HS: EK haluaa valtion rakennuttavan 15 miljardin euron tunnelin Tukholmaan
https://www.hs.fi/talous/art-2000011016597.html
Aloitetta halutaan käsiteltävän jo tällä vaalikaudella.
Kuka vielä kehtaa sanoa, että "rahaa ei ole"?
Kyllä sitä ilmeisesti on, ja sen kohdistuminen on täysin ideologista, aivan kuten 4 miljardin "tunnin junassa" Turusta Helsinkiin.
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
EK saa rakentaa vaikka tikapuut kuuhun kunhan maksava ne itse!!!
Samalla periaatteella sitten oopperat teatterit ja muu julkisin varoin kustannettavat,maksakoot itse.
Vierailija kirjoitti:
Tämäkö on sitä kapitalismia, huudetaan yksityisiä veronmaksajia kustantamaan omat projektit ja päähänpistot.
Mutta tavallinen kansalainen ei saisi edes mennä terveyskeskukseen kun siitä koituu "liikaa kuluja". Olisiko aika jättää noiden ääliöiden kommentit täysin huomioimatta. Heitä kuitenkin on vain muutama tuhat, ja tavallisia kansalaisia yli 5,5 miljoonaa.
Kyllä köyhät tämänkin projektin maksaa.
#lammas#
Alkaa olla kiire saada toiveet alulle kun tämä EKn ostama hallitus ei enää kauan ole ajamassa heidän asioitaan.
Mitähän Silja ja Viking tuumaa tästä suunnitelmasta? Olen vähän odotellut kommenttia.
Parempi sijoittaa rahat urheiluun ja kulttuuriin.
Se torpattiin sen takia että rahoittajan oli Kiinan valtio.
Orpon velkalaiva paisuu ja pullistuu...sitten uppoaa
Tunneli törmäisi Ahvenenmaan alle Venäjän rakennuttamiin ydinsukellusveneiden vedenalaisiin hangaareihin.
Vierailija kirjoitti:
Alkaa olla kiire saada toiveet alulle kun tämä EKn ostama hallitus ei enää kauan ole ajamassa heidän asioitaan.
Mitähän Silja ja Viking tuumaa tästä suunnitelmasta? Olen vähän odotellut kommenttia.
Samaa ajattelin kun näin uutisen. Hirveä kiire ennen kuin hallitus vaihtuu.
Ja kyllähän ne kehtaa niin kauan kun kansa ölisee asioista vain netissä keskenään. Olisi ehkä aika siirtyä konkreettisempiin tekoihin. Nääääh.
Eikö Häkämiestä esittävä kultainen patsas olisi ollut paljon parempi?
Olisihan tuo paljon fiksumpi investointi kuin se tunnin juna! Avaisi junayhteydet Eurooppaan asti!