Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen todennut, että yhden illan kännipanot ei ole enää mun juttu. Ei sovi myöskään mitkään tinderpanot

Vierailija
08.02.2025 |

Erosin 10 vuotta kestäneestä suhteesta 44-vuotiaana. Mies halusi erota ja ero oli mulle suuri järkytys. Seksiä toisen kanssa oli pari kuukautta sen jälkeen ja sekin tuntui jo oudolta antaa tämän miehen koskea muhun vaikka tunsimme sillä saralla entuudestaan, mutta olin kuitenkin ollut vuosia yhden miehen kanssa ja tuon toisen kanssa viime kerrasta oli jo yli 15 vuotta aikaa. Seksi oli kuitenkin hyvää ja seksisuhde jatkuu edelleen. Se miksi halusin noin pian kipeän eron jälkeen seksiä toisen kanssa oli se, että halusin tuntea toisen ihmisen lähelläni ja halusin olla haluttu. Oli kyllä euforinen olotila tuon jälkeen.

No siis asiaan. Nuorena tuli harrastettua yhden illan juttuja ja joidenkin miesten kanssa pantiin useammankin kerran. Olen nyt tarkemmin miettinyt näitä yhden illan juttuja eron jälkeen. Lähes kaikki ovat tapahtuneet sellaisten miesten kanssa jotka tiesin jo jollakin tavalla entuudestaan. Kaksi oli sellaisia jotka tapasin sinä iltana ensimmäistä kertaa, mutta heidänkin kanssaan istuin iltaa baarissa, että ihan kylmiltään ei lähdetty heti panemaan.

Avioeroni jälkeen tapasin yhden miehen Tinderistä pelkkä seksi mielessä ja totesin, että ei ole mun juttu. Juteltiin alle puoli tuntia ja mies halusi nopeasti asiaan. Seksi ihan ok vaikka mies ei oikein hyvin nuollutkaan. Tajusin kuitenkin tämän yhden kerran jälkeen, että ei musta ole tuohon. Mä tarvitsen enemmän aikaa tutustumiseen, edes muutaman tunnin vaikka epäilen, että ei sekään nykyään taida enää riittää. Tätä ei vain tunnu moni mies tajuavan Tinderissä yms. vaan pitäisi päästä panemaan mahdollisimman pian. Kaikki deittisovellukset olen poistanut jo kuukausia sitten. 

Mietin, että olenko nyt yli 40-vuotiaana jotenkin tietoisempi omasta seksuaalisuudestani ja ehkä tässä on vähän viitteitä demiseksuaalisuuteen vaikka en kyllä täysin siihen sovikaan. Tätä seksisuhdemiestä kohtaan mulla on nykyään tunteita ja siksi seksi onkin niin luontevaa hänen kanssaan. 

Senkin olen huomannut itsestäni, että olen nirso. En aiemmin ole asiaa ajatellut vaikka en aiemminkaan huolinut ketä tahansa, mutta eron jälkeen vain jotenkin avautui tämäkin asia. Lisäksi en halua enää seksiä kännissä. Alkuvuodesta seksisuhdemies otti yhtäkkiä lauantai-iltana yhteyttä kun olin jo juonut viiniä eli olin kännissä kun mies tuli mun luo. En vain jotenkin pystynyt keskittymään kunnolla seksiin. Totesin siitäkin, että parempi olla selvinpäin tai korkeintaan pari juoneena.

Jotenkin hassua, että näin yli 40-vuotiaana tajuaa itsestään monia näin tärkeitä asioita. 

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jopas. Siinä olikin sitten tekstiä pureskeltavaksi.

Itse koen että mitä vanhemmaksi tulen, sitä paremmin tuntuu että olen itseni tuntenut jo alusta saakka. Tajusin jo teininä maailmasta kaiken oleellisen.

Vierailija
2/37 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Minä taas en alenna itseäni pelkän seksin vuoksi. En myöskään huoli elämääni sellaista, joka sitä harrastaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse koen että mitä vanhemmaksi tulen, sitä paremmin tuntuu että olen itseni tuntenut jo alusta saakka. Tajusin jo teininä maailmasta kaiken oleellisen.

Tuskin kukaan tajuaa kaikkea oleellista jo teininä. En oikein usko tuohon. 

Olen mäkin tajunnut paljon asioita jo teininä ja hyvin nuorena elämä opetti paljon vakavan sairauden myötä, mutta elämä on jatkuvaa oppimista. Lisäksi ihmiset ovat erilaisia.

Ap

Vierailija
4/37 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomannut aikalailla samoja asioita.

Nykyään suuremman tyydytyksen voi saada hyvästä keskustelusta, kuin satunnaisesta panosta.

M44

Vierailija
5/37 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama tunne. Seksuaalisuus ei oikeastaan koskaan ole ollut mulle mitenkään vaikea aihe, tiesin jo alussa mistä tykkään, uskalsin pyytää sitä heti ekalla kerralla ja aina kun en ole tykännyt, olen keskeyttänyt. 

Vierailija
6/37 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa sitten varmaan keskittyä niihin seksisuhteisiin tai parisuhteisiin. Mistä sulla kumpusi tarve etsiä yhden yön juttuja? 

Vierailija
7/37 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama tunne. Seksuaalisuus ei oikeastaan koskaan ole ollut mulle mitenkään vaikea aihe, tiesin jo alussa mistä tykkään, uskalsin pyytää sitä heti ekalla kerralla ja aina kun en ole tykännyt, olen keskeyttänyt. 

Niin en mäkään ole kyllä koskaan suostunut sellaiseen mistä en pidä. Osasin sanoa myös nuorena mistä pidän. Tuntuu, että tajusitte mut nyt väärin.

Ap

Vierailija
8/37 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin en mäkään ole kyllä koskaan suostunut sellaiseen mistä en pidä. Osasin sanoa myös nuorena mistä pidän. Tuntuu, että tajusitte mut nyt väärin.

Ap

Olet harrastanut yhden kerran juttuja vaikket niistä tykkää. Sinulla on mennyt aikaa sen ymmärtämiseen. Mitä ymmärrettiin väärin? 

Vierailija
9/37 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa sitten varmaan keskittyä niihin seksisuhteisiin tai parisuhteisiin. Mistä sulla kumpusi tarve etsiä yhden yön juttuja? 

Anteeksi mitä? Ei mulla nyt olekaan mikään tarve yhden yön juttuihin. Tuon seksisuhdemiehen kanssa ei aina pystytä tapaamaan ja ajattelin jos Tinderistä löytyisi muutakin seuraa. No yksi kerta riitti. Ei vain ole mun juttu nuo satunnaiset panot tuntemattomien kanssa. 

En mä ole sellainen ihminen joka noin vain tutustuu toisiin ja kehittää heidän kanssaan seksisuhteen tai parisuhteen. Mä en ole sellainen joka iskee miehen. 

Ap

Vierailija
10/37 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miten kukaan viitsii näitä yhden yön juttuja edes harrastaa. Taudit ja kaikki muu, ihminen tekee itsestään vaan arvotonta kertakäyttökamaa.

Vierailija
11/37 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi mitä? Ei mulla nyt olekaan mikään tarve yhden yön juttuihin. Tuon seksisuhdemiehen kanssa ei aina pystytä tapaamaan ja ajattelin jos Tinderistä löytyisi muutakin seuraa. No yksi kerta riitti. Ei vain ole mun juttu nuo satunnaiset panot tuntemattomien kanssa. 

En mä ole sellainen ihminen joka noin vain tutustuu toisiin ja kehittää heidän kanssaan seksisuhteen tai parisuhteen. Mä en ole sellainen joka iskee miehen. 

Ap

Mitä sä nyt höpötät? Kerrot ettei satunnaiset panot ole sun juttu ja kysyin mistä kumpusi tarve etsiä niitä/kokeilla niitä. 

Vierailija
12/37 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, Tinderhan on nykyään miesten puolelta melkein pelkästään panosivusto. Lisäksi näin naisena en halua olla osa jonkun panohaaremia. Oon sua nuorempi, kolmekymppinen nainen ja tuntuu, että miehet on aika pinnallisia ja käyttäytyvät kuin karkkikaupassa. Panosuhteita löytyisi kyllä pilvin pimein, mutta ei haluta sitoutua. Puhun siis n. kolmekymppisistä. 

Vierailija
13/37 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Olet harrastanut yhden kerran juttuja vaikket niistä tykkää. Sinulla on mennyt aikaa sen ymmärtämiseen. Mitä ymmärrettiin väärin? 

Niin nuorena ja pääasiassa miesten kanssa jotka tiesin entuudestaan jollakin tavalla. Kaksi näistä oli niin, että tapasin sinä iltana ensimmäistä kertaa, mutta illan mittaan tutustuttiin. Eli ei koskaan nuorena niin, että olisin mennyt miehen luo suoraan panemaan. Nyt 40+ ikäisenä tein sen kerran ja totesin, että ei ole mun juttu. 

Missään en kyllä kirjoittanut, että olen pakotettu johonkin ja olen suostunut asioihin vastentahtoisesti. Sä et näytä edelleenkään tajuavan. 

Ap

Vierailija
14/37 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mitä sä nyt höpötät? Kerrot ettei satunnaiset panot ole sun juttu ja kysyin mistä kumpusi tarve etsiä niitä/kokeilla niitä. 

Hohhoijaa. Mä luulin pystyväni tuollaiseen, että menen vain jonkun luo seksiä saadakseni. No en pysty. Mä halusin seksiä ja haluan nytkin, mutta seksisuhdemiehen kanssa ei nyt onnistu joten joudun olemaan ilman. 

Ap

Vierailija
15/37 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, Tinderhan on nykyään miesten puolelta melkein pelkästään panosivusto. Lisäksi näin naisena en halua olla osa jonkun panohaaremia. Oon sua nuorempi, kolmekymppinen nainen ja tuntuu, että miehet on aika pinnallisia ja käyttäytyvät kuin karkkikaupassa. Panosuhteita löytyisi kyllä pilvin pimein, mutta ei haluta sitoutua. Puhun siis n. kolmekymppisistä. 

Tinder, Badoo ja Suomi24treffit on ainakin yhtä kuraa. En myöskään koe nettideittailua omaksi jutuksi. Sitä en muistanut aloituksessa mainita. Ei vain jotenkin ole mun juttu. Ennen tavattiin ihmisiä oikeassa elämässä eikä missään netissä. Yksi mies pitkään halusi mennä mun kanssa ihan vain kahville, mutta en koskaan uskaltanut. Mun on vaikea lähteä tapaamaan ihmistä jonka kanssa olen vain netissä kirjoitellut.

Ap

Vierailija
16/37 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja tuntuu olevan aika yksinkertainen seksinnälkäinen beebo.

Vierailija
17/37 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. "Panemaan..." 

Ei aikuiset pane tai nussi. Ne harrastaa seksiä tai rakastelee.

Vierailija
18/37 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja tuntuu olevan aika yksinkertainen seksinnälkäinen beebo.

Tuo on nyt vain sun oma harhaluulo. Jatka matkaa toisiin ketjuihin.

Ap

Vierailija
19/37 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo. "Panemaan..." 

Ei aikuiset pane tai nussi. Ne harrastaa seksiä tai rakastelee.

No kyllä todellakin panee ja nussii. Seksisuhdemiehen kanssa viestitellään nussimisesta. Mies on mua vanhempi. 

Ap

Vierailija
20/37 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi pointtia. Kuulostaa siltä että olet kasvanut aikuiseksi. Aika harva niistä yhden illan panoista lopulta syttyy, toki nuorena tuli testattua vähän kaikkea, mutta harva sellaista enää aikuisena jaksaa, ainakin siis naisilla on useasti näin.

Toinen pointti on se, että maailma on muuttunut. Ennen istuttiin ravintolassa ja siitä sitten lähettiin minne mentiin ilman sen kummenpaa suunnitelmaa. Nyt Tinder kulttuuri on sitä että päätetään että pannaan ennen kuin toista on edes tavattu.

Jos sinne Tinderiin vielä menet, niin kirjoita infoon että EI yhdenillan jutuille ja teet tämän kaikille alusta alkaen selväksi, niin tippuu ylimääräiset panomiehet pois kuvioista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi neljä