Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä mies voi tietää sinun olevan ihastunut häneen?

Vierailija
05.03.2007 |

Olen ihastunut erääseen mieheen. Itse olen naimisissa, hänen siviilisäädystä en ole aivan varma...

Yritä kaikin keinoin estää häntä huomaamasta tunteitani. Mitä minun siis tulisi välttää, mistä jutuista mies saattaa hoksata?

Huh, olo kuin teinillä :)

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
05.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysty peitteleen tunteitani. En välitä, vaikka mies tietäisikin minun olevan ihastunut häneen.

Vierailija
2/11 |
05.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kuvitella miten sulla perhoset liitelee vatsassa =)

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
05.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole ihan cool, viileähkö. Älä katso silmiin, jos katsot, niin ihan kylmän viileästi ikään kuin läpi.

Vierailija
4/11 |
05.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ole ihan cool, viileähkö. Älä katso silmiin, jos katsot, niin ihan kylmän viileästi ikään kuin läpi.

Mä en oikeasti voi edes katsoa mieheen päin, kun tunnen kuinka puna nousee poskille..

ap

Vierailija
5/11 |
05.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
6/11 |
05.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pitäis, mut alkoi tosi paljon naurattaa vaikka tilanne on oikeasti todella piinallinen ;)

Apua, kuinka koskaan enää ilkeän näyttää naamaani... tää punastelu tapahtui lauantaina.

ap

Vierailija
7/11 |
05.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se nyt ainakin estäisi kaikki turhat sanattomat viestit.

Vierailija
8/11 |
05.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän miltä sinusta tuntuu. Minä myös punastelen ihan hirveästi ihastukseni kohteen seurassa. En myöskään pysty katsomaan häntä silmiin neutraalisti tai pitämään pokkanaamaa muutenkaan.

Arvaa vain, onko muutaman kerran hävettänyt ihan törkeästi. Onneksi tässä jokin aika sitten mieheltäkin " lipsahti" - siis hän katsoi minua pitkään silmiin tavalla, joka ei jättänyt paljon arvailujen varaan. Hän taisi vähän nolostua tilanteesta jälkeenpäin. Hih hih, ainakin olemme tasoissa nyt. ;)))

Vierailija
9/11 |
05.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
10/11 |
05.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanotaan näin, etten aina tiedä (voi tietää) missä häneen saattaisin törmätä. Lauantainakin näin hänet paikassa, jossa en olettanut häneen törmääväni. Ja olin vieläpä vähemmän hehkeänä liikenteessä, kesken siivouksen... *noloa*

Tämä ihastumisen tunne iski kuin salama kirkkaalta taivaalta!

ap

Vierailija
11/11 |
05.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olin kesken siivouksen liikenteessä siksi, että muutin järjestystä kodissamme ja huomasin tarvitsevani erään jutun kaupasta.

ap *ihan sekaisin* ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yksi