Putous 2025 - taas mennään..
Mitä odotat? Itse odotan, että mäiskivät huumorilla hallituspuolueita ihan huolella.
Katso lähetysajat : Putous - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (969)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisiko Aku Hirviniemi olla jossain vaiheessa uusi juontaja? Tulisi taas menoa ja meininkiä ohjelmaan, saisi näyttelijöistä taidot esiin, inspiroisi myös katsojia. Miehelle täytyy antaa mahdollisuus, on varmasti oppinut virheistään.
Olisihan Aku muutaman kerran parempi, onhan Akulle ollut joitakin juontotehtäviä, että kyllä osaisi.
Aku näkyy olevan juontamassa vitosella jotakin hupailua.
Luin just Iltalehden artikkelin Putouksen kaksimielisestä hahmosta ja tajusin mikä siinä mättää.
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/f7df02a3-8d19-43c3-bc04-813bf6d…
Kaksimielisyydet oikein alleviivataan erittäin lapsellisella tavalla, että hitaampikin ymmärtää miettiä mitä hahmo olikaan sanomassa viimeiseksi.
Ekoilla kausilla Hirviniemen kaksimielisyyksiä ei selitetty puhki, joten lapsetkaan evivät niitä tajunneet, mutta tajusivat sitten jotkut muut jutut hauskoiksi. Sananmuunnoksethan opitaan yleensä sopivassa iässä, minulle ne opetti muutaman vuoden vanhempi serkku.
Vierailija kirjoitti:
Luin just Iltalehden artikkelin Putouksen kaksimielisestä hahmosta ja tajusin mikä siinä mättää.
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/f7df02a3-8d19-43c3-bc04-813bf6d…
Kaksimielisyydet oikein alleviivataan erittäin lapsellisella tavalla, että hitaampikin ymmärtää miettiä mitä hahmo olikaan sanomassa viimeiseksi.
Ekoilla kausilla Hirviniemen kaksimielisyyksiä ei selitetty puhki, joten lapsetkaan evivät niitä tajunneet, mutta tajusivat sitten jotkut muut jutut hauskoiksi. Sananmuunnoksethan opitaan yleensä sopivassa iässä, minulle ne opetti muutaman vuoden vanhempi serkku.
Ja mä en osaa niitä vieläkään. Olen erittäin huono sanamuunnoksissa. Havannoin vain entuudestaan tutut, eikä navanalusjutut yleensä naurata mua.
Marja Tyrni hahmo uppos mulle ihan sellaisenaan mummokarikatyyrinä. Kaveri erikseen kauden jälkeen kertoi, että Marja Tyrnin muunnokset olivat hauskoja.... mitkä? ;D Se pappi herisytti naurut jo, kun vaan käveli estradille.
Se rakennusmestari ei taas sitten mennyt ollenkaan läpi tai Samppa Linna.
Alapääjutut ja poliittinen sketsiviihde ei ole mun juttuja. Sellaisia en kaipaa.
Viimeksi oli muutama hyvä sketsi. Duudsonit juttuun toivon jatkoa. Se oli riemastuttava, vielä kun vetäis överimmäksi ja "eihän tää ketään voi loukata, kun täähän on vaan hauskaa".... "pitää osata heittäytyä!" - enemmän esiin. HP meni aivan täydestä siinä ekassa kuvassa ja Jukan hillitön hattu oli spot on.
Uutiskatsauksessa unikkoa viljelevä kaupunginjohtaja peukku. Kuin myös Matille.
Mitä sitä vanhoja muistamaan, kun kohtahan tulee uutta. :)
Oliko tää oikeesti hyvä ennen vai kultaako aika muistot? Aivan jäätävää kuraa nykyään.
Onpas täällä hiljaista. Kielii ohjelman kannalta jopa huonompaa kuin jatkuva lyttäys ja loanheitto.
Vierailija kirjoitti:
Oliko tää oikeesti hyvä ennen vai kultaako aika muistot? Aivan jäätävää kuraa nykyään.
Oli
Vierailija kirjoitti:
Mitä hahmoa tää matkii? Nolo.
Tulee mieleen vähän Josefiina Jossu Näätä
Vierailija kirjoitti:
Raakku oli Putouksen historian huonoimpia hahmoja.
Toinen vaihtoehto...noooh.
Korjaus: Ja peukuista päätellen aika.......