Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

KEVYESTI KESAAN - vko 10-

05.03.2007 |

Ei ollut kukaan viela ehtinyt korkata viikkoa joten mie hyppasin puntarille, tama maanantai kun on miun punnituspaiva.

Joten... tassa tulos: 81.0 kg joten samassa kuin viime viikolla, tosin mitaan isoa en olekaan tehnyt ja tanaan alkaa mun kuntoilu ja sit se tippuu!!!!

Tavoite:(alkutavoite) saada paino 75 kg

Kovasti tsemppia teille kaikille!! Ja mukavaa alkavaa viikkoa!

Wintteri

Winterin painon pudotus chart:

aloituspaino 80.4 kg

vko 2 81.4 kg

vko 3 79.6 kg

vko 4 79.5 kg

vko 5 79.2 kg

vko 9 81.0 kg

vko 10 81.0 kg

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
05.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on sairasteltu torstailta lähtien. Onneksi tyttö on jo parempana, yskii vaan vielä. Itsellä on vielä pientä kuumetta ja olo kuin jyrän alle jääneellä :(

En ole oikein pystynyt syömään mitään, joten se nyt vääristää tuota tulosta. Laitan kuitenkin mitä vaaka näytti tänään. Saattaapi tuosta nousta kunhan pystyn taas syömään normaalisti. Mutta toivottavasti ei!

Lähtöpaino 83 kg

Paino nyt 77,3 kg

Lasku viime viikosta - 1,7 g

Kokonaispudotus - 5,7 kg

Tavoitepaino 65 kg

Vierailija
2/11 |
06.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkeli1977, onneksi olkoon mahtavista tuloksista! Miten ihmeessä sä oot saanut viikossa noin paljon pois?? Pakko myöntää, olen kade!

Mulla ei tunnu tulevan hommasta mitään! Viime viikolla oli pitkästä aikaa pudostusta, mutta tänään vaakka näytti taas ihan järkyttäviä lukemia. En oikesti ymmärä mikä tässä hommassa tökkii! Liikun kolme kertaa viikossa, esim. viime viikolla olin kolme kertaa spinnaamassa, joista yksi kerta 75 min. Yhtenä iltana veivasin lisäksi kotona stepperillä ja tein lihaskuntoliikkeitä miehen käsipainoilla. Arkena syöminen on mun mielestä hyvin hanskassa eikä viikonloppunakaan ollut mitään suurta repeämistä. Sunnuntaina syötiin tosin pizzat, kun poika oli kipeänä ja meni suunnitelmat uusiksi. Mutta muuta ruokaa en sitten syönytkään, ja jos nyt ei tullut kalorivajetta niin ei olisi kyllä pitänyt tulla pluskaloreitakaan. Ihan totta, auttakaa, missä vika!?!?!?

Ja surulliset tulokset:

Lähtöpaino 72,8 kg

Paino nyt 71,1 kg @#@ argh!

Viikkomuutos +700g :(

Kokonaispudotus - voiko siitä enää edes puhua???

Auttakee, tsemppiä muille!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
06.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut siis sairaana torstaista asti eikä saa oikein mitään alas. Muuten en ole tehnyt laihdutuksen eteen mitään. En ole edes liikkunut koko viikolla.

En tiiä mistä tuo sun painon junnaaminen johtuu... Paljonko olet pitkä? Tai jos olet sillä säästöliekillä? En osaa sanoa. Jos joku muu osaisi auttaa? Mutta paljon tsemppiä sinulle! Kaikille muille samoin!

Vierailija
4/11 |
06.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli laihikseen parin viikon tauko, kun ensin oli hiihtoloma, ja seuraavalla vauvaan iski korvatulehdus ja valvomista on riittänyt. Puskee vielä hampaita ja opettelee konttaamaankin, joten nukkumisesta ei tahdo tulla mitään. Ja jos unet on tunnin pätkiä, en mä kykene ajattelemaan mitä syön eikä jaksa lähteä liikkeellekään.

Spinningissä käyn kyllä vaikka käsillä seisten sen kerran viikossa, mutta salille en pariin viikkoon ole ehtinyt ja pahalta näyttää tämäkin viikko, kun siivotakin pitäisi. No vaaka ei sentään tästä mässäilykaudesta hirmuisesti hetkahtanut, voi olla ihan hyväkin. Joskushan pitäisi pitää noita mässäyspäiviä välissä, mutta nyt on tullut kerralla pidettyä koko kevään mässäyspäivät ja tarkoitus olisi ryhdistäytyä.

Kamiliya (tjs): Mitä sinä syöt, seuraatko kaloreita, pisteitä, vähennät vaan entistä vai mitä? Itse olen vähentänyt perunat, valkoisen jauhon ja sokerin pois ruokavaliosta, ja tilalle lämpimiä kasviksia ja kuitupitoista ruisleipää. Voishan tuo paino nopeamminkin tippua, mutta uskon siihen, että riittävä yöuni on myös tärkeää laihduttajalle ja omista hyvistä yöunista on jo niin kauan etten enää edes muista miten nukutaan 7-8 tuntia. Tuo hiilihydraattien vähentäminen on ainakin meikäläisen kohdalla se mikä tehoaa. Nukun hieman paremmin, en ole niin nuutunut väsyneenäkään ja painokin hiljalleen putoaa. Kesällä 2008 sitten varmaan olisi jo rantakuntoinen.

tulostaulukko:

8.1. 84.8

15.1. 83.8

22.1. 83.0

31.1. 82.8

6.2. 82.0

13.2. 81.2

20.2. 81.0

6.3. 81.0

Vierailija
5/11 |
06.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kahteen viikkoon en ole ehtinyt katsoa mitä suuhuni laitan, ja liikuntaa en ole harrastanut yhtään.

Aloituspaino: 72kg

paino nyt: 71,7kg

vko pudotus: -200g

kokonaispudotus: -300g (mahtavaa..! ;) )

Tämä viikko ei varmasti tuo muutosta, kiirettä pitää kodin ja työn välissä, ehkä sitten keväämmällä innokkaammin. ;)

Vierailija
6/11 |
06.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tie muistaakohan enää kukaan että ekoina viikkoina täällä porukassa pörräsin täpöillä. Meillä on pikkuinen ollut kipeenä oikein olan takaa!! Oltiin viikko sairaalassakin ja omat syömiset meni aivan sekasin. Hiivaoireet pääs taas ihan valloilleen =/ Mutta pikku hiljaa taas elämä voittaa ja vois lähteä kehiin taas! Paino tais sillon alottaessa olla sen 91,2kg:a (käyn ettimässä ne ekat viestit vielä ni varmistan) nyt ollaan suunnilleen 88,5kg:ssa et ei tässä nyt hääppösiä ole vielä tapahtunu.

Eilen lainattiin pikkutrampoliinia ja ajattelin ottaa spurtin nyt illalla kun saahaan lapset nukkumaan!! Crossailu olen yllättävän reippaasti monena aamuna ennen aamupalaa!

Jumittajille..jos laskette pisteitä. Muistakaa että esim.18p on vain noin 1100kcal eli tosi vähän!! Terveellisesti laihduttavan kalorit pitäs olla 1800 paikkeilla..eli lisätkää pisteitä jos jumittaa =)

Vierailija
7/11 |
06.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 160 cm pitkä ja painon haluaisin sinne 60 kg:aan. Alkutavoite 65 kg. Aikoinaan painoin alimmillaan 55 kg (olin silloin mielestäni läski..) enkä sinne asti edes pyri, vaan normaalipainoon, hyvään ja energiseen oloon sekä tietty parempaan ulkonäköön. Läskit ovat kerääntyneet mulla etenkin vyötärön ja vatsan seudulle - jes - ja alleihin. Jipii!

Joku kyseli, että miten laihdutan. Joskus aikoinaan laihdutin ihan maalaisjärjellä, eli söin sitä mikä tuntui järkevälle ja liikuin tosi paljon. Se tuotti tuloksia silloin tosi hyvin, kilo viikossa lähti ihan kevyesti. Ikä lie vai mikä, ettei enää lähde samaan tahtiin - tai ei ollenkaan. Nyt en tietty pääse liikkumaan niin paljon, joten syömisiin olen koittanut kiinnittää enemmän huomiota. Lasken kaloreita Kiloklubin avulla ja yritän tarkkailla samalla ruuan laatua. Olen miettinyt, että pitäisikö kokeilla hiilarien vähentämistä, mutta tuntuisi aika vaikealle esim. hedelmistä luopua. Muuten olen kyllä välillä tehnytkin niin, että esim. kanan kanssa syönkin vihanneksia enkä ollenkaan mitään hiilaripitoista. Olen yrittänyt nyt syödä n. 1500 kaloria päivässä, välillä onnistuu, välillä ei. Maksimissaan päivässä on saattanut mennä n. 2000 kaloria, joten ei ole tullut miinuskaloreita niistä päivistä, mutta eipä (ainakaan Kiloklubin mukaan) plussaakaan. Jos enemmän söisi, tuntuisi sekin aika hurjalle....... Herkut olen karsinut mahdollisimman pitkälle pois, eli ehkä yksi kahvipulla viikossa (lauantaisin), ei karkkia, ei sipsejä, ei hampurilaisia. Pizzaa saatan tehdä kotona niin, että oma osani on huomattavasti miehen osaa pienempi ja juustoa siihen tulee vain murto-osa miehen annoksesta. Nyt kaikki ideat kehiin! Ihmettelen vaan, kun täälläkin jotkut saattavat kirjoittaa, että voi vitsi, tulipa syötyä pullaa ja karkkia ja hamppariateria ja vaikka mitä ja hups! Silti oli paino laskenut....... ja minä kun yritän syödä " oikein" ja liikkua ja paino vaan nousee.... Missä vika!?!?!?!?

Vierailija
8/11 |
07.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta eipä siitä paljon apua ollut. KOLME viikkoa paino on pysynyt samassa ja uskon puute hiipii kohta tännekkin. Täytyy kai ruveta seuraamaan noita syömisiä tarkemmin ja yrittää löytää se itsekuri ettei tarttis kaikkia kahviherkkuja ja karkkeja olla napostelemassa.

Mulla oli sillon n. kuukauden laiharin kohdalla niin että muutamana viikkona painoa putos hyvin vaikka tosiaan ratkesin syömään hampurilaisia ja kaikkea muuta todella terveellistä..

muttamutta..nyt kun painoa on pudonnu se n. 5 kiloa niin tuntuu että on tullu stoppi.

Toista viikkoa käyn nyt spinnaamassa 2-3 kertaa viikossa ja sen lisäksi vähän kevyemmillä kehonhuolto tunneilla 1-2 kertaa viikossa.(yhteensä pyrin käymään vähintään 4 kertaa viikossa)

On kyllä semmosta mielen(kin) terapiaa että oksat pois. Meilläkin on sairastettu ja pikkuneidistä (1v) on tullut oikea pikku pippuri,joten nämä äidin omat hetket tulee kyllä tosi tarpeeseen :)

Meillä meni koko porukalta uusiks pastat ja riisit,eli nyt meillä syödään tummaa pastaa ja riisiä. Ja isäntä oikein kysyi tossa pari päivää sitten että eikös hän saa salaattia :) joten nyt tulee tehtyä salaattiakin joka ruoalle. Olen yrittänyt tehdä niin että syön samoja ruokia kuin muu perhe mutta täytän sen puoli lautasta kasviksilla ja salaatilla. Illat on edelleen se heikko kohta,eli sillon tulee se järjetön syömishimo :(

mutta jos nyt laittais sitä faktaa tähän (vaikka harmittaakin)

alkupaino 2.1:93,5kg

paino nyt 7.3:88,3kg!!

viikkopudotus:+-0

kokonaispudotus:5,2kg

Nyt vaan paljon tsemppiä kaikille,kyllä nää kilot tästä vielä lähtee :)

Vierailija
9/11 |
07.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanzu2:lle : Muistathan etta kun lihakset kasvaa ne lisaavat massaa, talloin paino ei tipu, mutta ei hataa kun lihakset on kasvanut niiden on helpompi polttaa rasvaa ja sitten painonkin pitaisi jalleen tippua reilusti. Painon paikallaan pysyminen on erittain normaalia niilla jotka harrastavat liikuntaa reilusti. Ala masennu ja lisa potkua vain reeneihin. Kylla se painokin alkaa tippumaan. Jos ei tipu niin tarkista ruoka annosten koot. Ettet syo liian suuria annoksia.

Ma tulin juuri puutarhan kitkemishommista, ihana aurinkoinen paiva taalla ja noista lampimista auringon sateista saa niin paljon energiaa ja sita samaa toivon teille kaikille.

t. Wintteri

Vierailija
10/11 |
08.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla olis vielä vajaa 7 kiloa tavotteena laihtua.. ja tietty mahollisimman paljon ennen kesää..

Laihduttamisen alotin 22.2. ja

alotuspaino oli 61.7

paino tänään 58.7

tavoitteena 52

pituutta vajaa 160cm

Mä käytän tota kalorilaskuri.fi sivustoa oman laihtumisen tukena ja on kyllä ollu aivan mahtava sivu. Kävin tarkistamassa niin mulla on esim. tänään kaloritarve 1700kcal (itellä asetuksina normaalia liikuntaa 60 min ja reippaampaa liikuntaa 90 min/vrk) Mua on ainakin hyödyttäny kovasti se että oon listannu kaikki ruuat mitä syön,koska se autto mua huomaamaan että oon tosiaan syöny toooosi paljon ruokaa,raskausaikana lipes vähän herkuttelut ja syömiset raiteiltaan. Tällä hetkellä mun kuntoilu on lähinnä sitä että yritän lenkkeillä vaunujen kanssa 2x45min päivässä. Meiän vauva ei tykkää jumppavideosta koska aina kun laitan sen päälle neiti alkaa huutaa =)

T:Isa

Vierailija
11/11 |
08.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime viikko jäi mun osalta välistä kiireiden takia. Mä en tajuu mihin mun aika nykyään menee.. Töissä ku istuu koneen ääressä sen 8 tuntia niin ei aina kotona jaksa avata, äkkiä se tulosten tänne laittaminen vaan venyy.

Mutta mun pudotuksiin..

Lähtöpaino: 88,9

Paino 2 viikkoa sitten: 86,3 kg

Paino tällä viikolla: 84 kg

Pudotus kahdessa viikossa: -2,4 kg

Pudotus yhteensä: -4,9 kg

Mulla oli tuossa pari viikkoa tosi pahasti motivaatio huiassa ja suuhun meni mitä meni, eikä pahemmin sitten kerenny liikkumaan. Kyllästyin katsomaan -100 grammaa tulosta ja viime viikolla sitten otin niskasta kiinni ja pudotus oli eilen mukava :) Nyt siis taas hyvällä fiiliksellä eteenpäin. Näinhän se on että välillä tulee niitä vaiheita ku ei paino millään meinaa pudota ja niiden viimisten kilojen pudotus sinne ihannepainoon on vaikeeta. (Mulla sinne on vielä paljon matkaa).

Mutta päätin, että nyt kun kelit vaan tästä paranis eli nuo jäät sulais niin koira rupee taas saamaan lenkkiä ja enemmään koulutustuokioita. Ei tuu sitä tarvetta niin paljon syödä.

Tsemppiä vaan kaikille laihdutusurakkaan :)

-Sara-Maria-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kolme