Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen kysyy. Missä ovat herrasmiehet vuonna 2025?

Vierailija
08.02.2025 |

Missä ovat herrasmiehet nykypäivänä? Herrasmiehet, jotka kohtelevat naista kuin kukkaa kämmenellä? Herrasmiehet, jotka avaavat oven naiselle, auttavat takin naisen päälle ja päältä, ostavat naiselle kukkia ja suklaata, sekä tarjoavat treffeillä? Tuntuu, että ainakin Suomessa tuollaiset miehet ovat kadonneet täysin tai ainakin lähes täysin. Ennen vanhaan herrasmiehiä oli vaikka kuinka paljon!

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herrasmiesmäisyyteen kuuluu rahansiirto mieheltä naiselle.

Ei pimppa tee naisesta avutonta prinsessaa.

Vierailija
22/34 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa AP siltä, että kaipaat takaisin jonnekin 100 vuoden takaiseen maailmaan. 

Valitettavasti aikamatkustus ei onnistu. Kannattaa siis totutella elämäänsä todellisessa maailmassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuolleet sukupuuttoon kun ei kelpaa naisille kiltti ja huomaavainen mies! Oven kun avaa naiselle niin ei kiitosta saa lähinnä vihaisen katseen. 

Vierailija
24/34 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä käytös on patriarkaatin juoni alistaa.

Vierailija
25/34 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies kysyy. Missä ovat feminiiniset, naiselliset naiset vuonna 2025? Vai saako tuollaista nykyään kysyä saamatta naisten vihaa päällensä?

Hep!

Vierailija
26/34 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies kysyy. Missä ovat feminiiniset, naiselliset naiset vuonna 2025? Vai saako tuollaista nykyään kysyä saamatta naisten vihaa päällensä?

Täällä yksi heistä.

Vierailija
27/34 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä herrasmiesmäisyys nykyään tarkoittaa enemmänkin kohteliaisuutta ja käytöstapoja, ei toisen lahjomista ja palvelemista. 

Vierailija
28/34 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida juuri löytyä. Naisen tulee myös ansaita se arvostus olemalla hyväkäytöksinen nainen samalla tavalla.

Vierailija
29/34 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä herrasmiesmäisyys nykyään tarkoittaa enemmänkin kohteliaisuutta ja käytöstapoja, ei toisen lahjomista ja palvelemista. 

Oikeasti se tarkoittaa juuri tuota. Naisten tulisi lopettaa se narsistinen vaatiminen, se on epätervettä.

Vierailija
30/34 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä jokainen mies on herrasmies jos se hyödyttää miestä jotenkin. Miehet on opportunisteja jotka tarkkailee että miten voisi saada mahdollisimman vähällä vaivalla asian x ja y. Itse voi vaatia herrasmiesmäistä kohtelua. Oon pakottanu kaikki treffikumppanit tuomaan kukkia ja hemmottelemaan mua. Jos se ei käy, voi mennä muualle. Kaikki voittaa.

Olet siis itse opportunisti ja haet maksimaalista hyötyä itsellesi, tai mies voi painua muualle. Tyypillistä että kuvailee toisessa itsensä tajuamatta sitä.

Vierailija
31/34 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä jokainen mies on herrasmies jos se hyödyttää miestä jotenkin. Miehet on opportunisteja jotka tarkkailee että miten voisi saada mahdollisimman vähällä vaivalla asian x ja y. Itse voi vaatia herrasmiesmäistä kohtelua. Oon pakottanu kaikki treffikumppanit tuomaan kukkia ja hemmottelemaan mua. Jos se ei käy, voi mennä muualle. Kaikki voittaa.

On kyllä totta, että miehet on opportunisteja. Sen vuoksi naisen kannattaa käyttää sitä yhtä ikiaikaista keinoa, että saa mieheltä toivomaansa kohtelua. Itse puhuisin mielelläni asioista suoraan, mutta miehet tajuaa vasta, kun eduista joutuu tinkimään.

Solvataan ja yleistetään minkä keretään ja samalla vaaditaan herrasmiesmäisyyttä. Olette te kieroja ja tekopyhiä ihmisiä.

Vierailija
32/34 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku nainen valitti kun miehet seksiä harrastettaessa läpsineet. Mutta naisethan innolla ostavat SM sälää ja Fifty Shades of Gray on naisten hittielokuva että koettakaa jo päättää. Samoten naiset haluavat itsevarmoja miehekkäitä miehiä. Eihän vässykät kelpaa. Sit kuitenkin pitäis ovia availla ja kukkia ostella. Koettakaa jo päättää

Vierailija
33/34 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teen parhaani jotta saan kasvatettua pojastani herrasmiehen. Kohta 3-vuotias pikkupoika. Ihanasti osaa jo kiittää ruoasta jne. Hoidan häntä vielä kotona. Luemme paljon kirjoja, sitä kautta pieni oppii mm. empatiaa.

Incelin valmistusohjeet. 

Näinpä! nyt on jo kiire luopua pojasta ja antaa isän tai papan, huonommankin, ottaa ohjat käsiin ja repiä poika pois äidin helmoista. Nainen ei osaa kasvattaa pojasta miestä vaan tekee hänestä pahimassa tapauksessa Wallu Valpion tai Norman Batesin, Incelien kruunamattomat kuninkaat. Lapselle tulee 4-vuotiaana oidipaalivaihe, mikä tarkoittaa, että pìkkupoika esiintyy "äidin pikku ritarina tai miehenä" ja pikkutyttö "iskän pikku prinsessana". Tässä vaiheessa pojalle on huipputärkeää löytää miehenmalli joka repii pojan pois miesten maailmaan pois äidin helmoista, ettei pojasta tosiaan tule jotain valluvalpioo tai mikael-penttilähanskakuristajaa. 

Vierailija
34/34 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni avaa ovet minulle ja muillekin kanssaihmisille. Hän kantaa painavat ostokset ja tarjoutuu kantamaan tumtemattomienkin ostoksia, jos näyttää siltä, että joku apua tarvitsee. Hän pysähtyy maantien varteen kysymään tarvitaanko apua. Hän auttaa naisille takin päälle ja siirtää tuolia ravintolassa. Hän on se, joka auttaa kaikkia sukupuoleen katsomatta. 

Hän on herrasmies. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kaksi