Kummin toimit? Saat eteesi annoksen jossa huomaat katkarapuja? Syötkö ne vai laitatko servetin sisään?
Itse en voi sietää mitään mudassa mönkiviä saksiniekkoja tai kotiloita joten laita nätisti paperin sisälle jos näe niitä ruuassani? Veikkaan, että moni tekee näin?
Kommentit (35)
Varmaan teistä peruskoululaisista moni tekeekin noin. Ehkä voisit valita jonkun koululaisten palstan näille kysymyksillesi.
Kelpaa. Ei ole tarvetta salailla servietin sisälle niitä.
Syön. Just tänään kävin kahvilassa syömässä katkarapucroissantin, nam!
Jos olisin tilannut ruokaa, jossa on katkarapuja, söisin sen mielelläni. Jos taas olisin ehdottomasti halunnut syödä sillä kertaa jotain muuta, palauttaisin annoksen.
Katkaravut ovat hyviä, varsinkin jättikatkaravut.
Vierailija kirjoitti:
Tietysti laitan niitä pöydällä olevaan maljakkoon, sokeriastiaan sokerin alle piiloon sekä viereisessä pöydässä istuvan naisen käsilaukkuun. Sitten tilaan tartar-pihvin.
Ihanaa! Mr Bean on opiskellut sujuvan suomen kielen!
Itse opettelisin lukemaan ennen ravintolaan menoa tai vaihtoehtoisesti pyytäisin edunvalvojaa lukemaan ruokalistaa minulle.
Katkarapu sulla on housuissas, ap.
Vierailija kirjoitti:
Lautasliinan sisään menee.
minkä ihmeen takia ne pitää piilottaa? Mitä pelkäät?
Jos tilasin ne niin syön
jos en niin palautan annoksen
en mä ruokaa mihinkään hihaan piilottele. Osaan puhua tarjoilijalle
Ei niitä piilottaa tarvitse, jätät ne vain syömättä.
Korianteri on ainoa jota välillä saan vahingossa. Mutta miksi piilottaisin?
siirrän lautasen sivuun jos annoksessa on jotain jota en shö. En kyllä ikinä ole saanut äyriäidiä tilaamatta
Oikeestikko jotkut piilottaa ruokaa johonkin nyssyköihin?
Sanon tarjoilijalle, että vie ton roskan pois ja tuo tilaamani ruoan.
Mä rakastan katkarapuja, simpukoita, humnereita yms, mutta yllättyisi jos niitä löytyy mun lihapullapastasta, ja varmaan pyytäisin tarjoilijan paikalle.