Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä söit aamupalaksi?

Vierailija
06.02.2025 |

Minä söin paistettuja perunoita joihin sekoitin sipulia ja kananmunia. Maistui hyvältä kahvin kanssa😊

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tulisi tuosta aloittajan annoksesta niin paha närästys, että koko päivä olisi pilalla.

Vierailija
42/47 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi ruisleipää juustolla ja perunasalaatilla sekä puolukkaruispuuroa. Tietysti myös kahvia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viipale uunituoretta hapanleipää, päällä voita ja goudaa. Kahvi maidolla. Parasta!

Vierailija
44/47 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtelee. Yleensä aika vähän syön. 2 leipää, päällä tuorekurkkua, tomaattia, kananmunaa, jogurtti, hedelmiä yleensä aina, kahvia 2-3 kupillista. Aamulla en saa alas paljon, mutta kun syön vähän, ei se pidä nälkää vaan nälkäkiukku yllättää jo yllättävän aikaisin, pitäisi opetella syömään aamulla kunnolla, mutta unisilmässä ei maistu ja ruoka vaan pyörii suussa puolelta toiselle. 

Vierailija
45/47 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 ruisleipää juustolla ja kurkulla, kaksi mukillista maitokahvia. Samaa syön joka aamu paitsi lauantaisin lisäksi pekonia ja hedelmiä/marjoja ja mehua.

Vierailija
46/47 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljänviljanpuuroa voisilmällä, muutama sulatejuustoviipale, piimästä ja marjoista surautettu pirtelö, kuppi kahvia.

Vierailija
47/47 |
09.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole syönyt yhtään palaa , en mitään. Olen ollut valveilla toista vuorokautta eli eilisestä aamusta klo 6 alkaen nukkumatta.

Ei hyvä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yhdeksän