Kuinka monta serkkua lapsillasi on?
Kommentit (59)
Mulla on yksi tytär, hänellä on kaksi serkkua.
Jos mulla olisikin lapsia, heillä ei olisi yhtään serkkua.
Tällä hetkellä 8, lisäksi 5 bonus-serkkua (sisarusten kumppaneiden lapset, jotka ei sukua).
En tiedä.
En ole pysynyt kärryillä edes omista serkuistani. Viimeisin tietoni on, että heitä on yli 50. Nimeltä muistan ehkä kymmenkunta.
Yhdeksän. Kolmea tapaavat tiiviisti, kahta jouluna, kahta kun joku jaksaa lentää maasta toiseen, yhtä eivät ole koskaan nähneet edes kuvassa, yhtä vain kerran vauvana.
0. Ja molemmat mummot on sitä mieltä että 0 jäädään. Harmittaa, meidän kuopus ja viimeinen täytti just vuoden ettei ainakaan ikätovereita taida tulla.
Vierailija kirjoitti:
0. Ja molemmat mummot on sitä mieltä että 0 jäädään. Harmittaa, meidän kuopus ja viimeinen täytti just vuoden ettei ainakaan ikätovereita taida tulla.
ja siis meillä yhteensä sisaruksia 4 (2 ja 2)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei yhtään, olemme molemmat ainoita lapsia.
Samoin ja minusta tämä on kamala tilanne. Lapsenikin sanoo olonsa yksinäiseksi, kun ei oo setiä, tätejä, serkkuja.
Minunkaan lapsilla ei ole yhtään serkkua. On yksi setä, yksi täti ja kaksi enoa. Näillä ei yhdelläkään ole lapsia eikä tule.
Pian kuusi minun puolelta. Toiselta puolelta kaksi serkkupuolta.
Noin 45 tietääkseni. Minun puoleltani kaksi, loput isän puolelta. Ja kyllä, isä on ex-lesta, eikä ihan tarkkaan selvillä sisarustensa lisääntymisistä. 2-3 vuositahdilla niitä tuntuu tulevan.
Tietääkseni yksi, mikäli exän veli ei ole lisääntynyt enempää. Itse laskin kerran omiani ja niitä oli 70+.
8 minun puoleltani ja 1 mieheni puolelta eli 9.
5