Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä saan 5 kiloa pois. Mittani ovat karmeat: 162 cm ja 59 kiloa, tuntuu kauhealta läskiltä olo!!!

Vierailija
05.03.2007 |

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
06.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noista 4 kiloa on vielä raskauden ajalta. Tavoitteena/toiveena olisi saada 10-15 kiloa pois. Tässä joskus... Hyvä vain haaveilla, ku on laiska liikkumaan ja hyvä syömään :)

Mutta toisaalta: pitäähän sitä pitää linjoistaan huolta, ettei ne vaan karkaa... :D

Vierailija
2/21 |
06.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulla tuon kokoisena on kamala olo, se johtuu jostain muusta kuin läskistä. Entiset mittani olivat oikeasti karmeat: 168 cm/112 kg. Revi siitä. Arvaa, nauranko sinun " karmeudellesi" .

Onneksi minä, nyt 168 cm/77 kg tunnen itseni todella kauniiksi, hyvinvoivaksi ja terveeksi. Onnea valitsemallasi tiellä - et koskaan tule olemaan itseesi tyytyväinen ilman suhteellisuudentajua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
06.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

silittämään poskea?

Vierailija
4/21 |
06.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina kun minun tarvii pudottaa joku kilo nopeesti, tuo keino tepsii.

Vierailija
5/21 |
06.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä painoin 16-26-vuotiaana 47-49kg. Kun jätin pillerit pois, tuli painoa kahdessa kuukadessa lisää 8kg ja painoin siis 55kg. Silloin näytin mielestäni ihan hyvältä, oli vähän jotain naisellisuuttakin vihdoin. Kahden lapsen jälkeen vaaka näytti 74kg. Pituuteeni (164cm) nähden se nyt vielä ollut kauhean suuri ylipaino, mutta voitten vaan kuvitella, miltä itsestäni tuntui, kun painoa oli 27kg enemmän, kuin mihin olin tottunut! Nyt painan 64kg, eli olen ihan normaalipainoinen, ja tuntemus omasta itsestä on vaihtunut läskistä pönäkäksi. Vaikka indeksit kuinka osoittaisivat minun olevan normaalaipainoinen, peilissä näkyy silti tasapaksu hyllypylly. Tyköistuvat paidat saavat vielä luvan pysyä kaapissa, samoin näyttävät vyöt, kun eivät ne tuolta makkaroiden välistä mihinkään edes näkyisi.

Tähän asti paino on pudonnut ihan pelkällä ruokavalion keventämisellä ja ruoan vähentämisellä, mutta vielä olisi tavoitteena saada pois viisi kiloa, joten liikunnan lisääminen kutsuu!

Minusta noihin normaalipainotaulukoihin on ihan turha tuijottaa, peili kertoo paremmin. Aika harva kuitenkaan oikeasti näkee itsensä hirveänä läskinä, vaikka olisi alipainoinen.

Vierailija
6/21 |
06.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuikaan ole sanonut, että pitäisi olla tekemättä mitään, mutta ihan hyvä säilyttää joku suhteellisuudentaju.

Ap:lla kun ei ole mitään hätää, pari kuukautta tarkemmalla ruokavaliolla ja liikuntaa lisäten, niin ne 5kg on poissa.

JA vielä, kukaan ei oikeasti edes huomaa toisessa ihmisessä 5kg:n painonmuutosta. JOten ap. on joko hirveä läski sen 5kg laihduttuaankin, tai ei ole sitä nytkään.

Vierailija
7/21 |
06.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi kuin sääliä.

Unohtaaa vaaka ja kilotavoitteet ja olkaa tyytyväisiä elämäänne, niin ehkä jonain kauniina päivänä huomaatte olevanne sinut itsennekin kanssa... Siinä kuin huomaamatta saattaa käydä niinkin, että ne kilot karisee ihan pelkästä hyvästä olosta :)

Itse ainakin mahdun jälleen vanhoihin vaatteisiin, vaikka en tehnyt mitään (en etenkään rampannut vaa' alla tai peilin edessä). Tai tein: pidin huolta itsestäni, eli söin enemmän kasviksia ja join paljon vettä(tulee kevyt, hyvä olo), karttelin turhaa sokeria (joka vain väsytti ja turvotti) sekä aloin pitää huolta kunnostani ja mielenterveydestäni (kuuluisaa " omaa aikaa" ) palaamalla vanhan harrastukseni pariin tanssisalille. Lisäksi aloimme mennä koko perhe ajoissa nukkumaan, ettei jatkuva univaje painaisi mieltä ja kroppaa.

Lopettakaa laihdutus ja ruikutus, niin laihdutte huomaamatta!

Vierailija
8/21 |
06.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tosin ymmärrä, miten se tekee minusta säälittävän! Eikö pitäisi olla vain hyvä, että murheenaiheeni ovat niin vähäisiä? Tämä ei ole minulle mikään elämän ja kuoleman kysymys, häiritsee vaan, lähinnä uusia vaatteita ostaessa kun 34 on vaihtunut 44:ään. Ei tarvitse olla reilusti ylipainoinen saadakseen olla tyytymätön ulkonäköönsä. Tuntuu vähän siltä, että jos ihminen on normaalipainoinen taulukoiden mukaan, hänelllä ei ole oikeutta miettiä painoaan ollenkaan.

Ja sitäpaitsi 23, sinähän olet tehnyt painonhallinan eteen paljon! Eivät ne kilot ihan itsestään ole lähteneet. Et varmaankaan ole asettanut painonpudotusta elämäsi päätavoitteeksi, mutta onko täällä joku? Hassua, että ottamalla täällä painonhallinnan puheeksi leimautuu fanaattiseksi vaa' ankieleksi! Kyllähän täällä nytkin keskustellaa esim. geishakuulista, enkä usko, että kukaan pitää siihen ketjuun vastanneita ihmisinä, joiden ajatusmaailman täyttäisivät ainoastaan geishakuulat.... =D

T.21

Vierailija
9/21 |
06.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta läskiä on silti liikaa. Noilla mitoilla voi kyllä olla liian lihava, jos lihaksia on tosi vähän. Itse olen käyttänyt samaa vaatekokoa painolla 55 ja 62. Olen 165 settiä pitkä.

Vierailija
10/21 |
06.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisen raskauden jälkeen jäi yli viisi kiloa ylimääräistä, mikä ei irtoa ei sitten millään. (Tosin yrityksetkin ovat olleet onnettomia, kun herkut maistuu liikaa ja liikkumattomuuteenkin on niin monia tekosyitä!) Mutta kyllä tästä vielä noustaan! Kesään mennessä olisi hyvinkin mahdollisuuksia saada nuo ylimääräiset pois ja vanhat shortsit saisi sujautettua taas päälle.

Vierailija
11/21 |
05.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde lenkille!

Vierailija
12/21 |
05.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ni sillä saa helposti ainakin muutaman kilon heti alkuun, juot runsaasti vettä ja syöt vaikka ihan vaan salaatteja nyt ja kuituja paljon, kyllä se helposti lähtee se viisi kiloa. Tsemppiä!

Vierailija
13/21 |
05.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja suhteellisuudentajua on myös iso siivu. Ei voi auttaa.

Vierailija
14/21 |
05.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terv: 163/48 (entinen 163/58...Ja jo neljä vuotta pikalaihdutuksesta, eivätkä ole kilot tulleet takaisin.)

Vierailija
15/21 |
05.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole pahat mitat. Kun olet jo normaalipainoinen valmiiksi, niin kilot ovat tiukassa. PAljon liikuntaa, herkut pois, säännölliset ateriat ja ei isoja annoksia

Vierailija
16/21 |
05.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Terv: 163/48 (entinen 163/58...Ja jo neljä vuotta pikalaihdutuksesta, eivätkä ole kilot tulleet takaisin.)

kiitos, ensimmäinen olet joka ymmärtää oloni!

Vierailija
17/21 |
05.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä santsaa, syöt vaan sen mitä ensin otat lautaselle, kevennät ruokavaliota, syöt sen 500g kasviksia/hedelmiä päivässä ja juot paljon vettä.

t: -7kg/2kk

Vierailija
18/21 |
05.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ei ole pahat mitat. Kun olet jo normaalipainoinen valmiiksi, niin kilot ovat tiukassa. PAljon liikuntaa, herkut pois, säännölliset ateriat ja ei isoja annoksia

tuntuu todella etteivät lähde minnekään! ikä tekee tehtävänsä myös

Vierailija
19/21 |
05.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ei ole varaa hankkia uusia vaatekerrastojakaan, pakko laihduttaa

Vierailija
20/21 |
05.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

by the way 7 miksi pitää olla alipainoinen ollakseen tyytyväinen kroppaansa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan neljä