Putous 2025 - taas mennään..
Mitä odotat? Itse odotan, että mäiskivät huumorilla hallituspuolueita ihan huolella.
Katso lähetysajat : Putous - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (969)
Vierailija kirjoitti:
Kertoo vaan äänestäjien älyn tasosta, että huonoin hahmo voitti. Ei jaksa naurattaa öhö-öhö-alapääjutut. Toivottavasti ei tuu uutta kautta. Tilalle joku viihdeohjelma. Putous oli joskus aikoinaan hauska, mutta silloin oli ammattilaiset tekemässä.
Tämä, katsoin pari jaksoa, mutta ei jaksa noita itselleen nauravia näyttelijöitä yhtään. Muistan, kun aikoinaan jossain ohjelmassa tekivät sitä pääsiäishanukkaa, niin ei kaverit itse nauraaneet vaan kyllä se hauskuus jäi katsojalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niina on hyvä, ilonen ja luontevan rempseä juontaja tähän ohjelmaan. Puheet tulee luonnostaan, eikä niin, et hän lukis juontokortteja kuten esim.christoffer aiemmilla kausilla.
Niina on opetellut kummallisen puhetyylin kun huutaa ja venyttää sanoja vähän liikaa.
Mua häiritsee vähän se, että hän alkaa välillä yhtäkkiä vetää itämurretta muutaman lauseen. Ihan hassun kuuloista. Niina on ihana, iloinen ja hyvä juontaja, mutta kannattaisi vähän petrata ulosantiaan. Sitten olis täys kymppi.
Vain tyhmät suomalaiset äänesti voittoon tämän hahmon. Non, älyllä ei nyt muutenkaan ole mitään tekemistä ko. ohjelman kanssa. Meitä on moneksi.
Ei "putousta" sentään verorahoilla tehdä niinkuin "sohvaperunoita". Yle-verolla.
Vierailija kirjoitti:
Niina on hyvä, ilonen ja luontevan rempseä juontaja tähän ohjelmaan. Puheet tulee luonnostaan, eikä niin, et hän lukis juontokortteja kuten esim.christoffer aiemmilla kausilla.
Niina on hyvä kuten Christofferkin.
Siis jotkut ihan oikeasti katsovat tuotakin idiotismia?
Mulle riittää ne mainokset siitä, en voisi edes kuvitella tuhlaavani aikaani moiseen.
Vierailija kirjoitti:
Siis jotkut ihan oikeasti katsovat tuotakin idiotismia?
Mulle riittää ne mainokset siitä, en voisi edes kuvitella tuhlaavani aikaani moiseen.
No mitä sitten jos muut katsoo, haittaa sua miten? Ei kukaan sua siihen pakota. Kaikilla ei oo sama huumorintaju kun sulla mutta se ei oo sulle ok. Sullakin kaiketi on yli 10 tv kanavaa ja tuut valittamaan yhden kanavan ohjelmasta jota et edes katso. Nolo...
Minä katson Tanskalaisia aarteenmetsästäjiä, Kauppakaupunkien aarteita, Tanskalaista maajussia. Englantilaisia sarjoja- onneksi Hiljainen todistaja alkoi uusin jaksoin.
Mieluummin luen kirjoja kuin katson noita ala- arvoisia hömppäohjelmia mutta itsekukin tekee mitä haluaa.
Hahmot vaihtoon on ollut lempitulikokeeni, harmi kun se(kin) oli jo ennalta sovittu
Oliko tuossa joku sisäpiirivitsi saada Niken pisteet miinukselle tekemällä irtoavat irtoviikset- montaasi? Irtoviiksiä on kyllä pudonnut kaikilta kauden aikana, Maikkarin kannattaisi hommata parempaa kiinnitysainetta.
Vierailija kirjoitti:
Vain tyhmät suomalaiset äänesti voittoon tämän hahmon. Non, älyllä ei nyt muutenkaan ole mitään tekemistä ko. ohjelman kanssa. Meitä on moneksi.
Nikke on uskomattoman hyvä! Ne kuoromiehetkin on ihan hiton hauskoja, vaikka ovat niin kaukana seksistä kuin vain voi mies olla.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä pilluhuumori näköjään iskee suomalaisiin, vaikka näyttelijällä on vaikeuksia pitää pokka yksinkertaisissakin jutuissa. Olispa tämä Putous saga jo vihdoin tässä.
Et vaan katso. Yksinkertainen ratkaisu.
Vierailija kirjoitti:
Kivasti näkyi Lahtisella tissivakoa. Onneksi ostin viime kuussa isomman television. Hyvä perse tällä Jenni Poikeluksella. Nahkanen otti ja meni voittamaan. Mainio asu sillä Nahkasella, taidan itsekin ruveta pukeutumaan noin, niin pääsen puutarhaan, takapihalle, näen piirakan ja pääsen laulamaan naiselle tunteista.
Jenni oli hoikistunut. Oikein oli edukseen. On "Suomen Drew Barrymore" mun mielestä, eli poikkeuksellisen klassisen kauniit (ajattomat siis) kasvot.
Tää TET-harjoittelija oli ihan hyvä keksintö tällä kaudella.
Vierailija kirjoitti:
Minä katson Tanskalaisia aarteenmetsästäjiä, Kauppakaupunkien aarteita, Tanskalaista maajussia. Englantilaisia sarjoja- onneksi Hiljainen todistaja alkoi uusin jaksoin.
Mieluummin luen kirjoja kuin katson noita ala- arvoisia hömppäohjelmia mutta itsekukin tekee mitä haluaa.
Ja olet tylsä ja kuiva ihminen. Ja jaksat vielä kehuskella sillä. Mutta itse kun tekee niin saa mitä haluaa... Olet Joulu-Terttu IRL!
Tuommoisia naisia kuin Joulu-Terttu on oikeastikin. Esittävät jotain kainoa marttaa ja emäntää, mutta oikeasti mielessä on vain mahdollisimman likainen seksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jeee jouluterttu is back
Ja protokollapäällikkö Akkanen vaimoineen katsomossa. Ilmeisesti ei ole paheksunut joutumistaan 2-mielisyyksien kohteeksi.
Akkanen on lupsakka karjalaissukuinen, hauska mies. Ymmärtää huumoria, ei ole tiukkapipo.
Mistä se näyttelijä oikein tempaisi tämän Mika Akkasen? Ikinä kuullutkaan koko miehestä ennen tätä.
Vierailija kirjoitti:
Hei. Enää yksi jakso. Sitten teidän Putouksesta valittajien pitää etsiä ja keksiä jotain muuta valittamisen aihetta, kun ei voi taas vähään aikaan katsella Putousta, jotta pääsee Putouksesta valittamaan. Ei oo teilläkään mitenkään kovin helppoo. Otan osaa.
Seuraavalla kaudella voisi olla sketsihahmona sellainen, joka katsoo televisiosta ainoastaan inhokkiohjelmiaan, jotta pääsee niistä ohjelmista valittamaan. Puhuu aina, kuinka katsoi sitä ohjelmaa ja sitten valittaa vuolaasti, kuinka se on niin typerä, että sitä katsoo vain idiootit jne. Sitten kun sille sanoo, että miksi sitten katsot, jos et tykkää etkä halua, voisitko keksiä jotain muuta tekemistä, vaikka ulos lähtemisen sen sijaan että katsot televisiosta ohjelmia, joista tulet noin vihaiseksi ja pahoitat niistä mielesi? Niin siihen sketsihahmo sanoo, että ei pysty ja sitten tulee hirveästi tekosyitä, että miksei voi olla katsomatta ja tehdä jotain muuta kuin lähteä ulos h
Sala Katselija, lempinimeltään S.Talkkeri!
Vierailija kirjoitti:
Maikkarin ohjelmatarjonta on surkeaa: Putous on aivan pohjasakkaa. Mikä siinä on hauskaa? Tekopirteä ja -vitsikäs Lahtinen joutaa huitsin nevadaan..
Kiti Kokkonen ja Dennis Nylund olivat huikeita hahmoja.
Kiti Kokkonen ja Dennis Nylund? He ovat näyttelijöitä eivätkä hahmoja.
Putous on vieläkin yksi maikkarin katsotuimpia ohjelmia. Siksi sitä vaan jatketaan vuodesta toiseen. Ei uskalleta lopettakaan!