Miten jotkut naiset on yli 50-vuotiaana hehkeitä ja kauniita?
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Iloinen ja reipas mieli vaikuttaa kaikkeen.
Eikä vaikuta vaan geenit. T. Masentunut mutta melko hyvännäköinen
Minullekin sanottiin vielä 53 v, että olen harvinainen yksilö, kun paranen vanhetessani. Nyt täytän 57, eikä itsellä todellakaan ole sellaista oloa. Mutta joo, kun hymyilen, niin kasvoni loistavat.
Vierailija kirjoitti:
Boomereita ovat yök.
50-kymppiset on gen-x 😁 vanhimmat milleniaalit jo vahvasti keski-ikäisiä
Vierailija kirjoitti:
Boomereita ovat yök.
Boomerit ovat suurta ikäluokkaa. Lähempänä 70 v
Ei liikoo alkoa, ei tupangia, ei humehia, ei liikoo sokuria, ei liikoo suoloo, ei liikoo aurinkkoa, ei liikoo töetä, ei liikoo unettommuutta, ei liikoo mittää. Sallaisuus o pivättyvyyvessä ja kohtuuvessa, älym miärässä.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen yksi heistä :) viimeksi sanottiin baarissa, että näytän 35-vuotiaalta, en tiedä, olen vaan niin onnellinen ja rakastunutkin :Dhyvät geenit ja silleen. Äitini on ollut todella kaunis nainen nuorena ja on vieläkin yli 70-vuotiaana.
Luulet vaan. Jos roikut tuon ikäisenä vielä baarissa, niin näytät pubiruusulta.
Vierailija kirjoitti:
estrogeenikorvaushoito? viivästyneet vaihdevuodet?
Ei ne vaihdevuodet välttämättä ulkonäköön juuri mitään vaikuta. Itsellä tuli jo 44-vuotiaana menopaussi, en nyt viisikymppisenäkään mitenkään ikäisekseni rupsahtaneelta näytä. Edelleen on esim. rasvoittuva paksu iho, ei ole mennyt kuivaksi ja ohueksi. Eipä mulla kyllä koko esivaihdevuosista tai vaihdevuosistakaan ikinä mitään muitakaan vaivoja ollut. Kuukautiset epäsäännöllistyi ja sitten loppui, siinä se.
Ne on varmaan onnellisia, siksi silmät loistaa. Itse olen viisikymppinen, mutta ihan hemmetin onneton, enkä tasan näytä hehkeältä tai kauniilta, vaikka olen hoikka eikä ryppyjäkään vielä paljoa ole. Mutta mun elämä on mennyt kaikilla tapaa persiilleen, joten kyllähän sitä tyytymätön ilme on päällä suurimman osan aikaa.
Mieliala, terveys ja geenit.
Isäni oli ostamassa minulle viinipulloa (ja olin siis hyvinkin täysi-ikäinen, muuten hän ei olisi sellaiseen ryhtynyt) kun häneltä kysyttiin papereita alkossa. Olen perinyt geenit ja näytän viattomammalta ja lapsellisemmalta kuin olen, etenkin jos en ole meikannut ja olen pukeutunut ns. rennosti. Terveysasemalla minua pidettiin esiteini-ikäsen poikani siskona.
Mutta ei nuoren näköisyys välttämättä tarkoita hehkeyttä. Ja se kyllä lisääntyy kun mieliala on hyvä ja ihminen on itseensä ja oloonsa tyytyväinen. minulla on siitä hyvä tilanne, että olen.
Terveys auttaa silleen, että on yleensä helpompi olla tyytyväinen, kun mistään ei satu. Mutta esim isälläni oli babyfacestään huolimatta myös pitkäaikaissairaus.
Minä olen yksi heistä :) viimeksi sanottiin baarissa, että näytän 35-vuotiaalta, en tiedä, olen vaan niin onnellinen ja rakastunutkin :Dhyvät geenit ja silleen. Äitini on ollut todella kaunis nainen nuorena ja on vieläkin yli 70-vuotiaana.