Kuinka monta serkkua lapsillasi on?
Kommentit (59)
Yksi, mutta on kymmenen vuotta vanhempi joten näkevät vain sukutapahtumissa.
Minulla ei ole lapsia, mutta ainoan siskoni lapsilla on isänsä puolelta kaksi serkkua. Ainakin meidän suvussa huomaa että lapsimäärä vähentyy sukupolvittain joten serkkujakin on vähemmän. Isovanhempani olivat suurperheistä (tyyliin 7-10 sisarusta), isäni oli puolestaan 5 lapsen perheestä ja äiti 3 lapsen perheestä. Tädeillä ja sedilläni on kaikilla vain 0-2 lasta.
6 kappaletta.
Itselläni on 12.
Äidilläni 34 samoin isällä yli 20.
Viisi. Pikkuserkkuja sitten enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Monta
Noin 20 ja lisäksi serkuilla lapsia, joista osa suunnilleen saman ikäisiä
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ole lapsia, mutta ainoan siskoni lapsilla on isänsä puolelta kaksi serkkua. Ainakin meidän suvussa huomaa että lapsimäärä vähentyy sukupolvittain joten serkkujakin on vähemmän. Isovanhempani olivat suurperheistä (tyyliin 7-10 sisarusta), isäni oli puolestaan 5 lapsen perheestä ja äiti 3 lapsen perheestä. Tädeillä ja sedilläni on kaikilla vain 0-2 lasta.
Sama. (mies olen). Isävainaa alkoi keljuilemaan: Taitaa tämä meidän pohjoinen sukuhaara tyrehtyä. Mieli teki kyllä sanoa, et rupeetsä faija svidduilee, eipä tuo sunkaan elämäs oo mennyt niinkuin haaveilet. Pidin sitten pääni kiinni. Hän sitten, myöhemmin tunnusti tuon eli ei mennyt niinkuin hän kuvitteli.
Katkera? No, jossain määrin olen; en pidä siitä, et esim. baarissa aletaan kyselee, et "paljonkos sulla on lapsia". Joskus kyselijälle kuittasin, onko sulla diag. ääsperger? :)
...
Jännä juttu: mietin tuota jo aiemmin aamulla. Voisin kertoa tarinan/oman kokemuksen, mutta se liittyy enemmän seksiin (ja kuuluisi enemmänkin tuonne seksi-puolelle; 7 piti tehdä yhdessä, exän kaa, "lucky number seven" :))) )
Äidin puolelta 11. isän puolelta 5.
14 serkkua on syntynyt, kaikki eivät ole enää hengissä.
Et siis tiedä onko omilla tai puolisosi sisaruksilla lapsia? Tiedätkö edes onko teillä sisaruksia?