YLEn uusi gallup: kansa haluaa punamullan takaisin
Demareilla lähes 25 prosentin kannatus ja Kepu korkeimmillaan kolmeen vuoteen.
Vaikuttaa siltä, että kansa haluaa punamullan takaisin tämän sinimustan katastrofin jälkeen.
Eikä siinä mitään: punamulta, eli maltilliset vasemmistolaiset sosialidemokraatit ja maltilliset oikeistolaiset kepulaiset, ovat tämän maan ennenkin pelastaneet yhdessä.
Kommentit (309)
Täällä suunnitellaan jo hallitusta vaikka eduskuntavaaleihin on pari vuotta aikaa.
Tulevilla vaaleilla ei ole mitään merkitystä. Vasemmistolle se voi tietysti olla pieni piristysruiske, kun on tullut turpiin pitkin maailmaa.
Trollit taas aloituksiillaan todella vauhdissa .. Trumpin ja putlerin diktatuurien kannattajien vauhti on taas hurjaa
Paikallinen sopiminen tuli voimaan 1.1.2025
https://valtioneuvosto.fi/-/1410877/mahdollisuudet-paikalliseen-sopimis…
Täällä suunnitellaan jo hallitusta vaikka eduskuntavaaleihin on pari vuotta aikaa.
Tulevilla vaaleilla ei ole mitään merkitystä. Vasemmistolle se voi tietysti olla pieni piristysruiske, kun on tullut turpiin pitkin maailmaa.
ps. hidasteleeko tämä sivusto, vai kuvittelenko vain?
Ei tätä varsinaisesti pelasta enää mikään hallitus. Säästöjen etsintä on uusi vallitseva tila riippumatta hallituksista.
Minä haluan virkamieshallituksen laittamaan talouden tyydyttävälle tolalle. Sellaisen, jonka ei tarvitse kumarrella eläkeläisiä loputtomiin. Ihmisillä täytyy olla vanhuuden turva, mutta eivät ne eläkkeet voi jumankauta olla ainoa asia, millä on väliä.
Jos ainoastaan reserviläiset sais äänestää (niinku pitäs ollaki), ei todellakaan haluais.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mä en halua. Mun pitäis punavihreiden politiikalla keskituloisena maksella ilmastonmuutokset sekä työkyvyttömien/haluttomien elättäminen.
Potkulaki tulee keväällä voimaan.
Voit menettää omistusasuntosi.
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Miksi menettäisin? Se on maksettu jo omaksi, säästöjäkin on. Kiitos hallituksen, sinä et enää loisi mun lompakolla. Mee töihin ja elätä itse itsesi 👍👍👍👍
Työmarkkinatuki on 595 netto kuukaudessa.
Omistusasuntoon ei saa yleistä asumistukea.
Hyvä, että sulla on säästöjä niin ei ole mitään mahdollisuutta saada toimeentulotukea.
Kuinka köyhä sinä oikeasti olet? Minä saan pientä työkyvyttömyyseläkettä, mökki ja asunto on maksettu. Näin viisikymppisenä on myös -tietysti- kuusinumeroinen summa säästötilillä pahoiksi ajoiksi. Vain murto-osa edes maamme wt-sakista saa toimeentulotukea, muista puhumattakaan. Itse en ole saanut koskaan, ei ole tullut mieleen edes hakea. Ja tiukoilla olen ollut sairastamisen ja muun kanssa.
"Joistakin työehtosopimuksen määräyksistä, kuten työajoista, vuosilomista tai palkoista, voidaan poiketa paikallisella sopimisella....."
https://valtioneuvosto.fi/-/arviointineuvosto-paikallisen-sopimisen-vai…
Vierailija kirjoitti:
Jos ainoastaan reserviläiset sais äänestää (niinku pitäs ollaki), ei todellakaan haluais.
Ketäs nämä reserviläiset äänestävät mielestäsi?
Vierailija kirjoitti:
Joka maassa menee puolueiden kurssit eri lailla. Suomessa pelkkä vasemmistoliitto sai viime vaaleissa yli 17%. Kansa huomaa kyllä kuka johdonmukaisesti puolustaa tavallista ihmistä (= ketä tahansa jolla ei ole hyväveliverkostoja tai miljoonafirmaa takataskussa)
Vierailija kirjoitti:
Eipä tuo mikään ihme ole. On täysin ymmärrettävää, ettei vastuullinen talouspolitiikka vuosikymmenten holtittoman tuhlailun jälkeen miellytä.
Vastuullista olisi huolehtia kansan hyvinvoinnista. Pitäisi ottaa sieltä, missä otettavaa on, eikä viedä viimeisistä köyhiltä ja sairailta tai karsia maamme ainutlaatuista kulttuuria ja osaamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kansa. Tukiluuserit vain.
Ihan kuin Lindtman edes peruuttaisi ne leikkaukset. Ehei, se myhäilee tyytyväisenä vaan.
Itse ainakin odotan, että demarit valtaan päästyään peruvat kaikki tehdyt leikkaukset ja kiristykset sekä lopettavat velkaantumisen. Nämä tietenkin korottamatta palkansaajan verotusta. Tämä siis sillä perusteella, kun lässytys sosialistileiristä on ollut korvia huumaava kuinka kaikki nykyhallituksen tekemät toimenpiteet ovat olleet aivan totaalisen vääriä.
Sitä ei tulisi tapahtumaan. Ne joutuisivat leikkaamaan vaan lisää. Mut jos enemmistö haluaa taas paskaa käteen niin siitä vaan demareita äänestämään. Turha parkua sitten.
"Jos joku osakkaista jättää rahoitusvastikkeensa maksamatta, taloyhtiön lainaan liittyvät velvoitteet on kuitenkin hoidettava. Tällöin maksut kaatuvat muiden osakkaiden maksettaviksi siitä huolimatta, että olisi oman osuutensa jo maksanut."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketäs nämä reserviläiset äänestävät mielestäsi?
No mitäköhän puolueita henkisesti ja fyysisesti tervein 80% miehistä ja 2% naisista äänestäis.. Voit miettiä sitä ihan itte...
"Omat pääomatulosi ja muut tulosi voivat vähentää työmarkkinatuen määrää. Ne ovat siis tarveharkinnassa huomioon otettavia tuloja. Pääomatuloja ovat esimerkiksi vuokra-, metsä-, korko-ja osinkotulot (myös osakesäästötilille maksettavat osinkotulot)."
https://www.kela.fi/tyomarkkinatuki#paaomatulot-ja-muut-kuin-palkkatulot
Kuntavaaleissa äänestetään persuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mä en halua. Mun pitäis punavihreiden politiikalla keskituloisena maksella ilmastonmuutokset sekä työkyvyttömien/haluttomien elättäminen.
Potkulaki tulee keväällä voimaan.
Voit menettää omistusasuntosi.
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Miksi menettäisin? Se on maksettu jo omaksi, säästöjäkin on. Kiitos hallituksen, sinä et enää loisi mun lompakolla. Mee töihin ja elätä itse itsesi 👍👍👍👍
Työmarkkinatuki on 595 netto kuukaudessa.
Omistusasuntoon ei saa yleistä asumistukea.
Hyvä, että sulla on säästöjä niin ei ole mitään mahdollisuutta saada toimeentulotukea.
Vaikka sinä elelet tuilla, eivät kaikki niin tee. En todellakaan tarvitse mitään toimeentulotukea, vaikka työpaikka menisikin alta. On paljon ihmisiä, jotka ovat ihan omalla työnteollaan ansainneet taloudellista turvaa itselleen. Sinun kaltaisillesi tuilla eläjille tämä on tietysti käsittämätöntä. On aivan kohtuullista, että moinen loisiminen on nyt loppu.