Ostatko oliiviöljyä vaikka hinta kivunnut jopa 10 euroon pullolta?
Kommentit (62)
En osta vaan käytän laardia sekä naudanrasvaa paistamiseen. Salaatteja en syö.
Ostan vaikka hinta kirpaiseekin mutta käytän sit säästeliäästi. Viimeksi ostin palestiinalaisten hyväksi myytävää oliiviöljyä, se vasta kallista oli mutta maksoin mielelläni.
Tietysti ostan. Ei mun talous kaadu kymmeneen euroon.
Kyllä, sitä kuluu aika vähän verrattuna useimpiin muihin kympin elintarvikeostoksiin.
Olen ostanut, mutta nyt kun loppui niin en välttämättä enää osta. Ongelmana ei hinta vaan se, etten pidä oliiveista ja se öljykin maistuu myrkyltä. Onko oikeasti hyväksi ihmiselle vai onko vaan välimereläisten juonittelua?
Ostan oliiviöljyn, maksoi yli 11 euroa. Kallista, mutta parasta.
No kenellä on varaa ostaa jotain kympillä? Aika monella, myös mulla.
En oo koskaan ostanut ja ikää on 40v
Ostan. Eipä sitä nyt tule juotua litrakaupalla kerralla.
En oikein pienipalkkaisena henno ostaa. Mutta, kun läheiseni kyselevät lahjatoiveita, toivon oliiviöljyä.
Ostan, en katsele muutenkaan hintoja.
Ostan 12€. Kestää noin 2kk pullo. 20 senttiä päivä. Sinkku.
Litrahinta on noin 20e. Ostan sen pullon kun tarvitsen. Paistamiseen käytän kyllä esimerkiksi Keiju kolme öljyä tai voita. Mitä milloinkin.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, sitä kuluu aika vähän verrattuna useimpiin muihin kympin elintarvikeostoksiin.
Joo, selvästi ei olla välimerellisen ruokavalion noudattajia
Vierailija kirjoitti:
Olen ostanut, mutta nyt kun loppui niin en välttämättä enää osta. Ongelmana ei hinta vaan se, etten pidä oliiveista ja se öljykin maistuu myrkyltä. Onko oikeasti hyväksi ihmiselle vai onko vaan välimereläisten juonittelua?
Olet ostanut huonolaatuista öljyä. Kokeile vaikka Memmas Knossos luomua.
Nyt jäi mulla kauppaan. On noussut niin monen tuotteen hinta että jostain on pakko jo tinkiä. Nythän on ennustettu hyvää satoa, tuskin tulee kuitenkaan hinnassa näkymään. Kerran kun saadaan hinnat nostettua niin siellä pysyvät.
Kossu siinä samoilla hilkuilla. Panee kyllä miettimään.
Ostan, en katso mitä maksaa.