Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko puhelinmyyjät soitelleet teille viime päivinä tavallista enemmän??

Vierailija
05.02.2025 |

Ihan joka päivä on soinut puhelin ja samassa taloudessa myös muille... Pari kolmekin kertaa päivässä.

Numerot samoja, kolme viimeistä nroa vaihtuu. Fonectasta ei löydy numerolle nimitietoja, (yhdessä numerossa tieto: tästä numerosta soitetaan paljon)  mutta kuka soitti sivuilta numero löytyy. Joillekulle on soitellut viemäritarkastaja, toiselle puhelu katkeaa kun vastaa.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole soitellut. Olen riitaantunut kaikkien puhelinmyyjien kanssa, joten ehkä sana on kiirinyt ettei kannata soittaa minulle. Osa on ollut todella töykeitä ja epäasiallisia !

Vierailija
2/22 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, tuntemattomasta numerosta soittavat ovat aktivoituneet. Ärsyttäviä!  Ovatko jotain pienyrittäjiä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoi vähän jännittämään, kun joku kommentoi että olisi kyberhyökkäys tai robottipuheluja. Mitä siitäkin seuraa.

Vierailija
4/22 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Ihan ehtoja ihmisiä.

Vierailija
5/22 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkoi vähän jännittämään, kun joku kommentoi että olisi kyberhyökkäys tai robottipuheluja. Mitä siitäkin seuraa.

Mutta tällä alueella on kyllä liikkunut viemärinkuvaaja, että kaipa se niitä myyjiä on jotka huijaavat.

Vierailija
6/22 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

MInulla on markkinointipuhelujen esto. Eivät ole soitelleet.

Vierailija
7/22 |
05.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merkillistä. En ole laittanut suoramarkkinointikieltoa, eikä minulle ole silti soitettu varmaan vuosikymmeneen.

Vierailija
8/22 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

+358 409 - alkuisesta numerosta tuli viime vuonna 83 puhelua. Laitoin eston sitä mukaa kun niitä tuli. Oli keittiönsuunnittelua yms.

Vierailija
9/22 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On.

En vastaa koskaan numeroihin, joita en tunne. Joskus olen laittanut perään txt, että mitähän asianne koskee - vastausta ei ole koskaan tullut. Silloin estän numeron.

Vierailija
10/22 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, vaan tavallista vähemmän.

Vierailija
11/22 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole soitellut. Olen riitaantunut kaikkien puhelinmyyjien kanssa, joten ehkä sana on kiirinyt ettei kannata soittaa minulle. Osa on ollut todella töykeitä ja epäasiallisia !

Ja sinä pysynyt asiallisena? 

Vierailija
12/22 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä vastaa tuntemattomiin numeroihin. Suosittelen lämpimästi.

Vierailija
13/22 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa tehdä puhelinmarkkinoinnin rajoitus. https://asml.fi/kieltopalvelut/

Minä tein ja se lopetti nämä häirikköpuhelut. Soittajalle voi myös sanoa, että kiellät soittamisen, heidän pitää se kirjata omaan järjestelmäänsä, mutta se ei auta kuin siihen yhteen - jos siihenkään.

Vierailija
14/22 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, mulla on Robinson-rekisterin markkinointikielto voimassa.

Suosittelen muillekin

https://asml.fi/kieltopalvelut/

Vierailija
15/22 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tykkäiskö nämä puhelinmyyjät jos heille alettas rimpautteleen jonkun tyhjänpäiväisen liibalaaba jutun takia? Tuskin😠niille saakin olla töykeitä, mokomat häiriköt.

Vierailija
16/22 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelinmarkkinointikielto saattaa auttaa. On tosi helppo tehdä eikä mene kuin pieni hetki. Tuossa on jo ylempänä annettu osoite sivulle, jossa löytyy ohjeet. Suosittelen!

Vierailija
17/22 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, mulla on Robinson-rekisterin markkinointikielto voimassa.

Suosittelen muillekin

https://asml.fi/kieltopalvelut/

Joo, tuo toimii hyvin 3 vuoden välein pitää uusia. Eikä tule kalliksi. Kun viimeksi tuli 3 vuotta täyteen, niin samana päivänä jopa iltakymmeneltä tuli 8 myyntipuhelua.

Ja kyllä, vastaan aina puhelimeen.  Jollakin voi olla ihan oikeaa asiaa. Esim. sairaalasta soitetaan tuntemattomasta numerosta. Nykyisin asiallaiset soittaja kuten pankista, tai sairaalasta tms eivät missään tapauksessa kysy mitään pankkitilinumeroa, tai kokonaista  henkilötunnusta tms.

Vierailija
18/22 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole soiteltu, mutta taas eilen oli yksi oven takana, kauppasi ilmastoinnin puhdistusta. Viime aikoina on kuidun kauppiaat jaksaneet soittaa ovikelloa, vaikka kuinka monesti olen sanonut, että en tarvitse, niin siitä huolimatta aina tullaan uudestaan ja jopa kirjeillä yritetään saamaa. Kunhan kevät tulee, kyllä riittää kattomaalareita ja viemäriputkikuvaajia maan vaivaksi asti. Syksy ja pimeä saa kaikki turvakamera kauppiaat liikkeelle ja ne ovat ehkä pelottavin ryhmä, niin akressiivisiä ovat. 

Vierailija
19/22 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole soiteltu, mutta taas eilen oli yksi oven takana, kauppasi ilmastoinnin puhdistusta. Viime aikoina on kuidun kauppiaat jaksaneet soittaa ovikelloa, vaikka kuinka monesti olen sanonut, että en tarvitse, niin siitä huolimatta aina tullaan uudestaan ja jopa kirjeillä yritetään saamaa. Kunhan kevät tulee, kyllä riittää kattomaalareita ja viemäriputkikuvaajia maan vaivaksi asti. Syksy ja pimeä saa kaikki turvakamera kauppiaat liikkeelle ja ne ovat ehkä pelottavin ryhmä, niin akressiivisiä ovat. 

Tämä! Näitä ramppaa aivan riesaksi asti. Avaan oven ja sanon heti, että en osta mitään ja heippa. Sitten ovi kiinni. Eivät tule toista kertaa. Tuskinpa heidän tarvitsisi kulkea ovelta ovelle kaupustelemassa tuotteitaan jos ne olisivat oikeasti hyviä. Syynä tähän tuputtamiseen on varmastikin vain se, ettei kukaan muuten ostaisi.

Vierailija
20/22 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tykkäiskö nämä puhelinmyyjät jos heille alettas rimpautteleen jonkun tyhjänpäiväisen liibalaaba jutun takia? Tuskin😠niille saakin olla töykeitä, mokomat häiriköt.

Mistä päättelet, ettei heille omiin puhelimiinsa soitella ihan samalla tavalla? Ei puhelinmyyjillä ole mitään erityistä rekisteriä, mistä näkee että tämä on toinen puhelinmyyjä, enpä soita siihen...

Jaksan aina ihmetellä tätä "höiriköinti" syytöstä. He tekevät vain työtään, ja oletettavasti ovat kyseisissä hommissa koska mieluisimpia ei ole tarjolla eivätkä halua maata työttömänä. Minusta se on varsin hienoa. Minulla ei ole markkinointikieltoa, eikä yleensä tarvettakaan kaupattaville tuotteille tsi palveluille, mutta ei se mikäön maailmanloppu ole 10min rupstella jonkun myyjän kanssa jostain tyhjänpäiväisestä. En vastaa jos en ehdi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yksi