Whatsapp ja mahdollinen esto
Jos nyt estäisi jonkun wa:ssa, niin toimiiko se edelleen niin, että viestin lähetettyä näkyy vain yksi väkänen harmaana? 🤔
Kahdelle eri Tinder-miehelle laittanut viestiä päiviä sitten sekä viime viikon loppupuolella ja molemmat näyttää kahta harmaata väkästä eli eivätkö he vain ole lukeneet viestejäni?
Kommentit (8)
Okei... Sitä se varmaan sitten on.
VMP tämä nykyajan deittailun yrittäminen, en muuta sano
Joo älä muuta sano. Mun mieheni ghostasi äskettäin salarakkaansa, jolle esitti alunperin olevansa sinkku.
Tai ehkä lukukuittaukset on vaan otettu päältä pois
Joo mille myös kävi samoin, että mies, jota olin tavannut neljästi, lakkasi lukemasta viestini. Olen jo 1,5 vuotta odottanut, että hän lukisi viestini. Siinä on siis ne kaksi harmaata väkästä. Tämä mies on vielä ammatiltaan psykiatrinen sairaanhoitaja ja yli kolmekymppinen, joten olisi luullut, että on käytöstavat hallussa...
Jos estän jonkun, niin näenkö sen jälkeen estämäni henkilön päivitykset? Ja jos estetty vaihtaa profiilikuvansa, näenkö sen jälkeen uuden profiilikuvan vai edelleen sen vanhan, vai katoaako kuva kokonaan näkymästä minulle kun se vaihdetaan?
Kysyisin myös kuinka kauan menee siihen, että estetty henkilö lakkaa näkymästä wa:n listoillani kokonaan? Välillä ärsyttävää kun olen estänyt jonkun ventovieraan ja hänen naamansa ja nimensä jää näkyviin kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Eivät ole lukeneet viestejäsi. Sinut on ghostattu.
Jos haluaa ghostata jonkun, niin sitten varmaan laittaisi eston.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos haluaa ghostata jonkun, niin sitten varmaan laittaisi eston.
Sehän on liian läpinäkyvää ja sanoisi suoraan ettei halua olla tekemisissä. Ghostaajat vaan katoaa.
Ilmeisesti helpompi myöhemmin "palata asiaan" jos siltä tuntuu?
Mulla lupasi yksi tyyppi toissa viikolla viedä mut lenkille pian. Hassusti ei ole nähnyt sen jälkeen viestejä vaikka nykyään ihmiset on luuri kädessä 24/7.
Miksi ei voi sanoa suoraan?