Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä edullinen puhelinliittymä?

Vierailija
07.02.2025 |

Tosi kalliita nykyään liittymät. Ei ole käyttöä 5g eikä netin tarvitse olla älyttömän nopea, mistä ja minkälainen liittymä edullisesti? 

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi on edullinen.

Vierailija
2/26 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota se halvin. Älä vaihda itse. Jossain vaiheessa operaattori nostaa hintoja -> Saat viestin "parannamme palvelua, maksa enemmän". Kun operaattori tekee liittymämuutoksen "pakolla", saan yleensä uuden liittymän esim. vuodeksi vanhaan hintaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elisa Huoleton 200M 16,99e/kk

Vierailija
4/26 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Globetel on halvin jos et lörpöttele paljoa. Eli liittymä jossa maksat ne puhelut ja tekstarit jotka olet soittanut/lähettänyt eikä ole mitään puhepakettia. Minä soittelen ja tekstaan vähän ja puhelinlaskut on jotain 15 euron luokkaa Globetellillä. Netin käyttö kuuluu hintaan.

Vierailija
5/26 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa tapa on kilpailuttaa. Irtisanot liittymän ja kilpailutat uudestaan. Joka vuosi sama samperin pelleily.

Vierailija
6/26 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun oli Elisa, soitin DNAlle, kysyin halvinta, niin sain n 16e / kk liittymän vuodeksi, keväällä soitan taas Elisalle ja kysyn halvimman hintasen. Toivoisin myös että jollain olisi kauppaan lahjakortti.

Vierailija
7/26 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta kilpailuttaminen on hyvä juttu, mutta taktiikka väärä. Jos puhelinyhtiö ei myy sinulle liittymää järkevällä hinnalla niin tarjoukset kilpailevilta puhelinyhtiöltä. Kun hyväksyt entisen puhelinliittymän tarjoajan uuden tarjouksen niin palkitset sitä. Kun kaikki vaihtaisi yhtiötä jos liittymän hinta ei miellytä niin liittymän tarjoajat miettisi haluaako ne rahastaa ylihintaisilla liittymillä asiakkaitaan vai pitää ne asiakkainaan. Ehkä jo etukäteen annettaisiin tarjous joka tyydyttää.

Vierailija
8/26 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelinyhtiöt laskee että vaikka irtisanot liittymän ja myöhemmin otat puhelinyhtiön uuden tarjousliittymän vastaan niin se on kannattavaa.

Aleliittymäkin on hyvää bisnestä ja kokonaisuutena suuri enemmistö maksaa sen mitä pyydetään. Toinen vaihtoehto olisi että puhelinyhtiöt myy liittymiä joissa ei ole ilmaa, keinotekoisia hintoja joita ei ole tarkoituskaan saada, mutta omistajat tienaisi tällöin vähemmän.

Vierailija
9/26 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moi on edullinen.

Moi on minun käyttööni kauhean kallis. En tarvitse kuin 10M tai 20M liittymän, en tarvitse rajatonta puheaikaa, mutta rajattoman netin. Alle 22 euron ei löydy Moilta. Muualta saa reilusti alle 20 euron tarjouksen.

Vierailija
10/26 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moi on edullinen.

Ei ikinä! Yritin ottaa heille liittymää mutta eipä onnistunut. Ei toiminut ja höpöttivät että liittymämaksu pitää heti maksaa, minä et ei liity ei toimi. No kysyin tilinumeroa et jos se sitten "liittyisi". Moin toimisto lähetti pyynnöstä sähköpostiini laskun ja olihan se -)) ILMAN TILINUMEROA. Soitin että nyt siitä puuttui tilinumero, mikähän se on? Moin toimisto vastaa että meillä ei ole tilinumeroa. Eikä ne antaneet. Ja heidän kotisivun "OmaMoi" ei toiminut eikä sieltä siis voinut laskua saada ja jollain ilveellä maksaa ilman sitä tilinumeroa jota heillä ei siis edes ollut! Kahdeksannen yhteydenoton jälkeen päätin ottaa Telian. 2 minuuttia ja hyvin toimii. Ps. heillä on ihan oikee tilinumero!

Vierailija
11/26 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta kilpailuttaminen on hyvä juttu, mutta taktiikka väärä. Jos puhelinyhtiö ei myy sinulle liittymää järkevällä hinnalla niin tarjoukset kilpailevilta puhelinyhtiöltä. Kun hyväksyt entisen puhelinliittymän tarjoajan uuden tarjouksen niin palkitset sitä. Kun kaikki vaihtaisi yhtiötä jos liittymän hinta ei miellytä niin liittymän tarjoajat miettisi haluaako ne rahastaa ylihintaisilla liittymillä asiakkaitaan vai pitää ne asiakkainaan. Ehkä jo etukäteen annettaisiin tarjous joka tyydyttää.

Telia teki tämän nyt itse. Viimevuonna sain tai joutuivat antamaan lahjakortin Lidliin, nyt soittivat itse ja tarjosivat 5g liittymää pari euroa  entistä liittymää halvemmalla. Olin hieman yllättynyt, mutta sopiihan se näinkin.

Vierailija
12/26 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elisalla oli loppumassa sopimus ja hinta nousemassa 30e/kk. Siirsin Moille. Jopas tuli tarjous elisalta heti. Älä lähde: 17.99/kk, rajaton 200M ja lahjakortti 70e K-ryhmään. 

Vierailija
13/26 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Operaattoeilta saa halvimman.

Vierailija
14/26 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on Elisan prepaid, maksan siitä 5-10€ kuukaudessa, riippuen käytöstä. Toki käytän puhelinta tosi vähän. Nettiä en tarvitse kuin satunnaisesti kun yleensä pystyy käyttämään wifiä. Jos nettiä tarvitsee silloin tällöin, niin maksukatto on muistaakseni 0,66€ päivässä, eli ei tarvitse ryöstää pankkia.

Vierailija
15/26 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on Elisan 5g, jossa puhe- ja txt paketti. En nyt edullisuudesta tiedä, mutta luulisin, että jotain 4g liittymiä saa kaikilta aika halvalla.

Muistan aikoinaan kun 3g oli huippu-uutuus. Voi sitä selailun vauhdin hurmaa. Sitä ennen mulla oli nettiä varten GPRS liittymä. 🤣

Vierailija
16/26 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moi on edullinen.

Moi on huono. Minulla on Moi 300m. Toimii koko ajan vain 23m .

Sitä paitsi hinnat nousee kun puhut. Eli ei ole rajoittamaton liittymä. 

Vierailija
17/26 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elisa Huoleton 200M 16,99e/kk

Tuo taitaa olla winback tarjous. Ei ap varmaan sitä tarkoittanut.

Vierailija
18/26 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, uuden asiakkaan hankkiminen on kallista. Vanhan asiakkaan pitäminen olisi halvempaa, mutta ei nää siitä välitä.

Vierailija
19/26 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole Moi enää edullinen, mulla vielä vanha Moi 9€/kk+puhelut.  Elisa olisi antanut samaan hintaan joulukuussa 24kk.ajaksi.  Kysy myyjältä mitkä päivystää marketeissa.

Vierailija
20/26 |
08.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moi on edullinen.

Moi on huono. Minulla on Moi 300m. Toimii koko ajan vain 23m .

Sitä paitsi hinnat nousee kun puhut. Eli ei ole rajoittamaton liittymä. 

Nauti nopeudestasi, täällä Elisa toimii 1 -5m koko ajan.  Moi on DNA, sillä sentään tuo yli 20m täälläkin.  Moilla puhelujen hintakatto 4€/kk  (mulla yht.13€)