Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen tosi ihastunut mieheeni

Vierailija
07.02.2025 |

15 vuotta yhdessä ja tuntuu että koko ajan hullaannun enemmän. Tykkään viettää aikaa hänen kanssaan, olla intiimisti ja suunnitella yhteistä tulevaisuutta. Jotenkin hän on joka päivä ihanampi ja komeampi. 

Täällä on paljon ihmisiä joilla vähän erilainen kokemus, koetaan ettei kumppani huomioi tai kasvetaan erilleen, tms. Mua vähän mietityttää milloin meille alkaa tulla sitä. Kun nyt on jo pitkään tuntunut siltä että mennään koko ajan parempaan päin, sopeudutaan toisiimme lisää ja ymmärretään enemmän. Niin milloin se alamäki tulee? Melkein puolet elämästäni olemme olleet yhdessä, pärjäisin kyllä yksinkin mutta iso pala lähtisi sydämestä jos erottaisiin tai hän kuolisi. 

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan samaa mieltä kanssasi!

- Naapurin Pirkko

Vierailija
2/11 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hän kuolisi? Haluaako joku kertoa aapeele?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos hän kuolisi? Haluaako joku kertoa aapeele?

Jos hän kuolisi nyt tai lähiaikoina. Mikäli nyt saivarrella tahdotaan. Aapee ei muuten tarkoita mitään. 

Vierailija
4/11 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo sama täällä perspano miehesi on ihana,.

Vierailija
5/11 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauti nyt, kun vielä olet miehen ulkonäöltäsi miehen mieleen.

Vierailija
6/11 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin pidän miehestäsi

Vierailija
7/11 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi kulli tuntuu ihanalta pillussa ja suussa.

Janina töistä

Vierailija
8/11 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tässä elämässä on jotain oppinut niin sen, ettei toisen puolesta kannata ajatella ja luulla olevansa varma toisten ajatuksista ja tunteista.

Vierailija
9/11 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, mulla sama! 

Olen ollut mieheni kanssa naimisissa 25 vuotta ja olemme edelleen rakastuneita toisiimme. Itseasiassa nyt kun lapsetkin ovat jo aikuistuneet, niin meillä on alkanut uusi kuherruskausi. Meillä on niin hyvä olla yhdessä; mökkeilemme, matkustamme ja harrastamme yhdessä. Todellakin hän on elämäni valo. Mieheni on mielestäni todella komea ja hyvässä kunnossa ja hän saa minut tuntemaan itseni kauniiksi ja halutuksi joka päivä. Tiedän olevani onnekas!

Vierailija
10/11 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin meilläkin oli 15vuotta. Sitten ihastui työkaveriinsa, sen jälkeen lasten koulukaverin äitiin ja sitten yhteen hoitsuun uudessa työssään.

10 v kiukutteli,piinasi,manipuloi ja mustamaalasi. Ei halunnut olla se joka ottaa eron. Maine olisi kärsinyt ja mikään muu elämässä ei ollut niin tärkeää kuin talo missä asuttiin.

Erosta 5v ja edelleen sepittää valheita minusta. Vihainen koska en jatkanut asuntolainan maksua taloomme jonka olin kaikki vuodet hoitanut.

Olisi saanut pitää sen, mutta ei maksanut lainanlyhennystä niinkuin sovittiin. En vaatinut mitään erossa. Pankki irtisanoi lainan ja sain maksuhäiriömerkinnän.

Maksan lopunikää sitä hyvää 15 vuotta. 40 vuoden korvilla tuo sekoilu muista naisista alkoi.

Vierailija
11/11 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noin meilläkin oli 15vuotta. Sitten ihastui työkaveriinsa, sen jälkeen lasten koulukaverin äitiin ja sitten yhteen hoitsuun uudessa työssään.

10 v kiukutteli,piinasi,manipuloi ja mustamaalasi. Ei halunnut olla se joka ottaa eron. Maine olisi kärsinyt ja mikään muu elämässä ei ollut niin tärkeää kuin talo missä asuttiin.

Erosta 5v ja edelleen sepittää valheita minusta. Vihainen koska en jatkanut asuntolainan maksua taloomme jonka olin kaikki vuodet hoitanut.

Olisi saanut pitää sen, mutta ei maksanut lainanlyhennystä niinkuin sovittiin. En vaatinut mitään erossa. Pankki irtisanoi lainan ja sain maksuhäiriömerkinnän.

Maksan lopunikää sitä hyvää 15 vuotta. 40 vuoden korvilla tuo sekoilu muista naisista alkoi.

En usko, että teillä oli sellaista kuin ap kuvaili. Haluat vain latistaa toisen onnen. Ikävä, että miehesi oli pa*kapää, mutta kukaan ei muutu hetkessä täydellisestä miehestä sarjapettäjäksi, piinaajaksi, manipuloijaksi ja mustamaalaajaksi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kolme