Anttilan Lassie TEC 2-osainen puku vastaan stockkan kantis reima
kumpi on näistä parempi? Hinnassa ei paljoa ole nimittäin ero. Ja ylipäätänsä, millaista laatua ovat Lassie tec vaatteet? Onko niissä kosteussuojaa?
Kommentit (6)
eli onko muilla vielä kokemuksia lisää!
ap
Jos kunnolla ulkoiluun, niin ehdottomasti tuo lassietec, se on tosiaan vedenpitävä ja enemmän saumoja teipattu kun esim remussa (ainakin meidän kokeilemissa puvuissa ollut).
Mutta jos ei kosteussuoja tarvi olla niin pitävä, niin sitten se kumpi enemmän silmää miellyttää.
Laadultaan uskon tuon lassietecin olevan parempi.
Itse näin tuon lassietecin, mutta siinä Anttilassa koot loppui 122 kokoon, tietääkö joku onko missään isompana tuota lassieteciä, vai oliko tuo tajous vain kokoon 122 asti.
Minkä hintainen tuo Lassien puku on? ja mitä värivaihtoehtoja.
Niin ja mahtaako netistä löytyä kuvaa?
Viime viikolla kävin Tampereen Anttilassa eikä siellä sillon vielä ollut kuin toppapukujen jämiä:(
Tässä linkki kyseistä asusta (jos nyt linkki toimii)
http://www.anttila.fi/channels/default/etusivu/ilmoitukset/unnamed_397/…
Löytyy kuitenkin anttilan sivuilta ja esitetiedoista. Hintaa takilla 29.90e ja housuilla 24.90e.
Itse etsiskelen juuri sellaista asua, jossa olisi ainakin jonkin verran kosteuden pitävyyttä.
esitteessä sanottiin, että koot ovat 128 centtikokoon asti.
Tuosta Stockan kantis Reimasta ei ole kokemusta enkä ole sitä edes käsin koitellut, mutta meillä ollut kaksi Lassietec kaksiosaista pukua ja todellakin olen tykännyt. (ja talvihaalari kans). Lassietec on tehty vettä pitävistä kankaista, saumojen teippaamiset taitaa olla jotain Remun luokkaa. Just myin meillä käytössä olleen kaksiosaisen ja lähti hirmu hyvässä kunnossa uuteen kotiin, toisen kaksiosaisen laitoin pikkuveljeä odottamaan, kun oli kerrankin niin hyvän värinen pojalle (kirkkaanpunainen takki) ja siitä just kurkkasin, että ainakin olkasaumat oli teipattu.