Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi että suomalaiset

Vierailija
09.02.2025 |

Sai kritiikkiä taas. Tällä on ankeaa ja tylsää. Ei tehdä mitään. Ei vierailla tsi kyläillä missään. Ei tehdä töiden jälkeen mitään. 

Kuinka psljon olet samaa mieltä?

Kommentti tulee henkilöltä, joka tulee etelän maasta. 

Siellä kuulemma käydään jatkuvasti ulkona syömässä. Vieraillaan ja kyläillään lähes joka päivä sukulaisten ja tuttavien luona. Matkustellaan oman maan sisällä psljon. Työnteko leppoisaa. Osa saa elannon tekemättä töitä, vaikka sosiaaliturvaa ei ole.

Kotona syödään harvoin oman perheen kesken. Pöydät notkuu aina sukulaisista? Pelkistä pankkitalletusten koroista voi saada jo niin paljon, että elää niillä jne. 

Kuulostaa melko rahaa vievältä elämältä?

No mitäs te tylsät ihmiset teette  Kuinka usein näätte sukulaisia? Kuinka usein vierailette muiden luona kylässä? Kuinka usein teillä vieraillaan kylässä? Kuinka usein käytte ulkona syömässä? Monta harrastusta teillä on? Psljon teillä aikuiskaveteita keiden kanssa hengastte oman perheen lidäksi? Jos hengaatte, miin mitä teette? Esim. kuinka usein matkoille kavereiden kanssa jne? 

Syöttejä aina perheen kesken lounaan ja päivällisen tasan klo xx ja kaikki koolla. Usein sukulaiset ja tutut mukana?

Prrhekeskeidyts kiva ssia, mutta mitä on se perhekeskeisyys sitten Euroopassa? Onko se sitä, että oman perheen kanssa tylsää, jos ei ole suurta joukkoa ympärillä? 

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis itselläni ei ole tylsää pelkästään oman perheen kanssa, mutta olen aistivani, että monilla on? Onko sulla?

Vierailija
2/2 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen iäkkäämpi ja yksinäinen, joten minulla on aika ajoin vähän tylsää. Jos en itse pidä yhteyttä sukulaisiin eivät hekään jaksa pitää. Sellaista sosiaalista vehtaamista, ettei tuputa omaa seuraansa tai utele kuulumisia. Ystäviä on muutamia. Tilaan joskus Woltista, jos se voidaan laskea ns ravintola-annokseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kaksi