Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ärsyttää töissä Hetki-salaattien rouskuttajat

Vierailija
06.02.2025 |

Kalliita suhteessa sisältöön. Muoviroskaa tulee.

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulun noihin rouskuttajiin, mutta ymmärrän ärtymyksen asiasta kylläkin.

Vierailija
2/43 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla vaan kade.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on hyvä salaatti, jos on tuoretta. Kana-Taco. Ehkei ole muuta kuin ne kaupan jutut tarjolla.

Vierailija
4/43 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lihava

Vierailija
5/43 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan ne ihan höttöä. Jäävuorisalaattia tai vastaavaa mikä on aivan ravintoköyhää. 

Vierailija
6/43 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tajua miten on mahdollista, ettei kaupoissa ole muita valmissalaatteja kuin ne surkeat tekeleet vuodesta toiseen. Missä tahansa muussa maassa on 10000-kertaiset lounasvalikoimat kaupoissa. 

Vierailija
7/43 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat käsittämättömän huonoja omastakin mielestä. Eikö niissä ole lihaakin? Kunnon salaatissa on litra oliiviöljyä ja pähkinöitä, eikä mitään kuivia jääsalaatinpaloja ja antibioottikanoja.

Vierailija
8/43 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö töissä olla rouskutushuone. Silloin se ei kuulu muille.

Vierailija
9/43 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en tajua miten on mahdollista, ettei kaupoissa ole muita valmissalaatteja kuin ne surkeat tekeleet vuodesta toiseen. Missä tahansa muussa maassa on 10000-kertaiset lounasvalikoimat kaupoissa. 

Suomi on kehitys- ja teollisuusmaa. Meille syötetään halpaa ruokaa, ja laitetaan töihin. Olemme teollisuuseleläimiä maailman herroille.

Vierailija
10/43 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bingo. Ennen kaupat kehittyivät, nyt on mennyt kauan takaperoisesti. Sen jälkeen kun persut aloittivat. Usein hevi-osastolta saa vatsaoireita korkeintaan.

Vierailija
11/43 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä niillä nälkää siirtää sen, minkä tarvii. Eikä nuo nyt tolkuttomia maksa.

Vierailija
12/43 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rouskuta kostoksi näkkäriä. Korosta kokp ajan että saa paljon kuitua, ja kohta pitää mennä paskalle.

Vierailija
13/43 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttävintä on sellaiset jotka lämmitää mikrossa jotain kalaruokaa. Se mikro haisee sisältä pitkään kalalta. Ei houkuta lämmittää ruokaa sellaisessa hajupesässä.

Vierailija
14/43 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihan hyviä ja hyvä kastike, mitta eikö nyt vähän vähempää olisi voinut sisältöä laittaa. 3 rkl tonnikalaa ja 3 rkl pastaa . 

Vierailija
15/43 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttävintä on sellaiset jotka lämmitää mikrossa jotain kalaruokaa. Se mikro haisee sisältä pitkään kalalta. Ei houkuta lämmittää ruokaa sellaisessa hajupesässä.

Se leviää varmaan koko tilaan, kummallinen kalan haju.

Vierailija
16/43 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla taas on ollu monesta maasta vaikeuksia löytää valmissalaatteja. Edes isoista kaupoista.

Vierailija
17/43 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvät hyssykät kun ihmiset nykyään ärsyyntyy kaikesta. Jokainen saa syödä omat eväänsä ja josset jaksa kattella niin katto toiseen suuntaan!

Vierailija
18/43 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian vähän proteiinia noissa.

Mainitsin saman kerran aiemmin palstalla ja valtavasti tuli alapeukkuja. Miksi lie, tottahan tuo. Sais olla kokonainen kananmuna, tonnikalaa jne.

Vierailija
19/43 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis täh.  Sinä joudut siis maksamaan toisten salaatit, vai mikä ongelma hinnassa on?

Vierailija
20/43 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla taas on ollu monesta maasta vaikeuksia löytää valmissalaatteja. Edes isoista kaupoista.

Niin minäkin kierrän niitä etsimässä, tulee kalliiksi matkustella.