Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muistatteko niitä 2010 alun hulppeita bileitä?

Vierailija
08.02.2025 |

Oi jestas kuinka ihanaa oli olla silloin nuori! Kunnon bileitä ja yökerhot oli hulppeita tupa täynnä. Hyvää musiikkia myös. Mitenköhän tämän päivän parikymppiset bilettää...

Kommentit (64)

Vierailija
21/64 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka vanha olet, jos sulla ei enää ole bileitä! Oletko menettänyt ystäväpiirisi? Olen itse noin 50 ja on tässä ollut useammat oikeasti isot bileet ihan vuoden sisällä ja monen monet pienet. On saunailtoja, mökkireissuja ja illallisjuhlia. Eikö sulla ole?

Ööö. Olen päälle 30v. Ei kauheasti enää ole aikaa riekkua baareissa tai missään muuallakaan rillumassa. Silloin tällöin toki on jotain, mutta kyllä tämä lapsiperhearki on "hieman" erilaista kuin parikymppisenä villinä ja vapaana opiskelijana. Katotaan sitten parinkymmenen vuoden päästä uudestaan ;)

Vierailija
22/64 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistan, mutta mun mielestä tämän päivän parikymppisten bileet on parempia. 

2010-luvun hulppeista bileistä tulee mieleen lähinnä mauttomuus Royal Onneloineen ja Hummer-limusiineineen :D Ei ihme, etten tykännyt silloin käydä baareissa, vaan aloin tykkäämään yöelämästä vasta 2020-luvulla. 

Ja verkostomarkkinointi-geelitukkia pinkit kauluspaidat päällään leikkien koviakin liikemiehiä.

Tarkoitatko fruittareita? Tosin näiden kaikkien osalta en mene varmaksi sanomaan oliko ennen 2010 vai just sen jälkeen, varmaan about siinä? Noin 2008-2012 aikoja? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/64 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just selasin vanhoja kuvia noilta ajoilta. Oli kyllä mielettömiä bileitä ja ihan kauheita vaatteita :D muistan näitä viikonloppujen krapuloitakin vielä ja se miltä nämä yökerhot haisivat... Olin tuolloin juurikin 20v. 

Vierailija
24/64 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistan ja oli kivaa! Ehkä samoja juttuja muistelee ne 80-luvun nuoretkin :D 

Se on just näin. Yöelämä on aina yhtä ikävää tai ihanaa, kaikki riippuu siitä oletko n. 18-23-v. jolloin ne tärkeimmät muistot tehdään.

Vierailija
25/64 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, en muista. Ehkä kiireisintä aikaa elämässä, ura alussa, vanhimmat lapset meni just kouluun. Ei ehtiny bilettää.

Niin eli et elänyt nuoruuttasi tuolloin. Ehkä vuonna 2009 sitten?

2009 oli vielä parempi kuin 2010!

Google Mapsissä on paljon kuvia suomesta vuodelta 2009 ja aina kun katselen paikkoja tulee mieleen että se oli hyvää aikaa Suomessa.

Juuri tämä. Itsekin aikamatkailen sinne, kun potuttaa elämä.

Vierailija
26/64 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

2010-luvun hulppeista bileistä tulee mieleen lähinnä mauttomuus Royal Onneloineen ja Hummer-limusiineineen :D Ei ihme, etten tykännyt silloin käydä baareissa, vaan aloin tykkäämään yöelämästä vasta 2020-luvulla. 

Mä olen ihan eri mieltä. Toki en enää tässä iässä (33v.) kauheasti bilettele, kun on lapset ja velvollisuudet... Silloin parikymppisenä se oli kivaa! 

Ihmiset on erilaisia :) 

Vierailija
27/64 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja verkostomarkkinointi-geelitukkia pinkit kauluspaidat päällään leikkien koviakin liikemiehiä.

Tarkoitatko fruittareita? Tosin näiden kaikkien osalta en mene varmaksi sanomaan oliko ennen 2010 vai just sen jälkeen, varmaan about siinä? Noin 2008-2012 aikoja? 

Kyllä nämä olivat päälle kolmekymppisiä. Fruittarit taisivat olla 14-18.

Vierailija
28/64 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avicii on roskamusiikkia

Vierailija
29/64 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just selasin vanhoja kuvia noilta ajoilta. Oli kyllä mielettömiä bileitä ja ihan kauheita vaatteita :D muistan näitä viikonloppujen krapuloitakin vielä ja se miltä nämä yökerhot haisivat... Olin tuolloin juurikin 20v. 

Itseäni huvittaa aina yksi kuva sellaisten juurikin hulppeiden 18v-juhlien jälkeen, kun yli 100 hengen jymybileiden jälkeen ollaan väsyneinä Svea-pipot päässä viemässä jätesäkkikaupalla pulloja ja tölkkejä palautukseen. Nuita Svea-pipoja piti olla yhteen väliin teininä useampi, hemmetin rumia. 

Parhaat muistot kyllä tulleet vuosia ellei vuosikymmen tuon jälkeen, vaikka ihan hauskaa tuolloin lähes pentunakin oli.. 

Vierailija
30/64 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista, tein 2010-luvun lapsia ja kasvatin niitä. Nyt alkaa taas näkyä omaa elämää tunnelin päässä.

Vierailija
31/64 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuona vuonna täytin 20, ja kylläpä sitä pukkasi ikäkriisiä. Hullua ajatella. 

Vierailija
32/64 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistan. Sellaista samaa meininkiä ei tunnu enää olevan. Nykyään nuoriso käyttää huumeita ja ryöstelee bilettämiseen sijaan.

Mututuntumalla ei kovin usein osu oikeaan. Samaa biletystä se on edelleen, omista kavereistani kukaan ei ryöstele mitään (hullu ajatuskin) ja mitä uutta huumeissa muka on? Huokaus teitä mutuilijoita...

Vierailija
33/64 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistan. Sellaista samaa meininkiä ei tunnu enää olevan. Nykyään nuoriso käyttää huumeita ja ryöstelee bilettämiseen sijaan.

Mututuntumalla ei kovin usein osu oikeaan. Samaa biletystä se on edelleen, omista kavereistani kukaan ei ryöstele mitään (hullu ajatuskin) ja mitä uutta huumeissa muka on? Huokaus teitä mutuilijoita...

Tämä. Bileet on parempia nykyään, ja huumeita näkyi yhtälailla vuonna 2010..

Vierailija
34/64 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka vanha olet, jos sulla ei enää ole bileitä! Oletko menettänyt ystäväpiirisi? Olen itse noin 50 ja on tässä ollut useammat oikeasti isot bileet ihan vuoden sisällä ja monen monet pienet. On saunailtoja, mökkireissuja ja illallisjuhlia. Eikö sulla ole?

Olen eri, mutta nyt 34-vuotiaana ei tunnu enää olevan tarvetta bilettämiselle. On ollut kivaa silloin aikanaan ja osannut lopettaa ns. voitolla. Mieluummin muistelee niitä aikoja, kun oli kivaa, kun yrittää väkisin sitä nuorisoaikaa pitkittää.

Vierailija
35/64 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne yökerhot on aika tyhjiä vs 2010. 

Vierailija
36/64 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä nämä olivat päälle kolmekymppisiä. Fruittarit taisivat olla 14-18.

Jaa. Itse olin tuolloin sen verran nuori, etten kiinnittänyt huomiota kolmikymppisiin. Se tämän päivän nuorissa ihmetyttää, että miten ne kiinnittää - pojat ja tytöt molemmat. Ei toki kaikki, mutta en muista vastaavaa omasta nuoruudestani.

Vierailija
37/64 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanotko tämänkin pelkällä mutulla? Tai no älä vastaa, ihan varmasti sanot.

Vierailija
38/64 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

80 luvulla oli parhaat pileet kun oli vielä kulutusjuhlan tuntua.

irtorahaa tuntui olevan kaikilla paljon kunnes juhlat loppuivat vuosiksi.

Vierailija
39/64 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanotko tämänkin pelkällä mutulla? Tai no älä vastaa, ihan varmasti sanot.

Ei, vaan ihan kokemuksesta. Moni yökerho on sulkenut ovensakin, kun kävijöitä ei enää ole.

Vierailija
40/64 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, en muista. Ehkä kiireisintä aikaa elämässä, ura alussa, vanhimmat lapset meni just kouluun. Ei ehtiny bilettää.

Olet ankimus ja boomeri (et selvästikään tämän kyselyn kohderyhmää) ja tulit vielä kertomaan sen tähän ketjuun ja "leijumaan" onnistumisillasi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kolme