Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työkkäriasiakkuus

Vierailija
07.02.2025 |

Päätin taas mun työkkäriasiakkuuden kun en halua osallistua jatkossakaan heidän toimintaansa. Ongelma on vain se että mun pitäis olla kirjoilla siellä työmarkkinatuen vuoksi koska olen väliinputoaja. Mua vain ahdistaa niin paljon ajatus kuntouttavasta että usein katkaisen mun työnhaun. Laitoin jo virkailijalle viestiä. Hän on nähnyt sen mutta ei ole sanonut siihen mitään. Nykyään kai he eivät viesteihin vastaa. No mutta en mä tiedä mitä täs tekis. En halua olla työkkärilistoilla mutta rahan takia olis pakko. Ehkä pitää vaan päättää päivänsä ettei tartte miettiä . 

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

I understand your frustration, hopefully the clerk will respond soon.

Vierailija
2/3 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän täysin. Minäkään en pidä siitä mitä ne mahdollisesti keksii. Alan olla jo iäkäs, eli kohta kuuskymppinen, mutta siitäkin huolimatta voivat määrätä ties mihin. Esim.juurikin johonkin kuntouttavaan. Antaisivat jo olla rauhassa. Minulle ei tarvis enää soitella karenssin uhalla. Tuli oikein viesti että jos et vastaa puheluun niin karenssi paukahtaa. Todella ällöttävää kiristystä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leiki mukana. Ei kannata stressata. Työkkärin täti itsekin tietää, että kaikki puuhastelu on turhaa ja tarkoituksetonta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kolme