Runebergintortut ummehtuneen impivaaralaisia, ei moninaisuutta- kehitetään ketjussa uusia tortruja
Omat lisäykseni Runebergintorttujen kirjoon:
Greenebergin torttu: tortun päällä vihreä kuula
Black Power- torttu: Runebergin tortun päällä salmiakkiaakkonen
Brown Sugar- torttu: tortun päällä suklaapala
Pehmis- runeperintorttu: tortun päällä vaahtokarkki
Vegetorttu: kiiwihedelmä jonka päällä viinirypäle
Runebergin tortut kuin sukupuolet, erilaisia torttuja niin paljon että kahta täysin samanlaista mahdotonta löytää koko uniwersiumista- tilanne sama kuin lumihiutaleilla, hiekanjyvillä ja atomeilla!
Millaisesta tortusta unelmoit?
Kommentit (12)
Ihan vaan tiedoksi, että mä kehitän just torttua tässä pöntöllä.
Runebergin tortut nimenomaan eivät ole Impivaaralaisia, sivistyneet urbaanit ihmiset niitä leivoksia ostivat kaupunkien kahviloista kun Impivaarassa syötiin ruisleipää ja juotiin piimää ja sahtia päälle.
Runeberg ei ollut edes suomalainen. Kuten wi mannerheim, sibelius ym. muka suomalaiset päällepäsmärit. Suomalaiset on hyvin lakaistu maton alle, ja näille geneettisesti ruotsalaisille sun muille hevosnaamoille on annettu omia juhlapäiviä.
Vierailija kirjoitti:
Runebergin tortut nimenomaan eivät ole Impivaaralaisia, sivistyneet urbaanit ihmiset niitä leivoksia ostivat kaupunkien kahviloista kun Impivaarassa syötiin ruisleipää ja juotiin piimää ja sahtia päälle.
Niinpä, bättre folkin germaaniset isonenä oravahampaat niitä söi ja ne kehitti. Oikeilla suomalaisilla oli onneksi maittavammat leipomukset.
Vierailija kirjoitti:
Onnea sinne synnytykseen, sano terveisiä tulokkaalle ja toivota tervetulleeksi tähän maailmaan!
Saanko olla torttusi kummi?
Vierailija kirjoitti:
Ja kännykkä pitää olla mukana torttua vääntäessäkin? Vai onko peräti läppäri?
Makkaranpala, jonka päällä puolikas lihapulla.
Ruuneperi on perinteinen viinatorttu:
Torttu punssilla
Torttu tummalla rommilla
Torttu vaalealla rommilla
Torttu di saronnolla
Torttu calvadoksella...
Dei-torttu: kolme jääpalaa vierekkäin, kuvastamassa moninaisuutta, ainesluettelon suunnittelussa on otettu huomioon allergiat ja inklusiivisuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja kännykkä pitää olla mukana torttua vääntäessäkin? Vai onko peräti läppäri?
Tietysti pitää olla. Paskalla istuminen on ainoa järkevä aika palstailla. Sopii aiheeseen, haju ja kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onnea sinne synnytykseen, sano terveisiä tulokkaalle ja toivota tervetulleeksi tähän maailmaan!
Saanko olla torttusi kummi?
Saat haistella.
Pupantorttu, vasussa suklaan näköistä mömmöä ja päällä olutkuorrutus. 👴🏻🍺🍻