Missä kaupungissa haluaisit asua, jos pitäisi muuttaa?
Kommentit (45)
Asun siellä missä haluankin, eli Helsingin Hermannissa. Viikissä haluaisin vielä asua joskus.
Tahdon Tampereelle vielä joskus. Oulukin on ok.
Pariisiin muuttaisin, mutta työt on täällä.
Vierailija kirjoitti:
Asun siellä missä haluankin, eli Helsingin Hermannissa. Viikissä haluaisin vielä asua joskus.
Et vastannut kysymykseen!
Oon vakaasti miettinyt Hämeenlinnaa eläkepaikkakunnaksi.
Nyt asun Tampereella. Jos pitäisi muuttaa, niin Ouluun tai Hämeenlinnaan. Näissä on tuttuja ennestään.
Muutto yksin esim. Helsinkiin, jossa ei tunne ketään, ahdistaa jo ajatuksenakin.
Ikää on jo keski-iän yli. Nuorena muutettiin opiskelun mukaan
Vierailija kirjoitti:
Hitsi, pitäisikin joskus lähteä retkelle Hermanniin - asuin siellä (Orioninkadulla) joskus kasarilla kun muutin ekaa kertaa kotoa pois. Muuttunut tietty ihan hirveästi.
Vierailija kirjoitti:
Oon vakaasti miettinyt Hämeenlinnaa eläkepaikkakunnaksi.
... ja jos Suomen ulkopuolelta niin varmaan Lyypekki. Ja kakkosasunto Rodokselta.
Mihin minun pitäisi muuttaa? Ja miksi pitäisi vuoden välein joka vuosi muuttaa?Sinäkö sen maksat?
Vierailija kirjoitti:
Nyt asun Tampereella. Jos pitäisi muuttaa, niin Ouluun tai Hämeenlinnaan. Näissä on tuttuja ennestään.
Muutto yksin esim. Helsinkiin, jossa ei tunne ketään, ahdistaa jo ajatuksenakin.
Ikää on jo keski-iän yli. Nuorena muutettiin opiskelun mukaan
Mä lähden töihin Helsinkiin, toistaiseksi yksin, ja haluan sinne.
Haluaisin asua mahdollisimman pienessä paikassa. Mutta toki kaikki ison kaupungin palvelut.
Esimerkiksi ruoan kotiinkuljetus ja toimiva joukkoliikenne. Lääkäri ja apteekkikaan ei saisi olla yli 500 metrin päässä.
Sellainen lienee hankala löytää, mutta tässä 6000 asukkaan kaupunginosassa kaikki mainitsemani toteutuu. Siispä en lähde etsimään metsiä puilta.
Tokihan voisi olla elämys muuttaa johonkin, missä ei ole mitään muuta, kuin katkeria ihmispoloja.
Hämeenlinnaan harkitsen muuttoa Helsingistä.
Vierailija kirjoitti:
Mihin minun pitäisi muuttaa? Ja miksi pitäisi vuoden välein joka vuosi muuttaa?Sinäkö sen maksat?
Ja mikä kommentti tää oli?
Turussa, asun nyt Espoossa.