Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pyyhkiikö teidän miehet vehkeensä pisun jälkeen?

Vierailija
05.03.2007 |

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
05.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tiedä kun en siel vessassa samaan aikaan ole kun mies :)

Vierailija
2/31 |
05.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän, että näitä pyykijöitä on, mutta mä en vaan käsitä niitä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
05.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

aiemmin en edes tiennyt että miehetkin tekevät niin...

Vai sattumaltakohan näin samanlaiset miehet :)

Vierailija
4/31 |
05.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä, jos ajatellaan suuseksiä niin en välttis haluis ottaa suuhun vehjettä, mihin on kuivunut pissatippoja.

Vierailija
5/31 |
05.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja seuraavaksi kun joku kysyy, mistä tiedän niin oon kyllä ollut samaan aikaan vessassa.

Vierailija
6/31 |
05.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

" jos ajatellaan suuseksiä niin en välttis haluis ottaa suuhun vehjettä, mihin on kuivunut pissatippoja. "

Onneks se on muuten niin puhdasta puuhaa...ei mitään eritteitä...eli aivan sama onko siinä sitten pari tippaa kuivuneena-oh,hoijaa...

Vierailija
7/31 |
05.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitä ujostelemaan?

Vierailija:

Ja seuraavaksi kun joku kysyy, mistä tiedän niin oon kyllä ollut samaan aikaan vessassa.

Vierailija
8/31 |
05.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Tiedän, että näitä pyykijöitä on, mutta mä en vaan käsitä niitä...

No mitäs käsittämistä siinä nyt on? Meillä pissaa istualtaan ja pyyhkii vessapaperilla toimituksen jälkeen hepin nokan. On siistiä eikä ole kusiroiskeita pitkin pytyn laitoja ja lattioita niinkuin ex:llä joka siis kanssa ravisti ja niin että roiskui!

Vierailija
9/31 |
05.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä mielessä, että sperma on steriiliä pissa ei.

Sit vois tietty miettiä, et peseydytään ennen seksiä, mutta varmaan tiedätte, että joskus ei aina kerkee.

Vierailija:

" jos ajatellaan suuseksiä niin en välttis haluis ottaa suuhun vehjettä, mihin on kuivunut pissatippoja. "

Onneks se on muuten niin puhdasta puuhaa...ei mitään eritteitä...eli aivan sama onko siinä sitten pari tippaa kuivuneena-oh,hoijaa...

Vierailija
10/31 |
05.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä pissaa istualtaan ja pyyhkii vessapaperilla toimituksen jälkeen hepin nokan.

Vierailija
11/31 |
05.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyyhkii. Kysyin joskus, että miksi (kun uesat eivät) ja sanoi, että pyyhithän sinäkin värkkksi. Ja että pikkupoikana tuli tulehduksia, jos ei pyyhkinyt (kai se kosteus muhii?). Ja onhan se siistimpi.

Mutta ei mullakaan tosiaan riitä pesuksi suuseksiin. Saa kutsua niuhoksi, mutta jos ei tunnin sisällä (mielellään ihan vasta) ole pesty ihan vedellä ja kunnolla, ei tipu.

Vierailija
12/31 |
05.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on muutenkin hygienian ystävä

Vierailija
13/31 |
05.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalla se voi sanoa, että mitä se sulle kuuluu kuinka nopeesti mä mulkkuani pesen ;).

Vierailija:

Vierailija
14/31 |
05.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virtsa on kyllä ihan yhtä steriiliä kuin sperma. Molempiin voi tulla pöpöjä putkesta ja sen suulta, mutta lähtiessään on steriiliä. Mutta ennemmin sitä spermaa maistelee (mielellään ei sitäkään) kuin kusta, oli kuivunut tai ei.

Vierailija
15/31 |
05.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija
16/31 |
05.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kotona sitten pesee vedellä. Ei tule housuihinkaan niitä tippoja. Ihan kiva näin. Olin aika yllättynyt moisesta hygieniasta.

Vierailija
17/31 |
05.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos äijämäisyys ansaitaan sillä että kuseskellaan minne sattuu ja heitellään vaikka vaatteetkin sinne minne ne sattuu jäämään, niin sääliksi käy sellaista " äijää" ja naistaan...

Vierailija:

Sori vaan, mutta onpa neitimäistä

Vierailija
18/31 |
05.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai mistä te kuvittelette että ne sukupuoliteitse liikkuvat taudit tulee?

Vierailija
19/31 |
05.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jos mies pissaa istualtaan? Olkoon neitimäistä jos joku niin haluaa ajatella. Aivan sama. Ei se kusemisen malli sitä naiseksi muuta! Eikä tarvitse kusiroiskeita siivota niinkuin joskus edellisessä elämässä.

Vierailija
20/31 |
05.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

vai mistä te kuvittelette että ne sukupuoliteitse liikkuvat taudit tulee?

Hyvä pointti. Mutta kyllähän niitä tulee ihan alapään limakalvokosketuksestakin, ei siihen siemensyöksyä vaadita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yhdeksän