Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ruokahaluni on kadonnut!

Vierailija
05.03.2007 |

Ei tee mitään ruokaa mieli ja syön karkkia, jotta sais vähän energiaa. Mikä mua vaivaa?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
05.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta karkinsyönti HETI! Yritä syödä vaikka edes leipää tai jotain kunnollista vaikka ei niin nälättäisikään.

Hoida elämäsi muutne kuntoon, nukkumiset yms. Liiku iltaisin niin uni tulee.

Kyllä se siitä. Itse olin lähes syömättä kerran puoli vuotta ja elossa olen yhä, ruokahalu oli vaan poissa stressin takia.

Vierailija
2/3 |
05.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinun ei tee mieli mitään syötävää, ja syöt vain energian saannin takia, niin parempihan olisi sitten syödä vaikka myslipatukoita, hedelmiä tms. Koita selvittää ruokahaluttomuuden syy ja hoitaa se asia kuntoon; sillä välin syö säännöllisesti väkisin edes jotain. Mutta älä karkkia, vaan vaikkapa jotain välipalapatukoita, mehukeittoja, marjakiisseleitä, puristettuja hedelmiä mehuna tms. (siis jos et kunnon aterioita kerta kaikkiaan saa alas).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
05.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni liha ällöttää jostain syystä ja näin on ollut toisen lapseni syntymästä lähtien. Olen sitten vaan syömättä sitä.

Joskus oksettaa lämmin ruoka, syön sitten kylmää kuten jugurttia ja leipää!

Jos alat menettää kovin paljon painoa niin käy lääkärillä, ettet mene kovin pahaan kuntoon. Ei ole kiva joutua sairaalaan tiputukseen!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yhdeksän