Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Putous 2025 - taas mennään..

Vierailija
08.02.2025 |

Mitä odotat? Itse odotan, että mäiskivät huumorilla hallituspuolueita ihan huolella.

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Putous - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (969)

Vierailija
201/969 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisiko Aku Hirviniemi olla jossain vaiheessa uusi juontaja? Tulisi taas menoa ja meininkiä ohjelmaan, saisi näyttelijöistä taidot esiin, inspiroisi myös katsojia. Miehelle täytyy antaa mahdollisuus, on varmasti oppinut virheistään.

Olisihan Aku muutaman kerran parempi, onhan Akulle ollut joitakin juontotehtäviä, että kyllä osaisi.

Vierailija
202/969 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kääriäisen molemmat hahmot olivat hirveän huonoja. Huono ja huonompi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/969 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mennä. Joko ohjelma on muuttunut huonoksi tai minä olen muuttunut.

Vierailija
204/969 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole jaksanut katsoa Putousta enää vuosiin. Viimeksi muistaakseni silloin kun Antsku voitti.

Vierailija
205/969 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertaakaan ei edes hymyilyttänyt. Aina ne jaksaa kiusata presidenttejä ja Paulaa. 

Vierailija
206/969 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esiteinien ohjelma. Ei kiinosta normiaikuista. Lapsen tasolle jääneitä ehkä.

Vierailija
207/969 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annetaan toki mahdollisuus hahmoille ja en itse ainakaan teilaa ekan jakson perusteella, kylläpä ne siitä kauden aikana kehittyy ja ehkä kommentit täysin toisenlaisia kun vikaan jaksoon päästy.

Tosin tämä Inkerin Iiris-hahmo on itsestäni kyllä jonkinlainen kopio siitä Jontun muutaman kauden takaisesta mummohahmosta, Esterikö oli se nimeltään. 

Vierailija
208/969 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odottaisin on neidolla punapaula-sketsiä joka oli viimme vuonna ihan parhaita. Ei tullut ekassa jaksossa, petyn pahasti jos ei tule ollenkaam 😢

Vierailija
209/969 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se Pesäpallisti oli Iina Kuustosen Jani-Petterin,  vai mikä se nyt olikaan, kopio.

Vierailija
210/969 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esiteinien ohjelma. Ei kiinosta normiaikuista. Lapsen tasolle jääneitä ehkä.

Olen 40-v. psykiatri ja psykoterapeutti. Katson koko kauden :) En ole jäänyt lapsen tasolle. Katson, vaikka laatu ei ole enää sama kuin Krista Kososen, Aku Hirviniemen ja Riku Niemisen aikaan.

Vierailija
211/969 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesäpallisti oli paras. Oli hyvä avausjakso, sai naurulihakset kyytiä! 

Vierailija
212/969 |
12.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaisen pitkän linjan Putous-faninkin on se jo myönnettävä: ohjelma tauolle muutamaksi vuodeksi, konsepti ja casting mietittävä uusiksi sekä erityisesti käsikirjoitus. Kukaan ei enää kaipaa väsynyttä Tarja Halos-läppää, mummohahmoja tai mukahauskaa musiikkia. Tosin en kadehdi huumorin tekijöitä - sellaista huumoria, jota Putous alkuvuosinaan tarjoili, ei vaan enää voi tehdä. Ja tämä ongelma näkyi surullisen vahvasti tämän viimeisimmän kauden aloitusjaksossa. 

Vierailija
213/969 |
14.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Putous oli parhaimmillaan kun tekivät rehellisesti aikusille lauantai-illan viihdeohjelmaa. Nykyään ohjelma on muuttunut "koko perheen ohjelmaksi" ja kaksimieliset vitsit lähinnä vaivaannuttavat. Samoin ärsyttää kaikki lapsia kosiskelevat pehmoleluhahmot, joita on varmasti ensi jaksossa luvassa. Luulen että ohjelman tason on ajanut alas se, että ei osata päättää tehdäänkö tässä viihdettä aikuisille vai lapsille ja lopputulos on sillisalaatti joka ei naurata ketään.

Vierailija
214/969 |
14.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäsin silloin tuli Munamies ja Heffner, nyt tuntuu ettei enää mitään uutta keksitä. Voi yllättäkää meiät!

Vierailija
215/969 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Putous oli parhaimmillaan kun tekivät rehellisesti aikusille lauantai-illan viihdeohjelmaa. Nykyään ohjelma on muuttunut "koko perheen ohjelmaksi" ja kaksimieliset vitsit lähinnä vaivaannuttavat. Samoin ärsyttää kaikki lapsia kosiskelevat pehmoleluhahmot, joita on varmasti ensi jaksossa luvassa. Luulen että ohjelman tason on ajanut alas se, että ei osata päättää tehdäänkö tässä viihdettä aikuisille vai lapsille ja lopputulos on sillisalaatti joka ei naurata ketään.

Niin tai sitten alkupään kausilla ymmärrettiin tuo että termi "koko perheen ohjelma" tarkoittaa nimenomaan sitä että ohjelmassa voi olla elementtejä kaikille, niin lapsille kuin aikuisille. Eikä niin kuten nykyään tunnutaan ajattelevan että koko perheen ohjelman pitäisi olla pelkästään lastenohjelma.

Eikä asiaa tietenkään auta kaikesta luokkaantuvat mielensäpahoittajat ja pumpulikasvatuksen nimeen vannovat kaikesta järkyttyvät vanhemmat sekä ihmiset joiden mielestä huumori ei missään nimessä saa olla raamitonta vaan sillä täytyy olla tiukat raamit.

Vierailija
216/969 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis mihin MENNÄÄN..?

Vierailija
217/969 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo mummo hahmo oli mielestäni onnistunein mummohahmo. Hauska ilman kaksimielisyyksiä.

Vierailija
218/969 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko katsojamäärät tipahtaneet kun pitää puffata huonoa ohjelmaa taas Huomenta Suomessakin? 

Vierailija
219/969 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatko onnistuneet tekemään umpisurkeasta ohjelmasta vielä huonomman?

Vierailija
220/969 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

EVVK.

Tätäkin on kiinnostanut niin paljon, että on oikein ensimmäisenä ehtinyt kommentoimaan :DDDDDDDDDDDDDDD

Jos ei voisi vähempää kiinnostaa, niin miksi kiinnostaa kuitenkin niin paljon, että ryntää heti kommentoimaan?

Itse en koskaan avaa yhtään ketjua, joka ei YHTÄÄN kiinnosta. 

Ja peuuista pöötellen aina moni muukin jota ei YHTÄÄN kiinnosta on ketjun avannut :D

Kyllähän se silloin on kiinnostanut, kun kerran on jaksettu tulla kommentoimaankin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yhdeksän