Mistä mies voi tietää sinun olevan ihastunut häneen?
Olen ihastunut erääseen mieheen. Itse olen naimisissa, hänen siviilisäädystä en ole aivan varma...
Yritä kaikin keinoin estää häntä huomaamasta tunteitani. Mitä minun siis tulisi välttää, mistä jutuista mies saattaa hoksata?
Huh, olo kuin teinillä :)
Kommentit (11)
Voi kuvitella miten sulla perhoset liitelee vatsassa =)
ap
Ole ihan cool, viileähkö. Älä katso silmiin, jos katsot, niin ihan kylmän viileästi ikään kuin läpi.
Vierailija:
Ole ihan cool, viileähkö. Älä katso silmiin, jos katsot, niin ihan kylmän viileästi ikään kuin läpi.
Mä en oikeasti voi edes katsoa mieheen päin, kun tunnen kuinka puna nousee poskille..
ap
Ei pitäis, mut alkoi tosi paljon naurattaa vaikka tilanne on oikeasti todella piinallinen ;)
Apua, kuinka koskaan enää ilkeän näyttää naamaani... tää punastelu tapahtui lauantaina.
ap
Se nyt ainakin estäisi kaikki turhat sanattomat viestit.
Tiedän miltä sinusta tuntuu. Minä myös punastelen ihan hirveästi ihastukseni kohteen seurassa. En myöskään pysty katsomaan häntä silmiin neutraalisti tai pitämään pokkanaamaa muutenkaan.
Arvaa vain, onko muutaman kerran hävettänyt ihan törkeästi. Onneksi tässä jokin aika sitten mieheltäkin " lipsahti" - siis hän katsoi minua pitkään silmiin tavalla, joka ei jättänyt paljon arvailujen varaan. Hän taisi vähän nolostua tilanteesta jälkeenpäin. Hih hih, ainakin olemme tasoissa nyt. ;)))
Sanotaan näin, etten aina tiedä (voi tietää) missä häneen saattaisin törmätä. Lauantainakin näin hänet paikassa, jossa en olettanut häneen törmääväni. Ja olin vieläpä vähemmän hehkeänä liikenteessä, kesken siivouksen... *noloa*
Tämä ihastumisen tunne iski kuin salama kirkkaalta taivaalta!
ap
Ja olin kesken siivouksen liikenteessä siksi, että muutin järjestystä kodissamme ja huomasin tarvitsevani erään jutun kaupasta.
ap *ihan sekaisin* ;)
En pysty peitteleen tunteitani. En välitä, vaikka mies tietäisikin minun olevan ihastunut häneen.