Mitä söit aamupalaksi?
Minä söin paistettuja perunoita joihin sekoitin sipulia ja kananmunia. Maistui hyvältä kahvin kanssa😊
Kommentit (47)
En mitään. Vielä tässä aamukahvilla, kun nukuin pitkään. Eilen tein laskiaispullia. Taidan ottaa sellaisen.
Vierailija kirjoitti:
En mitään. Vielä tässä aamukahvilla, kun nukuin pitkään. Eilen tein laskiaispullia. Taidan ottaa sellaisen.
Ainiin, milloinkas se laskiainen on tulossa olen unohtanut🤔
Juuri söin kaksi ruisleipää juustolla. Aamusta ei ruoka maita.
Espresso ja sätkä, aikamiehen aamiainen 🚬
pari desiä marjoja raejuustolla ja siemensekoituksella, mukillinen kahvia mustana ja vesilasillisen kanssa kalaöljyt ja d-vitamiinit.
4 viljan puuroa jossa raejuustoa ja karpalohilloa. Kahvia kului pari kuppia.
Tein kerrosvoileivän. 2 viipaletta paahtoleipää, toinen tummaa ja toinen vaaleaa. Leivät päällekkäin täytteen kera ja leikataan puolikkaiksi kulmittain.
Jos syön aamulla, en yleensä jaksa kauheasti panostaa syömisiin. Tänään join ensin lasillisen mustikkakeittoa, koska mun piti ottaa särkylääke, enkä voinut ottaa sitä tyhjään mahaan. Sitten söin kaksi vaaleaa leipää oivariinilla ja join kaksi kuppia teetä.
Kaurapuuro mustikoilla ja mehukeitolla. Jälkkäriksi puolikas Runebergin torttu eiliseltä.
4 kupillista kahvia kauramaidolla, 2 karjalanpiirakkaa ja levitettä, 1 kananmuna, 1 mozarellapallo,
1 banaani, 1 appelsiini.
Savuke ja maitokahvi, kuten joka aamu.
Söin 2 ruisleipää jonka päällä avokadoa ja tuorekurkkua, lisäksi 2 kuppia kahvia + loraus kauramaitoa. Joten nälkä on jo nyt, liian kevyt siis, hyvin on vyötärölinja tykännyt.
Kaurapuuro raejuustolla. 2 siivua ruisleipää. Leipien päällä margariinia, juusto ja kinkku. Lasi maitoa. Samanlainen aamupala joka päivä ollut jo viimeiset 20 vuotta.
Kauramuroja maidon kanssa. Lisäksi laitoin pakkasesta mustikkaa ja vadelmaa.
En mitään Marin vei ruuat ja rahat,loppuvuodesta taas saa syötävää,näyttää talous korjaantuvan myös aamupala on varaa sitten laittaa.
En syönyt mitään.