Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ärsyttää töissä Hetki-salaattien rouskuttajat

Vierailija
06.02.2025 |

Kalliita suhteessa sisältöön. Muoviroskaa tulee.

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulun noihin rouskuttajiin, mutta ymmärrän ärtymyksen asiasta kylläkin.

Kotona voi tehdä yhden rasian hinnalla käytännössä viikon eväs salaatit...jos yhtään rahan käyttöä miettii. Cittareitten ja Prismojen salaatti tiskillä kilohinta luokkaa 17-18€/kilo. Käytännössä keitetty kananmuna maksaa alun toista euroa...mitä jos kotona keihauttaa 5 kananmunaa sunnuntaina, se maksaa kokolailla saman verran ku se yks Cittarissa!

Vierailija
22/43 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä ne on hyvänmakuisia. Ja hyvä vaan jos on kevyt lounas. Muovia pakkauksessa joo, mutta ei ainakaan tule ruokahävikkiä, mitä tulisi jos ostaisi ainekset itse ja tekisi vastaavan salaatin (+ ajansäästö).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en tajua miten on mahdollista, ettei kaupoissa ole muita valmissalaatteja kuin ne surkeat tekeleet vuodesta toiseen. Missä tahansa muussa maassa on 10000-kertaiset lounasvalikoimat kaupoissa. 

Ja silti täällä nämä paskasalaatit ovat kalliimpia. Pitäähän Citymarket-kauppiaiden miljoonansa tienata.

Vierailija
24/43 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä siellä töissä saa syödä? Jos se ruoka ei kerran saa kuulua eikä haista, eikä jätettäkään saa syntyä.

Vierailija
25/43 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korvatulpat korviin tai sitten nappikuulokkeet ja kuuntelet musiikkia :)

Vierailija
26/43 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä siellä töissä saa syödä? Jos se ruoka ei kerran saa kuulua eikä haista, eikä jätettäkään saa syntyä.

Jokaiselle oma koppi ja työhuone. Pieni tuuletus. Äänieristys.

Vierailija
27/43 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlin ceasar ja pestosalaatti on jo ruokaisia!

Vierailija
28/43 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh mitä v ttuilua. Onneksi en ole työelämässä.

Vierailija
29/43 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en tajua miten on mahdollista, ettei kaupoissa ole muita valmissalaatteja kuin ne surkeat tekeleet vuodesta toiseen. Missä tahansa muussa maassa on 10000-kertaiset lounasvalikoimat kaupoissa. 

Minä tajuan. Kauppias myy niitä tuotteita, jotka menevät kaupaksi. Dyykkareiden ruuat minimoidaan.

Vierailija
30/43 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokaiselle oma koppi ja työhuone. Pieni tuuletus. Äänieristys.

Näille inisijöille oma koppi ja muut syö yhteistilassa. Kun ei kaivele mitä muilla on eväänä.

Vierailija
31/43 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on pakko saada jotain helppoa, terveellistä ja käytännöllistä evästä. Jos et ota salaattia on vaihtoehto mikro-"ateria".

Sitten on ne täytetyt patongit jotka sisältää lähinnä majoneesia.

Vierailija
32/43 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kotona voi tehdä yhden rasian hinnalla käytännössä viikon eväs salaatit...jos yhtään rahan käyttöä miettii. Cittareitten ja Prismojen salaatti tiskillä kilohinta luokkaa 17-18€/kilo. Käytännössä keitetty kananmuna maksaa alun toista euroa...mitä jos kotona keihauttaa 5 kananmunaa sunnuntaina, se maksaa kokolailla saman verran ku se yks Cittarissa!

Mitä se hinta sinulle kuuluu, vai joudutko jostain syystä maksamaan työkavereidesi lounaat? Miksi joudut?

Vierailija
33/43 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huh mitä v ttuilua. Onneksi en ole työelämässä.

Mee töihin! (Mutta älä ota eväitä)

Vierailija
34/43 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole ylempi rouskuttaja. Enkä edes osta valmissalaatteja. Ymmärrän kuitenkin, jos joku ostaa.

Kilohintojen miettiminen on toki järkevää, mutta ei kaikki välttämättä halua viikon salaatteja väkertää. Aika läjän kaikkea saisi ostaa vain yhtä salaattiannosta varten. Tuleeko säästöä oikeasti, jos vaikka osa salaattiaineksista ehtii nahistua.

Tähän tullaan vastaamaan, että nykysuositus on 800g kasviksia ja hedelmiä päivässä. Että siitä vaan syö ne loput. Ihmiset elää eri tavoin. On kiireisiä ihmisiä. Ei ne ole tiskaamassa salaattipurkkeja kotona.

Vierailija
35/43 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä nälkää mutta antaa muille kuvan että tässä on ihminen, jolla on itsekuria. Sitten mennään himaan kaupan kanssa ja mätetään naamaan tunnin ajan kaikkea mitä kaupasta ostivat.

Vierailija
36/43 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko pullukkainen?

Vierailija
37/43 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin Tukholmassa on upeat valmissalaattiannokset niin kaupoissa kuin ravintoloissa. On kokoa ja vaikka minkälaista sisältöä ja ennen kaikkea makua. Edes Helsingissä en näe sellaisia.

Vierailija
38/43 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kertaa olen ostanut ja ovat kyllä jotenkin höttöisiä. Ennemmin vaikka sellainen salaatinkeruupiste, josta saa itse valita kippoon ainekset. Tällaisia oli joskus työpaikkojen Amicoissa, tykkäsin

Vierailija
39/43 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää niissä se roskan määrä. Sata pikkupussia ja muovikäärettä. Enkä ole edes muoviahdistuja noin muuten.

Vierailija
40/43 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin ollut leikkauksessa söin jonkun aikaa noita hetki-salaatteja, kun ne oli helppoja. Aika vaatimaton se on. Pahimillaan fetasalaatissa oli 5 pikkuruista fetapalaa.