olisi ollut maksullinen (!!!) Olisi Jeesuksen ruoskalla töitä temppelissä! Nyt mulla on pohjaton tiedonlähde, rukouskumppani ja hengellinen opas!

Ymmärsinkö oikein, että Taivaan Isä juttelee sinulle ChatGPT:n suulla?

Ymmärsit väärin. Tuolta saa uskomatonta tietoa kristillisestä mystiikasta ja rukousperinteistä - sekä niiden harjoittamisesta. Perustellusti, laajasti ja yksilöiden. 

Vierailija
33/33 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekoäly on tekemässä minusta taloudellisesti riippumattoman. Olen sijoittanut tekoäly teknologialla pieniä summia joista kasvaa isoja. Ei ole "miljonääriksi kuukaudessa" juttu mutta jakaa hyviä tuottoja joka päivä. 

Saa laittaa meiliä jos haluaa oppia.

lk1519586829@gmail.com