Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten joku voi mennä sänkyyn toisen kanssa kun on varattu?

Vierailija
07.02.2025 |

Tuli tuosta pettämisketjusta mieleen, että miten sitä pystyy edes varattuna harrastamaan seksiä jonkun toisen kanssa? Eikö siinä muka tule mikään stoppi päälle, että ei tällaista vaan voi tehdä? Ja kaikki tauditkin voivat levitä ja voi tulla raskaaksi jne. Yök.

Itse en usko että edes pystyisin siihen fyysisesti tai henkisesti. Olen ollut mieheni kanssa 12 vuotta enkä tänä aikana ole harrastanut seksiä kenenkään muun kuin hänen kanssa. Muutama ihastuminen on vuosien varrella ollut, mutta fiksu ihminen pystyy tällöinkin pitämään pään kylmänä ja housut jalassa.

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon pettänyt enkä oo ylpee siitä, mutta se tavallaan opetti miten helposti varsinkin kännissä yksi asia johtaa toiseen. Vaikka olisi aina aatellut että en mä ainakaan pystyisi.

Vierailija
2/39 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa olen miettinyt. Humalatilaakaan ei voi syyttää, jokaisen aikuisen pitäisi kyllä rajansa tietää kännäämisensä kanssa. En osaa edes ajatuksissa mennä suutelua pidemmälle jonkun vieraan kanssa, ja oikeassa tilanteessa en lähellekään sitä. Olen ollut mieheni kanssa yhdessä yli 15 vuotta ja toivottavasti toiset 15 vuotta ovat edessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ihmiset eivät ole samanlaisia. Toisilta puuttuu tyystin korvien välistä se pieni osanen, joka estää heitä pettämästä.

Vierailija
4/39 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse olen päätynyt seksisuhteeseen varattuna ollessa siksi koska meillä ei ollut yhtään seksielämää. En koskaan ajatellut että pystyisin siihen, mutta kai ne tarpeet on minullakin. Mieheni on pitkäaikaissairas.

Vierailija
5/39 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sitä nyt pystyy jos ei ole mitään tunnesidettä siihen kumppaniin tai kunniotusta toista kohtaa, saati rakkautta. Jos rakastasi niin tuskin pettäisi.

nimim.petetty ja jätetty

Vierailija
6/39 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei pystyisi. Kyse on siitä onko vielä suhteessa vai "suhteessa". Se puoliso voi olla vihanneksena osastolla tai suhteessa muualla. Ei joku paperi suhdetta tee vaan rakkaus ja seksi.

Vierailija
7/39 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jos äo alle 70.

Vierailija
8/39 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. - Ehkä hän hakuaa varmistaa, ettei halua ileimaa, että on lähes inceli kun on olkut vain yksi kumppani. Kun ainakin tällä palstalka vaikuttaa toisinaan sille, että oda haluaa ylläpitää mielikuvaa, että meille miehilke ei voisi olls mutää bähemmän kunnioitettavamoaa tilannetta kuin elää selibastissa.

Oman kokemukseni mukaan niin voi eläö oikein hyvin (tähän omen aiemmin saanut kuulla, että niin kun on homo, jota en kuitenkaan ole) .

Ikävämpää se olisi, jos olisi vajonnut niin alas, ettei osaisi arvostaa omaa eloaan ilman, että asettaa mielekkyyden vaatimukseksi seksin harrastamusen kumpoanin kanssa. Ja, jotta varmistai oman pahanolonsa jatkumisen, niin syyttäisi tilanteestaan muita ja halveksisi toisten valintoja ja päätöksiä. 

Vierailija
9/39 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jotkut miehet laittavat pippeliään sukkaan, eläimiin, toisen miehen peräaukkoon ja jotkut jopa lapsiin. Niin vieras nainen on tuossa listassa hyvin inhimillinen ja ymmärrettävä kohde.

Vierailija
10/39 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäminen oli ainoa asia mikä oli jotain mun omaa, kun kaikki muu tapahtui perheen ehdolla. 

Vierailija
11/39 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jotkut miehet laittavat pippeliään sukkaan, eläimiin, toisen miehen peräaukkoon ja jotkut jopa lapsiin. Niin vieras nainen on tuossa listassa hyvin inhimillinen ja ymmärrettävä kohde.

Niin naisethan eivät välitä seksistä lainkaan... eikun...

Vierailija
12/39 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä. - Ehkä hän hakuaa varmistaa, ettei halua ileimaa, että on lähes inceli kun on olkut vain yksi kumppani. Kun ainakin tällä palstalka vaikuttaa toisinaan sille, että oda haluaa ylläpitää mielikuvaa, että meille miehilke ei voisi olls mutää bähemmän kunnioitettavamoaa tilannetta kuin elää selibastissa.

Oman kokemukseni mukaan niin voi eläö oikein hyvin (tähän omen aiemmin saanut kuulla, että niin kun on homo, jota en kuitenkaan ole) .

Ikävämpää se olisi, jos olisi vajonnut niin alas, ettei osaisi arvostaa omaa eloaan ilman, että asettaa mielekkyyden vaatimukseksi seksin harrastamusen kumpoanin kanssa. Ja, jotta varmistai oman pahanolonsa jatkumisen, niin syyttäisi tilanteestaan muita ja halveksisi toisten valintoja ja päätöksiä. 

Se mistä saa ilonsa kertoo paljon aivojen kehitystasosta. Jos ilo tulee alkeellisista toiminnoista (syöminen, parittelu, tappelu/tappaminen) niin ne ovat suunnilleen samalla tasolla kuin eläimillä

Vierailija
13/39 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en voisi. Jokin sisimmässä estää sen. Siksi olenkin eroamassa koska tapasin ihmisen joka on tosi kiinnostava. Eroan ja sitten voin lähestyä tätä toista ihmistä. Jos saan pakit, sit saan. 

Vierailija
14/39 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin naisethan eivät välitä seksistä lainkaan... eikun...

Minulla on kohtu jota käytän tarvittaessa ja otollisissa olosuhteissa jälkeläisten tuottamiseen. "Seksi" eli sukuelinten turhanpäiväinen hinkuttaminen orgasmien ja hormonaalisten nautintojen triggeröimiseksi ei kiinnosta edes vähää alusta

Vierailija
15/39 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies petti mua ja jäi kiinni ja tää nainen halus suhteen miehen kanssa mutta mies ei halunnutkaan tätä naista, mutta en halunnut enään minäkään ja nyt on yksin. En ymmärrä miksi petti tän naisen kanssa mutta ei silti ottanut sitä vaikka olisi saanut.

Vierailija
16/39 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en voisi. Jokin sisimmässä estää sen. Siksi olenkin eroamassa koska tapasin ihmisen joka on tosi kiinnostava. Eroan ja sitten voin lähestyä tätä toista ihmistä. Jos saan pakit, sit saan. 

Moniavioisuutta tuokin on. Ihmisen tasolle kehittynyt ihminen sanoisi yksinkertaisesti ei ja palaisi kotiin, odottaisi tunteiden laantuvan ja kultivoisi niitä vaimoaan kohtaan.

Vierailija
17/39 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies petti mua ja jäi kiinni ja tää nainen halus suhteen miehen kanssa mutta mies ei halunnutkaan tätä naista, mutta en halunnut enään minäkään ja nyt on yksin. En ymmärrä miksi petti tän naisen kanssa mutta ei silti ottanut sitä vaikka olisi saanut.

Näinhän se klassinen tarina yleensä menee. Joskus mies haluaa suhteen tuohon toiseen naiseen, joka kuitenkin on rakastunut enemmän sen vaimon kosketukseen miehessä, ja miehen sinkkuuntuessa ei pidäkään miehestä enää. Monimutkaisia, typeriä draamoja, joista kannattaa pysytellä mahdollisimman kaukana

Vierailija
18/39 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihmisiä voi varata

Vierailija
19/39 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siten että menee yhdessä makkariin, heittää vaatteet pois ja kuksii

Vierailija
20/39 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pystyisi kyllä minäkään. Ihaninta on seksi oman mieheni kanssa. Musta tulisi tosi onneton jos harrastaisi tuollaista.