Miten joku voi mennä sänkyyn toisen kanssa kun on varattu?
Tuli tuosta pettämisketjusta mieleen, että miten sitä pystyy edes varattuna harrastamaan seksiä jonkun toisen kanssa? Eikö siinä muka tule mikään stoppi päälle, että ei tällaista vaan voi tehdä? Ja kaikki tauditkin voivat levitä ja voi tulla raskaaksi jne. Yök.
Itse en usko että edes pystyisin siihen fyysisesti tai henkisesti. Olen ollut mieheni kanssa 12 vuotta enkä tänä aikana ole harrastanut seksiä kenenkään muun kuin hänen kanssa. Muutama ihastuminen on vuosien varrella ollut, mutta fiksu ihminen pystyy tällöinkin pitämään pään kylmänä ja housut jalassa.
Kommentit (39)
Olen ollut saman naisen kanssa 14 vuotta. On ollu tilaisuuksia pettää mutta en ole ajatellutkaan että pettäisin. En kehtaisi mennä kotiin enää jos olisin pettänyt.
Miksi ei? Pitäähän se toisen sänkykin testaa.
Ollaanha me ssittu siellä sun täällä. Ja ne sun muut. Ei se uskottelemalla muuksi muutu.
En ole pettänyt. Mutta pystyn ymmärtämään näitä, jotka saattavat hairahtua.
Elin pitkään rakkaudettomassa ja sairaassa suhteessa. Se oli kamalaa aikaa ja mitään muuta en toivonut, kun että joku olisi joskus pitänyt sylissä ja puhunut kauniita.
Sairaista suhteista lähteminenkään käy harvoin sormia napsauttamalla. Pitää laatia jonkinlainen "pakosuunnitelma", kun tietää, että ex alkaa vainoamaan.
Kyllä sortuisin, jos osuisi joku kerran elämässä -juttu kohdalle ts. tulisi julkkisihastukseni vastaan ja tilanne tarjoutuisi. Tätä tuskin tapahtuu, eli uskollinen tulen olemaan.
On valmis luopumaan kumppanistaan kokonaan. Muuten ei voi pettää. Jos toista rakastaa ei se edes ole mahdollista. Ei vaan ole.
Hyvin helposti voi mennä jos kotona ollaan jalat ristissä.
Vierailija kirjoitti:
Samaa olen miettinyt. Humalatilaakaan ei voi syyttää, jokaisen aikuisen pitäisi kyllä rajansa tietää kännäämisensä kanssa. En osaa edes ajatuksissa mennä suutelua pidemmälle jonkun vieraan kanssa, ja oikeassa tilanteessa en lähellekään sitä. Olen ollut mieheni kanssa yhdessä yli 15 vuotta ja toivottavasti toiset 15 vuotta ovat edessä.
Mitä teet sit 15 vuoden päästä?
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei pystyisi. Kyse on siitä onko vielä suhteessa vai "suhteessa". Se puoliso voi olla vihanneksena osastolla tai suhteessa muualla. Ei joku paperi suhdetta tee vaan rakkaus ja seksi.
Ensin ero !!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei pystyisi. Kyse on siitä onko vielä suhteessa vai "suhteessa". Se puoliso voi olla vihanneksena osastolla tai suhteessa muualla. Ei joku paperi suhdetta tee vaan rakkaus ja seksi.
Ensin ero !!!
Minun mielestäni on kyllä väärin erota esim. dementoituneesta, laitoksessa asuvasta puolisostaan viimeisiksi vuosiksi ja jättää oman onnensa nojaan, koska itsellä on seksielämä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensin ero !!!
Minun mielestäni on kyllä väärin erota esim. dementoituneesta, laitoksessa asuvasta puolisostaan viimeisiksi vuosiksi ja jättää oman onnensa nojaan, koska itsellä on seksielämä.
Mun mielestä ei ole väärin erota. Tosin voi olla tiedossa lesken elämä niin että ehkä ei kannata erota. Isoäitini eli 15 vuotta laitoksessa, kauhistus jos ukkini olisi ollut sen ajan yksin kun oli vieläpä terve mies. Ok jos sen tien valitsi, mutta olisin ymmärtänyt toisenkin vaihtoehdon.
Vierailija kirjoitti:
Samaa olen miettinyt. Humalatilaakaan ei voi syyttää, jokaisen aikuisen pitäisi kyllä rajansa tietää kännäämisensä kanssa. En osaa edes ajatuksissa mennä suutelua pidemmälle jonkun vieraan kanssa, ja oikeassa tilanteessa en lähellekään sitä. Olen ollut mieheni kanssa yhdessä yli 15 vuotta ja toivottavasti toiset 15 vuotta ovat edessä.
Kuulostaa hyvältä. Mutta pakko sanoa, että miehesi ei välttämättä ajattele samalla tavalla. Sinkkuaikoina olen nähnyt niin törkeitä miehiä, joiden vaimoilla tuskin oli minkäänlaista aavistusta siitä mitä miehet selän takana touhusivat. Koskaan ei kannata olla liian sinisilmäinen. Ja kyllä, touhusin itsekin varattujen kanssa.
Itse en koskaan... Koskaan on kuulkaas pitkä aika. Ja joskus voi elämä kohdella niin, että kohtalo tai mikä lie ratkaisee asian, vaikka olisitkin ratkaissut asiat "oikein". Olin yli 25 vuotta uskollisena parisuhteessa. Ensimmäisen viiden vuoden kohdalla tapasin miehen, joka kolahti. Kolahti ensi silmäyksellä. En astunut ystävyyden rajan yli. Kymmenen vuoden kohdalla oli yksi vielä pettämistäkin vaikeampi paikka. Nukuimme samassa sängyssä koskemattakaan toisiimme. Se se kulkaas on vaikeampaa, kuin pettäminen. Se oli niin vaikeaa, että päätin olla tapaamatta enää ollenkaan. 16 vuotta sen jälkeen mieheni päätti haluta toisen. Viisi vuotta siitä tapasin sattumalta "kohtaloni" emmekä ole sen jälkeen irroittaneet otetta toisistamme. En voi olla ajattelematta, mitä jos... Jos olisin pettänyt...Olisinko elänyt tätä unelmaa yli 20 vuotta pidempään
Kerrankin ketju jossa kokemuksia ja näkemyksiä, jotka laittaa ajattelemaan.
Ihan hyvillä mielin voi mennä..monta kertaa on tullut nusastua vieraita eukkoja vuosien saatossa,eikä lasteni äiti tiedä mitään...mukavia muistoja on jäänyt..
Tietysti jos kukaan ei koskaan edes tule iskemään sua niin on helppo pysyä uskollisena
Jotkut tykkää jännityksestä enemmän kuin mistään muusta
Niin joskus tuntuu, että suurin ongelma sinkkudestani on monelle muulle kuin minulle itselleni. - Monesti myös tuntunut kuin asiat kasautuisivat. Samassa ajassa kuin itse olen ollut sinkku osa on löytänyt löytänut ja kohdannut useamnankin, jota ovat kutsuneet mm. Rakkaakseen, elämänkumppanikseen, avo tai avio -piolisokseen elämänsä valoksi......