Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Horoskoopeista? Mikä on paras kumppani vesimiehelle?

Vierailija
06.02.2025 |

Oinas on ollut pitkään kumppanina.

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen horoskooppimerkiltäni kaksonen, niinkuin Donald Trump, ja voin vakuuttaa käsi sydämellä henkilökohtaisesti, että kaksoset ovat parhaita mahdollisia ihmisiä. 

Minä taas olen härkä kuten Hitler ja tosiasn vakuutan että ollaan härät ihania ja taiteellisia! 

Vierailija
22/52 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä onkin ihan hel*etisti merkitystä asiaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinisorsa on paras!

Sorsan ja haulikon suhde ei kirjasen mukaan oikein toimi, tai ainakin se on luokitukseltaan haastava!

Vierailija
24/52 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vesimies tai kaksonen. Vesimiehet ovat jotenkin eteerisiä, etäisiä, ja ymmärtävät toisiaan. Kaksoset ovat iloluonteisia tuuliviirejä, pitävät veskarin sopivasti jännityksessä ilman liiallista sitoutumista.

Intohimoinen, vahvaa yhteyttä, sitoutumista ja vakautta kaipaava kumppani ei sovi veskarille.

Vierailija
25/52 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainoastaan toinen vesimies voi sietää vesimiestä ja silloinkin lähinnä, koska nämä unohtavat toistensa olemassaolon.

Juuri näin, .molemmat vanhempani olivat vesimiehiä. Karu, kylmä lapsuus, mutta toisinaan ymmärsivät. Onneksi en perinyt merkistä mitään. Usein nämä menevät perheissä, eli lapsella voi olla vanhemman aurinkomerkki nousevana, kuussa tjs

Vierailija
26/52 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monelta avioerolta ja rikotulta perheeltä olisi säästytty, jos ihmiset huomioisivat tähtien merkityksen.

Vierailija
27/52 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Leijona on vesimiehen vastamerkki, joten yhteiselo leijonan kanssa ei varmasti ole tylsää. Toiset ilmamerkit vaaka ja kaksonen voisivat olla hyviä vaihtoehtoja.

Skorpioni ja härkä ovat neliömerkkejä, niitä ei voi vesimiehelle suositella. Aurinkomerkin lisäksi vaikuttaa persoonalliset planeetat ja nousumerkki.

Mitä tuo vastamerkki tarkoittaa?

Se ei oo sama kuin esimerkki!

Vierailija
28/52 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Leijona on vesimiehen vastamerkki, joten yhteiselo leijonan kanssa ei varmasti ole tylsää. Toiset ilmamerkit vaaka ja kaksonen voisivat olla hyviä vaihtoehtoja.

Skorpioni ja härkä ovat neliömerkkejä, niitä ei voi vesimiehelle suositella. Aurinkomerkin lisäksi vaikuttaa persoonalliset planeetat ja nousumerkki.

Mitä tuo vastamerkki tarkoittaa?

Horoskooppimerkkejä on 12 ja jos sitä ajatellaan ympyränä niin silloin jotkin merkit asettuvat 60 asteen päähän toisistaan (tämä on harmoninen) eli kolmioon tai 90 asteen kulmaan eli neliöön (tämä on jännitteinen). Vastamerkki on se, joka on siellä ympyrän toisella puolella vastapäätä. Näillä merkeillä on usein jotain yhteisiä piirteitä, kun tarkemmin katsoo, mutta myös hyvin paljon vastakohtaisia ominaisuuksia. Vastamerkki on oppositiossa ja se merkin "toinen puoli", jos jin jang ajatus on tuttu.

Vierailija
29/52 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaako jos on vähän höperö, niin uskomaan horoskooppeihin, vai tuleeko höperöksi jos alakaa niihin uskomaan?

Vierailija
30/52 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainoastaan toinen vesimies voi sietää vesimiestä ja silloinkin lähinnä, koska nämä unohtavat toistensa olemassaolon.

Juuri näin, .molemmat vanhempani olivat vesimiehiä. Karu, kylmä lapsuus, mutta toisinaan ymmärsivät. Onneksi en perinyt merkistä mitään. Usein nämä menevät perheissä, eli lapsella voi olla vanhemman aurinkomerkki nousevana, kuussa tjs

Nytkö horoskooppi on perinnöllistä? Äidin silmät ja isän kuumerkki?

Vierailija
31/52 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monelta avioerolta ja rikotulta perheeltä olisi säästytty, jos ihmiset huomioisivat tähtien merkityksen.

Monelta avioerolta ja rikotulta perheeltä olisi säästytty, jos ihmiset lakkaisivat huomioimasta horoskooppi shaibaa.

Vierailija
32/52 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni oli saksanpähkinä

Vierailija
33/52 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Usein jotain yhteyksiä löytyy. Minulla esimerkiksi on nousevana merkkinä isäni aurinkomerkki. Kuumerkki taas on sama kuin äidinäidin aurinkomerkki. Astrologiset kartat ovat ihmisen kuvia siinä mielessä, että siellä voi olla jotain viitteitä suvusta, mutta sitten myös hyvin paljon ihan omaa persoona. Eikö me kaikki olla sekoitus vanhempiamme ja aikaisempia esivanhempia, mutta kuitenkin yksilöitä.

Vierailija
34/52 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isäni oli saksanpähkinä

Isäsi oli hamsteri ja äitisi haisi seljanmarjoilta!

Vierailija
35/52 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen horoskooppimerkiltäni kaksonen, niinkuin Donald Trump, ja voin vakuuttaa käsi sydämellä henkilökohtaisesti, että kaksoset ovat parhaita mahdollisia ihmisiä. 

Minä taas olen härkä kuten Hitler ja tosiasn vakuutan että ollaan härät ihania ja taiteellisia! 

Täällä vaaka, kuten Putin. Vaaat on ihanan diblomaattisia. Voin vakuuttaa että ollaan parhaita ihmisiä.

Vierailija
36/52 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Usein jotain yhteyksiä löytyy. Minulla esimerkiksi on nousevana merkkinä isäni aurinkomerkki. Kuumerkki taas on sama kuin äidinäidin aurinkomerkki. Astrologiset kartat ovat ihmisen kuvia siinä mielessä, että siellä voi olla jotain viitteitä suvusta, mutta sitten myös hyvin paljon ihan omaa persoona. Eikö me

Planeettojen asento ei nyt kuitenkaan ole geneettistä.

Vierailija
37/52 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vesiviehet ovat kammottavia. Tunteettomia, vastuuttomia, moraalittomia ja ennen kaikkea ahneita. Varokaa heitä.

Vierailija
38/52 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, itse deittailen vain veriryhmän mukaan. Horoskoopit on niin pois muodista.

Vierailija
39/52 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauki

Vierailija
40/52 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, itse deittailen vain veriryhmän mukaan. Horoskoopit on niin pois muodista.

Oletko vampyyri? Testaat heti uhrin veriryhmän?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän neljä