Irtokarkit on kavalia
Ostin eilen 300 g. Nyt on pussi melkein tyhjä.
Huhhuh! Parasta kun ei osta ollenkaan, eihän ne ole edes erikoisen hyviä.
Kommentit (10)
Vierailija kirjoitti:
Ei tullut asia mieleen jo kaupassa?
Ei, koska mulla oli nälkä. Teki mieli kaikkea.
"Eihän ne ole edes erikoisen hyviä." Tuoltahan sitä aina tuntuu, kun on vetänyt överit jostain riippuvuutta aiheuttavasta aineesta.
Kovin huonosti itsesi tunnet. Pian mielikuva karkeista on taas paljon positiivisempi.
Ei tähän auta kuin verojen korottaminen. Yhteiskunnan kuuluu suojella meitä.
Vierailija kirjoitti:
"Eihän ne ole edes erikoisen hyviä." Tuoltahan sitä aina tuntuu, kun on vetänyt överit jostain riippuvuutta aiheuttavasta aineesta.
Kovin huonosti itsesi tunnet. Pian mielikuva karkeista on taas paljon positiivisempi.
En tunnista kuvailemaasi asiaa. En ole taipuvainen riippuvuuksiin. Tämä oli kolmas kerta kun ostin irtokarkkeja, ekan kerran joskus lokakuussa.
Osta ensi kerralla kilo niitä, niin ei heti lopu kesken.
been there, done that. Olen asettanut itselleni nyt rajan, että jos joskus haksahdan irtokarkkeihin, ostan niitä vain n. 100 g, vaikka se kaupassa pieneltä määrältä näyttääkin, riittää kuitenkin siihen, että tulee vähän paha olo (minulle irtokarkit ei sovi lainkaan, mutta aina joskus niitä on vaan saatava)
Vierailija kirjoitti:
been there, done that. Olen asettanut itselleni nyt rajan, että jos joskus haksahdan irtokarkkeihin, ostan niitä vain n. 100 g, vaikka se kaupassa pieneltä määrältä näyttääkin, riittää kuitenkin siihen, että tulee vähän paha olo (minulle irtokarkit ei sovi lainkaan, mutta aina joskus niitä on vaan saatava)
Noin mäkin ajattelin. Joskus harvoin tekee karkkia mieli. Ne on älyttömän halpoja nykyään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa välttää kaupassa käyntiä nälkäisenä , tulee sorruttua herkkuihin .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa välttää kaupassa käyntiä nälkäisenä , tulee sorruttua herkkuihin .
Niin, mutta aina ei voi välttää.