Mitä söit aamupalaksi?
Minä söin paistettuja perunoita joihin sekoitin sipulia ja kananmunia. Maistui hyvältä kahvin kanssa😊
Kommentit (47)
Kaksi ruisleipää juustolla ja perunasalaatilla sekä puolukkaruispuuroa. Tietysti myös kahvia.
Viipale uunituoretta hapanleipää, päällä voita ja goudaa. Kahvi maidolla. Parasta!
Vaihtelee. Yleensä aika vähän syön. 2 leipää, päällä tuorekurkkua, tomaattia, kananmunaa, jogurtti, hedelmiä yleensä aina, kahvia 2-3 kupillista. Aamulla en saa alas paljon, mutta kun syön vähän, ei se pidä nälkää vaan nälkäkiukku yllättää jo yllättävän aikaisin, pitäisi opetella syömään aamulla kunnolla, mutta unisilmässä ei maistu ja ruoka vaan pyörii suussa puolelta toiselle.
2 ruisleipää juustolla ja kurkulla, kaksi mukillista maitokahvia. Samaa syön joka aamu paitsi lauantaisin lisäksi pekonia ja hedelmiä/marjoja ja mehua.
Neljänviljanpuuroa voisilmällä, muutama sulatejuustoviipale, piimästä ja marjoista surautettu pirtelö, kuppi kahvia.
En ole syönyt yhtään palaa , en mitään. Olen ollut valveilla toista vuorokautta eli eilisestä aamusta klo 6 alkaen nukkumatta.
Ei hyvä.
Minulle tulisi tuosta aloittajan annoksesta niin paha närästys, että koko päivä olisi pilalla.