Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

*LOKAMAATUSKAT ' 05 ma-su*

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
05.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulinpahan korkkaamaan tän viikon pinkan, vaikkei mulla mitään asiaa oikeestaan olekaan. Viikonloppu meni kivasti, tosin univelkaa kertyi kun oli yövieraita, eikä silloin malta koskaan mennä ajoissa nukkumaan. No, pätkä nukahti juuri, joten mäkin meen tästä hetkeksi vaakatasoon.

Mutta ensin pitää sanoa Truidelle, että täällä toinen, joka ei varmasti plussaa. Kuumettahan saattaa aina tulla, mutta nou moor beibiis tu tis maatuska, se on saletti.

Ja sit toinen, hauskempi juttu! Mä näin unta, että menin johonki ihme jumppatunnille, jota oli vetämässä kukas muu kuin Truutta! Mä olin ensin bongannu mainoksen, jossa oli jumppaohjaajalla semmonen virolainen nimi, mutta kun menin paikalle, niin Truide siellä lopetteli just edellisen ryhmän kanssa. Siinä sit halattiin kun pitkästä aikaa nähtiin, ja paljastui, että käytät " taiteilijanimeä" , ettei kukaan osaa yhdistää sua maatuskoihin, hih.. ;) Ja nyt tästä joku fiksu analyysi kiitos!

Kyllä mä meen tästä oikeesti pienille tirsoille, jospa tuo uni sais vaikka jatkoa.. Palaillaan.

Pähkis :)

Vierailija
2/29 |
05.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se on koulussa lomaviikko tällä meidän suunnalla. Ja nyt sain sit pitkästä pitkästä aikaa kirjotettua.

Pitäs kyllä käydä illat töissä niin saisi vähän sitä ylimääräistä rahaa.

Paavo on kasvanu ja kehittyny tos paljon tässä reilun puolen vuoden aikana. Ikää on 1v 5kk. Vaikuttaa siltä, että pieni uhmaikä on alkamassa. Ja puhetta yrittää kovasti matkia. ON tullut sellainen minä vaihe päälle. Huudetan mana mana mana =minä, ja aina on kiire =kiige...ja muuta höpö höpö juttuja.

Mutta pitää meidän ruvate laittamaan tässä ruokaa, perunat jo kiehuu tuolla liedellä.

Mutta näkymisiin ja kuulumisiin...

*höde*

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
05.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kun Hödekin kävit linjoilla!

Vielä tänäaamuna vaivasi tätä mammaa väsymys lauantain kekkereistä. Nyt helpottaa ja menen myös kohta päikkäreille kun pojukin juuri nukahti.

Oltiin ap ulkona ja täytyykin taas kaivaa ne kuravaatteet esiin kun on piha tällä erää litsläts-kunnossa.

Vai sellaiset unet oli Pähkiksellä, mielenkiinolla Truiden vastausta oottelen jos vaikka onkin itänaapurista kotoisin ja täällä vaan käyttää jotain peitenimeä ja tarinaa...no jooo....

Täytyy lopetella kun ei ajatus juokse lainkaan...

Vierailija
4/29 |
05.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ma ole Truut Mereoja, tutto Saaremaalt. Olen jumppaope ja vedan jumppaa tuttuun tuuliin; " uksi, kaksi, koli, neli ja kukkerspallii heita!" ..

Voi Pähkis! Pitäsköhän sun nyt ihan oikeesti mennä johonkin laukasemaan stressiä tai muuta sellaista, jos unet alkaa olla noin kauhian hauskoja!! Voisin just kuvitella tän " mättään" tiukkoihin vaaleanpunaisiin pyöräilysortseihin vetämään jotain jumppaa, kun mullahan ei noi kädet ja jalat pelaa yksiin millään; ei osaa tää blondi samaan aikaan käyttää käsiä ja jalkoja mitenkään..Joten saattas olla aika hauska jumppatunti, tai sitten vetäisin sen tamburiinin säestyksellä; ja hyppy, ja hyppy.. On toi muuten kumma juttu, miten sitä nää pino-jutskat saattaa ollakin alitajunnassa, ja jos yöllä vaikka herää, niin saattaa yhtäkkiä miettiä jotain juttua, josta ollu puhetta pinossa jne.

Kiva oli kuulla Hödestä ja Paavosta pitkästä aikaa.. Bt ja Bonnie, mitäs sinne ulkomaan maatuskoille tänä pänä kuuluu?

Viikonloppu oli ja meni, nopeaan tietystikin. Tällä viikolla vain ne 2 työvuoroa ja ens viikolla loma ja Tukholmanreissu tiedossa..Ihan kiva päästä taas kotinurkista poies.

Siljalta piti kysymäni, että vaihtuikos laskettu aika ultrassa, vai onko edelleen se 30.8?

Kyllä mä muistin, että Pähkis vannoi, ettei uusia vauvoja heille, mutta kun sä oot vielä sen verran nuori, niin ehdit kuiteskin muuttaa mielesikin vielä, toisin ku mä.

Olikos Romilla jo havaittavissa kuumeen nousua? Tää keväthän on sitä " lemmen aikaa" , joten saas nähdä kuin eukon käy?

Annanpa tilaa taas jonossa seuraavalle pinoutujalle, meidän puolesta kaikille mukavaa viikkoa ja pysykääpä terveinä!

Truuttis ja Milo

Vierailija
5/29 |
05.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Romi sinut on nähty täällä palstailemassa muuallakin ;) Onnea yritykseen.

Joo laskettu aika ei siirtynyt eli se olis se 30.8 mutta mä olen vahvasti sitä mieltä että syyskuun vauva siitä tulee.

Tosin nyt on ollu jotenkin taas sellanen olo että onkohan siellä mitään eloa enää. En tiiä mistä moinen, pahaolo on ehkä vähentynyt ja mahakaan ei ole enää niin pallomainen (vaikka iso onkin) niin jotenkin on huoli, kattelin jo huuto.netissä dopplereita jos sellasen ostais mutta en tiiä onkohan turha ja neuvolaan ajattelin soittaa mutta en sitten ole soitellut. Alkaispa jo liikkeet tuntumaan niin sais edes jotain todellisuutta tähän odotteluun.

Mies on nyt lomalla ja ollaan oltu vähän shoppailemassa Espoossa (vanhoilla kotikonnuilla) ja sit jumbossa, eipä tuolta erikoisempaa mukaan tarttunut vaikka kivoja juttuja olis ollu mutta huomenna sitten Itäkeskukseen :) Käytiimpä sitten hesessä syömässä ja minä hömppä menin ja ostin Jesselle lastenaterian, kyllä poika oli mielissään kun sai ranskalaisia ja hampurilaista, oishan tuo voinu vielä odotella ja maistella vaan äidiltä ja isältä mutta mä olen tällänen hösö. Saas nähä saako enää rauhassa syödä hampurilaista ellei osta pojalle omaa. On vaan aika suolasia ne ranskikset siellä. No jos ei usein vie niin ehkä saan anteeks :/

Loppuviikosta lähetään sitten pohjanmaalle kattelemaan sitä miehen uutta mönkijää, toivottavasti säät on yhtä hienot kun tänään ettei tarttee sisällä kökkiä, no reissuja tehdään, sinne mennessä käydään idea parkissa ja sitten käydään myös Tuurissa joku päivän reissu.

Poitsu tuolla nyt mennä viuhtoo, nukuttiin päiväunet tänään vähän myöhemmin tuon shoppailun takia joten ei taida olla ihan heti valmis unille vaikka aika kiukkunen on joten saattaappa ollakkin ehkä väsynyt.

No taidanmpa mennä tästä alottelemaan poitsun iltapuuhia.

Hyvää alkanutta viikkoa

T.Silja

Vierailija
6/29 |
06.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Truutalle vielä siitä unesta, että oli se senkin vuoksi aika outo, että mähän en ole koskaan kuluttanut aikaani missään jumpassa tai salilla. Nuorena tyttönä tuli kokeiltua jos jonkinlaista lajia, mutta enää mua ei oikeen kiehdo muu kuin penkkiurheilu, jos sekään.

Oisko tää sit joku alitajunnan epätoivonen yritys saada meikä liikkumaan, onhan tuo bikinikausikin tulossa.. Mihinkäs ne vaunulenkit muuten Truide jäi, mistä puhuttiin jo vuosi sitten? ;)

Ja edelleen vauvakuumeesta (lycka till Romi:)). Siis mähän voisin vielä haluta lisää lapsia jos a) mies haluaisi, eli olisi nuorempi, b) ei tarvitsis odottaa 9kk ja c) jos meillä olis varaa, siis iiisooo talo, pari autoa ja mulla mahkut jäädä kotiäidiksi. Mutta oikeestaan kaikki kaatuu jo siihen, että mun pitäs pistää ukko vaihtoon.. ;) Mutta vauvathan on maailman ihanin asia, ja toivon niitä paljon lisää, muille!!

Voi kökkö!! Nyt toi pieni taiteilija sotki tussilla mun housut! Nää on saatava heti pesuun, mut heitän aiheesta pikaisen gallupin kehiin: Tykkääkö teidän taaperot piirtää? Meillä kaikki lapset on kynien ja paperin suurkuluttajia.. nyt ei riittäny vaan paperi, prkl! Pyykille, moi!

Pähkis :/

Vierailija
7/29 |
06.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieman juu huvittava tuo Pähkiksen uni! :D

Itellä on myös taas alkanu tulla ihan ihmeellisiä unia. Sama juttu oli typyä odottaessa. Ehkä nuo hormonit pistävät tuon pääkopan ihan sekasin ku unet menevät ihan hulluiksi... Aina välistä herään siihen ku yritän itkeä unessa syystä tai toisesta... todella outo fiilis herätä...

Saatiin muuten postissa kutsu johonki aivokalvontulehdus-rokote tutkimukseen. Pitäis ilmottaa onko halukas menemään. Ois se varmaan ihan hyvä juttu, mut sit ain miettii et tuleeko siit jotain sivuvaikutus juttui...

Onko teist kukaan ollu mukana missään rokotetutkimuksessa? Millasta oli/on?

Sit tohon piirtämis galluppiin. Kyl kynät ja paperi kiinnostaa pimua kovasti, mut enimmäkseen ne kynät/liidut menee ain suuhun eikä lähellekään sitä paperii. Aina välist typy onnistuu saamaan jotain jälkeä siihen paperiinki, mut siinä joutuu kyl aika paljon avustamaan. Mut eiköhän seki taito täs kehity! :)

Ootteko muuten siirtyny millasiin asusteisiin tuolla ulkona? Meillä on toppahaalari viel käytös vaik plussan puolella mennäänkin ja on mul ollu ne villahousutki siel alla... tuntuu niin pahalta jättää ne pois ku toinen kuiteski koko ajan tuol kylmäs maassa istuu... Mut sit toisaalt en haluis kyl toista turhaan hikoiluttaakaan... Te viisaat äidit, auttakaa!

Huomenna meillä ois vesipeuhulassa (vähän isompien vauvauinti) valokuvaus! :) Mä niin toivon et nää kuvat onnistuis paremmin ku edelliset! Viime keväänä kuvattiin vauvauinnissa ja jostain kumman syystä tää ohjaaja työns lapsen aina veden alle ja vanhempi sai ainoastaan ottaa vastaan. Tästä johtuen sen vanhan naisen kurppa vartalo ihanan oransissa uikkarissa näkyy joka kuvassa ja typyllä naama rutussa, silmät kii ja ei edes katso suoraan kameraan... :(

Tällä kertaa ei onneksi tarvitse maksaa kuin niistä kuvista jotka haluaa! Tais tulla useampi valitus viime kerrasta...

Ok, mut jos sit annettais tilaa muilleki! *vink, vink*

Iloista kevään alkua kaikille! :)

Vierailija
8/29 |
06.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan järjetön vatsakipu päällä:O(. On ovis-aika, muttei ikänä oo krampannu näin hirveesti, että piti ihan burana napata, kun tuntuu, että kivusta menee aivan kaksinkerroin..

Mihnäs pinossa se Romi on käyny? Kuumeilijoissako? Tulehan ja tunnusta!

Pähkis; mä oon kanssa tosi huono harrastamaan mitään liikuntaa, enkä ees penkkiurheile.Aiemmin olin ihan mäkihyppy-friikki, mutta kun Soinisen Jani lopetti, niin mulla lopahti mielenkiinto siihenkin. Töistä ostin liikuntalippuja nipun, ja ne pitäs käyttää tän vuoden aikana, joten oon vähän funtsinut kuntosalia ja uintia, mutta huom! funtsimisesta on aikas pitkä matka itse tekoon...

Piirtelystä; juu, tosissaan Milo tykkää piirtelystä, ja tossa yks lauantaihan se piirsi kuulakärkikynällä meiän sohvaan..Apuva! Ostettiin uudet sohvat jouluksi 2004, kun lapset oli jo niin isoja, ettei enää sotke, ja kuinkas sitten kävikään? Onpa väriltään vielä semmonen vaalea kanelinruskea, joten kuulis näkyi siinä tosi hyvin..P****keleet lensi, kun meikä heilutti rättiä, pesuainetta ja jääpaloja siinä sotkussa, ja avot' , kaikki lähti pois! Opinpa sitten sen, ettei yhtäkään kynää jää herran lähettyville.. Paperiinkin piirtää kyllä mielellään.

Sanja; vanhana " unien tulkitsijana" voin lohduttaa, että itkeminen unessa tietää aina hyvää!! Että itkehän vain, nou hätä.

Asuuko muilla pieni " kätkijä" ? Milo on ihan mahdoton piilottamaan tavaroita! Aina löytyy jonkun kengästä tutti tai lego tmv. ja nytpä on sitten onnistunut hävittämään Jekovit-pullon. Annoin taas älykkäästi sille sen pullon tossa jonain päivänä käteen ruokapöydässä huijatakseni sen syömään, ja näköjään otti sen sitten mukaansa pöydästä poistuessaan, eikä sitä löydy enää mistään.Kyllä ketuttaa, kun jouduin ostamaan uudet vitskut, ja se kadonnut pullo oli lähes täysi..No, eiköhän se jostain löydy, mikäli ei oo nakannut sitä esim.lehtilaatikkoon menevien lehtien sekaan, mä kun säilytän niitä paperipussissa..

Ei tää vatsakipu hellitä millään, pakko mennä vaikka pitkäkseen hetkeksi..

Kuulumisiin

T

Vierailija
9/29 |
06.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitokset kaikille onnitteluista! Onnea tosiaan tarvitaan :). Truutalle tiedoksi, että täytän elokuussa 33... TOOOOSI nuori vielä ;). En mä oikein itekään vielä tiedä miten tässä jaksetaan, mutta eipä taida olla vaihtoehtoja :D... Napsujen jälkeen on lisää saanu tulla jos on tullakseen ja ihan hyvään saumaan sitten nappasikin :), toivottu " yllätys" . Parempi tehdä " putkeen" kaikki, kun tosiaan tuota ikääkin on... Eikä parempaakaan tekemistä ;).

Mutta nyt myö painutaan tuonne pihalle nauttimaan auringonpaisteesta!

Vierailija
10/29 |
06.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai on Silja bongannut minut kirjoittelemasta muilla osastoilla....kiinni jäänyt siis aikeistamme.

PIIRTÄMINEN ostin pojalle Satunalleista myrkyttömät väriliidut ja niinhän meilläkin että suuhun tuuppaa mennä, pari ' piirustusta' on saanut poika aikaiseksi. Pöydän pääty on piirrelty jne (no se pöytä menee jok tap kaatikselle jossain vaiheessa).

Ostin pojulle ja miksei itsellenikin tänään apteekista xylitolpastilleja, poju imeskelii hetken ja taisi nielaista sen..hyvin upposi ilman kakomista.

Pähkis...mistä ihmeestä olet ostanut Viking-kumisaappaat 40 eurolla? Ostin tänään Mekasta ja maksoivat vain 19,90 (samat oli Stockalla vielä 3 euroa halvemmat). Nämä ne perussaappat joissa kangasvuori.

Mulla olisi kans niitä liikuntaseteleitä ja huono omatunto kun en harrasta mitään liikuntaa. Ainut mistä olen pitänyt viime vuosien aikana on Pace kiertoharjoittelu. Olen niin rapakunnossa, eipä uskoisi että olen ennen ollut aktiivinen aerobic/kuntosalikävijä ja harrastanut tanssia yli 10v. Ja vetänytkin aerobiciä. Jep jep....nyt on vaan paikat kipeänä jäykkyydestä.

No mutta nyt vaipanvaihtoon....

Vierailija
11/29 |
06.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa nyt luulko, etta taalla on yksi kuumeilija. Halusin vaan selvittaa asian etukateen :)

Eli, KELAlta tuli tieto, etta kuulumme Suomen sosiaaliturvan piiriin myos taalla olon ajan. Se tarkoittaa, etta olen myos oikeutettu saamaan aitiysrahaa. Nyt vaan janskattaa maaraytyyko aitiysraha edellisen aitiysrahan mukaan (en ole saanut palkkaa sen jalkeen, kun tyoskentelen taalla suomalaisella apurahalla) vai meneeko minimiin. Mites teilla, jotka nyt raskaana etteka ole toissa aitiyslomien valissa: saatteko samaa aitiysrahaa ku edellisella kerralla vai meneeko minimiin?

Muuten taalla ei kummempaa. Kaytiin Bostonissa viikonloppuna, oli mukavan oloinen kaupunki. Nyt hirmu kylma ja tuulee, kevaasta ei tietoakaan. Tytto voi hyvin, juttelee omiaan. Paasi viikonloppuna ekaa kertaa pulkkamakeen ja oli kylla innoissaan.

Tuulisin terkuin,

BT

Vierailija
12/29 |
06.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin tulla kertomaan vähän kuulumisia, kun pikkumies meni nukkumaan. Kohta täytyy heittäytyä soffalle kattomaan O.C:ta. Ihan mun lempisarja.

ihan ekaks ROMI vai semmosia suunnitelmia teillä on. ;) Mulla yks kaveri saa kesäkuun alussa vauvan. Katotaan iskeekö kuume. Niille jotka jo odottavat niin hurjan paljon onnea!!!!!!

Meille kuuluu flunssaista mutta muuten ihan hyvää. Ollaan oltu koko perhe flunssassa jo viikonpäivät. Nyt alkaa helpottaa. Eetu oppii kokoajan uusia juttuja. Ottaa tietty mallia hoidossa isommilta pojilta =)

Tohon piirustusgalluun: Just ostin Eetulle omat värikynät ja lehtiön. Tykkää sekunnin verran piirtää paperille ja sit lähtee kynien kanssa ympäri kämppää. Ei oikein ole vielä kiinnostunut. Ovat kyllä hoidossa jo kovasti askarrelleet, sillon kovina pakkaspäivinä. Ollaan tietty saatu Eetun tekeleet kotiin.

Oliks se truide, kun kyseli pienistä " kätkijöistä" ? Meillä on ainakin sellainen. Aina löytyy kengistä palikoita sun muuta. Nyt on innostunut niitä värikyniä jemmaamaan maton alle. Ja auts, kun äiti astuu päälle!!!

Sit Eetulla on jääkaapinovessa magneetteja. Niitä se tunkee väenväkisin jääkaapin alle. Sit saa irrottaa koko jääkaapin etuosan, et saa ne pois sieltä.

No nyt lähden O.C:n pauloihin. Tulen taas kertomaan kuulumisia, kun ehdin istahtaa. Käyn kyllä päivittäin lukemassa pinon. Mukavaa loppuiltaa kaikille!!

T. Nasu

Vierailija
13/29 |
06.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi Romi kun tulin tänne juoruumaan kuumeilustasi, satuin vaan surffailemaan siellä kun serkkuni kuumeilee samassa kuussa.

Meillä kans Jesse piirtää joskus mutta aika vähän aikaa maltaa, ollaan myös sormivärejä ja vesivärejä kokeiltu, kaikki on hetken kivaa mutta sitten menee suuhun ja täysin sotkemiseksi tai sitten kiinnostus lopahtaa jos ei saa tehdä ihan mitä vaan ja nyt huomaan että kaikki taideteokset on jossain korteissa, mummeille, kummeille tai ukeille, mitään ei ole oikeestaan meidän ilona täällä.

Joops meillä on kans piilottaminen kova sana, yks kerta oli videon kaukosäädin monta viikkoa hukassa, sitten oli kaukosäätimen se patterien takaluukku hukassa ja nyt on mun avaimet ollu jo vuorokauden hukassa, toivottavasti löytyy niinkun muutkin on ajan mittaa.

Mun ymmärtääkseni ja todellakin toivon että kela nyt sitten maksaa sen saman äippärahan kun Jessestä vaikka en ole ollut töissä, mutta niin olen ymmärtänyt.

Oltiin taas kattomassa miehen siskon vauvaa reilu viikon vanha. Jesse ei oikein ollu innostunut serkustaan, muut tavarat oli kiinnostavampia, välillä kävi kattomassa että mitä ne muut siellä ihmettelee mutta ei ollu Jessen juttu.

No joo nälkä taas kurnii, pakko mennä kattomaan jotain murkinaa.

Hyviä öitä

T.Silja

Vierailija
14/29 |
06.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, niinhan se taitaa olla, etta jos saa kaksi lasta kolmen vuoden sisaan niin aitiysraha pysyy samana. Edellyttaen siis, etta ensimmainen on alle kolme kun toinen syntyy. Tekee vahan tiukkaa meille...

BT

Vierailija
15/29 |
07.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nej nej Romi, mä EN ole ostanut (siis muistaakseni..) niitä Vikingejä, kun meillä on ollu merkki aina se " mikävaansattuuolemaanhalvin" .. Ne on varmaan ihan sitä normaalia hintaluokkaa, mutta kun ostin pojalle, jolla pitää olla aikuisten koko (38), niin oisko ollu Nokia vai Kuru tms. niin maksoivat sen 40 egeä! Toivottavasti mahtuvat vielä ens vuonna. Tässä on toisaalta se hyvä puoli, että jäähän noista kumppareista tytöille käytettävää, jos suostuvat sitten tommosia mustanpuhuvia kalosseja jalkaansa laittamaan.

Nyt mulla sit tyhjeni pääkoppa ihan kokonaan. Seuraan toisella silmällä mitä toi pätkä tuolla puuhailee. Se nimittäin piirsi eilen mun housujen lisäksi moneen muuhunkin paikkaan, paitsi paperiin.. Vahaliitua ja tussia on eilisilta yritetty pyyhekumilla ja pesuaineilla irrottaa seinästä, muovimatosta ja tommosesta lasten kaapista (mitä lie huonekalulevyä onkaan) huonolla menestyksellä. Kertokaas mulle parhaat siivousvinkkinne!

Nyt on epäilyttävän hiljasta isoveljen huoneessa, gotta go ennenku on liian myöhästä!

Pähkis :)

Vierailija
16/29 |
07.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ekaks tärppionnea Romille! Pakkohan mun oli leikkiä salapoliisia ja seurata Siljan vihjeitä, ja johan löyty oikea pino, hih!

Oltiin tänään treffaamassa kättärikavereitamme(äitiä ja lokavauvaa, joka Miloa 2 pvää vanhempi) ja oli kyllä hauska seurata noita muksuja..Eihän ne mitään leiki, mutta hyvin meni jutut yksiin, kun kulkivat peräkanaa ja palloa jopa heittelivät yksissä tuumin..Oltiin pari tuntia ja niin oli " rankka" reissu, että ukkeli uinahti autoon, jossa nukkui sitten puolen tunnin tirsat.Pääsenpä itse nukkumaan seuraavien unien mukaan kans, jep.

Oon kertonutkin siitä mun kamusta, joka saa yllärivauvan 41-vuotiaana, ja tänään siten kertoi, että oottaa poikaa. Kovasti tyttöä toivasteli, mutta kun lapsivesipunktio tehty, ja kromosomit selvillä, niin eipä oo virhemahdollisuutta. Hällä on ennestään yksi tyttö ja 2 poikaa, niin siitä kait se tyttötoivastelu tuli. Kovin oli tietysti onskana vauvasta, ettei se sukupuoli yhtään vähennä iloa odotuksesta. Tähän voikin heittää aihe-gallupin: Haluaisitko jo odotusaikana saada tiedon sukupuolesta? Mä oon niin tässäkin asiassa jotenkin vanhakantainen, että en kyllä haluais tietää, kun vasta kun työ on tehty! Siinähän se synnytyksen jänskyys piilee, että kuka sieltä masusta pullahtaa:O).

Taas on ravattu hammiksessa, nyt selvis että nelonenkin saa raudat:O(. Meillä on jotenkin liian pienisuista porukkaa, kun ei kelleen tahdo mahtua sinne kuuluvat hampaat ihan suosiolla.

Niitä vaunulenkkejä, joita ei koskaan tehty, piti Pähkikselle kommentoida; Tää on niin just tätä, ettei mitään koskaan kerkeä, joten katotaan vaan, niin aikasintaan varmaan joskus saatettas ehtiä rollaattoreita työnnellä jossain Malmin sairaalan maastossa, kun niin aika rientää ja kiirettä pitää..

Mulla kans jonkinsortin oikosulku, etten muista mitään kommentoitavaa, niin parempi lähteä vaikkapa jääkaapille..

Hauskaa päivää, saatanpa palata illemmalla..

Hejpådig!

Trutti

Vierailija
17/29 |
08.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tää skarppas ja pääsi tännekki käymään..oonhan toki käyny lueskeleen, mutta ei millään oo jaksanu tai keksiny mitään kirjotettavaa.. työt haittaa harrastuksia..

Meillä vihdoin jäbä lähti tuossa 1v4,5kk käveleskeleen. Vielä on hiukan robottityyliä mutta pääasia että kävelee..tyyli vapaa. Tosi hyvinhän tuo siihennähden että kaks viikkoa sitte nousi ja nyt kävelee jo pitkiä matkoja valtava voitonriemuinen hymy kasvoilla:D

G:Mites teillä kaikilla, onko kellään muulla turvaistuin autossa kasvot menosuuntaan? Me käännettiin viikonloppuna, hyihyi meitä.. mutta ihan mahotonta huutoa ja raivoamista alko oleen automatkat " väärinpäin" . Nyt tyytyväisenä pärisee yms.. kun näkee meidät etupenkillä ja menosuunnan, toki aika vähän tarvii onneksi ajella..pikkumatkoja kauppaan ja kamuille.

Viikonloppuna aion alottaa tosissaan pottatreenit..(saas nähä?!)jos edes vähä sais sitä jokapäivä istutettua potalle niin ehkä sinne joskus jotain sattuski..

Me ootellaan jo innolla että tulis aika 1,5vuotis neuvolaan.. Jännittää jo onko poitsu kasonnu yhtään:/ aika pienonen miäs, vaikka syö ku hevonen.

Jeps.. nyt pitää lähtä tekeen jotain " hyödyllistä" ennen töihin lähtöä..

-Helli

Vierailija
18/29 |
08.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovin on kone hitaalla tänään, tai ainaskin vauvan sivut ilmestyy näkyviin kauhialla viiveellä.

Helli! Täällä yks huono ihminen, jolla lapsi matkustaa kasvot menosuuntaan.Meillä kun vaihdettiin autoa ja saatiin upouusi turvis kaupan mukana, niin sitä ei saa meijän autoon muuten kuin naama eteenpäin..Vanha istuin vanhassa autossa oli etupenkillä selkä menosuuntaan, mutta tässä uudessa autossa kun on ne turvatyynyt, niin ei voi minkäänlaista istuinta ees etupenkille laittaa..Että pakko, mikä pakko.

Itiksessä tuli pyörähdettyä, ja hampurilaisella käytyä, nam. Mitään en shoppaillut, kun rahaa tulee vasta huomenna, mutta ihanan väristä kudetta oli tullut Henkalle ja Maukalle, joten sinne on kait huomenna kiiruhdettava.Jätkä kasvaa semmosta kyytiä, että menee vaatteet vaihtoon valon nopeudella.

Romiko se nyt pelästyi meitä salapoliiseja, eikä uskalla nenäänsäkään näyttää pinossa? Tule vaan jo pinoutumaan..

Jokohan K@tju nuuskuttaa vauvan tuoksua? Olisi ihana kuulla, kumpi tuli ja minkämoinen synnytys oli?

Milon päästin vähän kävelemään Itiksessä, ja jätkähän meni ku tuulispää, ei paljon äitiä kaivannut kun hippulat vinkui.

Viime yö oli taas pikkusen huono-uninen, kun Milolla oli nenu niin tukossa, että hyvä kun sai hengitettyä..Aamulla ei kuiteskaan mitään nuhaa ollut havaittavissa, joten oliskohan ollut joku " murri" vaan nenän tukkeena. Ei nyt tarttis mitään tauteja tähän hätään, kiitos.

Jos taas oottas muitakin matuskoja langoille, ja palaisin sitten takasin.

Loppuviikolle hauskoja hetkiä!

Truitti ja Miltsu

Vierailija
19/29 |
08.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ollaan...pukannut vähän hommia...

Kait sitä pitää olla vähän varovainen kirjoittamisella sitten jos joskus kakkonen tärppää ettette heti tiedä...!!! Heh!!!

AUTOISTUIN meillä vaihdettiin pari viikkoa sitten kasvot menosuuntaan. Ihmeissään on edelleen että jippii näin päin näkee enemmän. Tosin meillä on istuin vielä ' makuuasennossa' jotta pitkät automatkat kesällä keskisuomeen menisi nukkumisen kannalta paremmin. Mä en ainakaan osaa nukkua istuvassa asennossa.

TAVARAT meillä kans tungetaan milloin minnekin, aina saa katsoa esim kenkiin ettei ole jotain legon tai korpun palaa yllärinä.

Truiden tapaan täytyy pikkuhiljaa ruveta kattelemaan pojalle uusia vaatteita kun TAAS jäänyt jo osa pieneksi mitä nyt käytetään. Tuntuu että aika tasasin väliajoin saa ostaa uutta. Jos malttaisi vielä kuukauden päivät ja sitten ostaisi kesävaatteita jne.

Juu mutta tämä tällainen pikainen ilmoitus että täällä ollaan. Kiva kun kävit HELLI kirjoittelemassa, eihän se haittaa että vähemmän kirjoittelee, pääasia että kuulumiset ilmoitetaan meille silloin tällöin...heh!

Vierailija
20/29 |
08.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...siis enhän minä siinä suinkaan istu vaikka sanoinkin että en minä ainakaan istuvassa asennossa osaa nukkua...he-he. Vaan tarkoitus oli siis että ehkä pojankin on mukavempi nukkua kun istuin vähän kaltevammassa asennossa.

No joo, parempi mennä...