Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemattoman tyhmä kysymys?: Eikö vieraissa käyminen voi johtaa vakaviin vaaratilanteisiin

Vierailija
08.02.2025 |

kun se toinen voi sitten painostaa tai jopa pakottaa sut vaikka mihin kun tietää ettet voi kertoa kenellekään ettet jäisi kiinni? :O

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseleekö siellä nyt toisena naisena pysyvä toinen nainen? 

Vierailija
22/25 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä voi. Moni unohtaa että pohjimmiltaan ihmisapina on kuitenkin hyvin väkivaltaine, kostonhaluinen ja pelottava eläinlaji sen ohuen sivistyksen verhon alla. Tässä asiassa ei kannata pelleillä.

No kyllä mua esim vituttais jos muija pettäis ja siinä ois helposti toiselta mieheltä henki pois

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä voi. Moni unohtaa että pohjimmiltaan ihmisapina on kuitenkin hyvin väkivaltaine, kostonhaluinen ja pelottava eläinlaji sen ohuen sivistyksen verhon alla. Tässä asiassa ei kannata pelleillä.

No kyllä mua esim vituttais jos muija pettäis ja siinä ois helposti toiselta mieheltä henki pois

Kannattaisi varmistaa tiesikö mies naisen olevan varattu

Vierailija
24/25 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaisi varmistaa tiesikö mies naisen olevan varattu

Ei sillä oo väliä, miehelke pahinta mahdollista on nähdä toinen mies panemassa omaa muijaa. Jotkut cuckit on ihan sekopäitä

Vierailija
25/25 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedän yhden pettämisjutun jossa petetty yritti itsemurhaa.vakavia asioita.ei kannata. moni avioero tullut ja se jonka kanssa on petetty on osoittautunut huonommaksi kun jätetty aviopuoliso.

jos haluat pois suhteesta,eroa ja puhu asiat reilusti, älä petä, niin voi säilyä ystävyys ja kunnioitus.