Saanko ikinä lapsia????
Olen 27v ja ollaan mieheni kanssa nyt kohta vuoden yritetty saada lasta. Kävin toukokuussa-06 lääkärillä, kun mulla on ollut epäsäännölliset menkat koko ikäni ja toisessa munasarjassa on hiukan PCO:ta. Sain syödäkseen terolutia kierron 15-24 päivinä kesän yli ja kun mitään ei tapahtunut menin syksyllä lääkärille uudestaan. Sitten mulle määrättiin klomia kierron 5-9 päivinä ja sitä söin 4kk:ta. Eikä sekään tuottanut tulosta. Mieheni on käynyt nyt spermatesteissä ja tuloksia ootellaan ja itselläni on testattu onko klamydiaa tai sokeritautia ja ne oli ok. Tässä kuussa on vielä munatorvienaukiolotutkimus ja toivottavasti siellä olis ja kaikki ok. En tiedä mitä sitten seuraavaksi?! Onko muilla samoja kokemuksia olisi kiva kuulla..
mulla pco, miehellä hieman häikkää simoissa ja meillä 2 lasta clomeilla, esikoinen yht. 10 clomikierron jälkeen(aluksi pieni annostus ja tauko puolivälissä) ja kuopus neljännen kierron jälkeen ja nyt kolmonen toiveissa, vasta eka clomikierto. Joten valttämättä ei 4 clomikertoa vielä plussaa tuo, muttei tarkoita välttämättä sitäkään ettei auttaisi. Ootko käynyt seurantaultrissa, onko clomit tehonneet tarpeeksi ja mikä annostus sulla on? Mulla vaan 2 tbl/vrk on tehonneet, sillä 1tbl.n annostuksella ei ollut mitään vaikutusta muhun. Tsemiä, toivon että onnistutte!