Rintaimplantit vanhemmalla iällä?
Onko täällä ketään, kuka olisi laitattanut rintaimplantit yli viisikymppisenä? Tai ns. pitkälle aikuisena. Kokemuksia? Positiivisia/negatiivisia asioita?
Itse harkitsen vakavasti asiaa. Nuorempana minulla ei koskaan tullut edes mieleenikään ottaa silikoneja vaikka minulla on ollut vain A/B kuppi, tosin vartaloni on ollut aina hoikka/normaalipainoinen, paitsi yli viisikymppisenä tuli nopeasti10kg lisää painoa. Nyt on sellainen tilanne, että olen treenannut aktiivisesti salilla, painoni on tippunut takaisin nuoruuslukemiin ja lihakset ovat tulleet esiin. Ja rinnat ovat menettäneet ryhtinsä ja näyttävät alakuloisilta.
Nyt minulla olisi taloudellisesti mahdollista hankkia rinnat täällä Suomessa asialliselta klinikalta ja miehenikin suhtautuu myönteisesti asiaan. Itseasiassa haluaisin erityisesti ilahduttaa häntä ja toisaalta rinnat vaikuttavat myös minun itsevarmuuteeni.
Mitä mieltä? Erityisesti toivon rintaimplanttien käyttäjiltä mielipiteitä.
Kommentit (46)
Luulisi, että yli viisikymppinen on niin sinut kroppansa kanssa, ettei edes mieti tuollaisia.
Eipä se keneltäkään ole pois, jos itse sitä haluat ja miehesikin on tukena. Monet rintasyöpään sairastuneetkin ottaa kun on jouduttu poistamaan rinta. Mehiläinen ainakin tekee noita.
Otat jos itse tykkäät. Suurinosa miehistä kuten itsekin ei tykkää silikonirinnoista.
Vierailija kirjoitti:
Luulisi, että yli viisikymppinen on niin sinut kroppansa kanssa, ettei edes mieti tuollaisia.
No sehän siinä onkin, että olen niin sinut oman pääni kanssa, että itse ajattelen asiasta, että miksipä ei? Olen ajatellut, että miksen voisi täydentää kehoni sellaiseksi, että se tuottaisi iloa itselleni ja miehelleni.
Ap
Jos se on oma tahto, ei pidä mennä jonkun toisen ihmisen toiveen perusteella. Ehdottomasti joku asiallinen sairaala sitten, ei jonkun narsistin kauneusklinikka.
Jos panoseuraa beereista haet tai huomiota miehiltä kesäkadulla kävellessä, niin varmaan silarit siihen auttaa!
Vierailija kirjoitti:
Otat jos itse tykkäät. Suurinosa miehistä kuten itsekin ei tykkää silikonirinnoista.
Se on kyllä jännä juttu, että mieheni ei ole koskaan ihannoinut isoja rintoja tai silikoneja. Hän on aina kehunut minun kauniita (ja pienehköjä) rintoja. Mutta kun itse aloin pohtimaan ja mainitsin hänelle, että haluaisin ehkä täytettä rintoihini, niin hän oli oikeastaan heti mukana siinä. Mun ei tarvinnut edes kauheasti perustella asiaa ja hän lupasi osallistua jopa kustannuksiin. Nyt olen kokeeksi hieman epäröinyt koko rintaimplantti asiaa, niin hän on sitä mieltä ne olisi oikeasti kiva juttu.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Jos panoseuraa beereista haet tai huomiota miehiltä kesäkadulla kävellessä, niin varmaan silarit siihen auttaa!
Ei, vaan haluan ilahduttaa omaa miestäni :) Tarkoituksenani ei todellakaan ole hankkia sellaisia jotka näkyy kilometrin päähän, vaan maltillisen kokoiset jotka menevät vaatteet päällä luomuistakin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Eipä se keneltäkään ole pois, jos itse sitä haluat ja miehesikin on tukena. Monet rintasyöpään sairastuneetkin ottaa kun on jouduttu poistamaan rinta. Mehiläinen ainakin tekee noita.
Eikö näissä tehdä yleensä rintarekonstruktio ilman silikonia?
Kyllä sitten miestä harmittaa jos kuolet leikkauspöydälle tuommoisen turhamaisen idioottimaisen jutun takia. Haluatko ottaa sen riskin?
viisikymppisenä saa jo tehdä vartalolleen ihan mitä huvittaa. Mutta mikään leikkaus ei ole riskitön, sen sijaan topatut liivit ovat riskittömät.
Etkö mitään muuta tapaa keksi ilahduttaa miestäsi? Leikkauksissa on aina riskinsä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sitten miestä harmittaa jos kuolet leikkauspöydälle tuommoisen turhamaisen idioottimaisen jutun takia. Haluatko ottaa sen riskin?
Kaikkiin leikkauksiin ja anestesioihin liittyy riskejä, mutta Suomessa ei ole yksikään nainen kuollut rintaimplanttien laittoon. Miksi sanot idioottimaisen jutun takia?
Ap
Laitoin nelikymppisenä. Poistettiin ensin rintakudos ennaltaehkäisevänä rintasyövän varalta. Mummolla, äidillä ja siskollani oli rintasyöpä.
Vierailija kirjoitti:
Täytin mun nahkarukkaset viime kesänä.
N62
Ok. Oletko ollut tyytyväinen tulokseen? Onko ollut jtkn mitä et osannut odottaa toimenpiteeltä, toipumiselta, lopputulokselta?
Ap
Mitä järkeä enää tuossa iässä? Sama kuin vanhaan koslaan laittaisi aluvanteet 😅